פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון חודש אוגוסט יעסוק בספר העי"ג מאת רואלד דאל (זמורה ביתן, 1987). המועדון יתקיים בירושלים ובת"א.
בירושלים: ביום ג', 30/8, 19:30, במסעדת "נגילה", משיח ברוכוף 5. מנחה: גלי אחיטוב.
בת"א: ביום ה', 1/9, 19:30, ב"קפה גרג", ויצמן 2, ת"א. מנחה: דפנה קירש.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם מראש באמצעות הדוא"ל של המנחה. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים נוספים (קודמים או עתידיים).

מהכריכה האחורית:

בשעת לילה שכולה פחדים, שעת המכשפות, התעוררה סופי משנתה-וראתה מבעד לחלון ענק המשוטט ברחוב. מה עושה שם הענק? ואיך הבחין בה, אף על פי שלא זזה ממקומה ולא השמיעה רחש?

פגישתם של סופי ושל העי"ג (הענק הידידותי הגדול), היא רק תחילתה של אגדה משעשעת ומלהיבה, פרי עטו של רואלד דאל, שבה מכירים את תשעת הענקים זוללי-האדם המעדיפים הודים טעימים על-פני קשמירים קשים ומרים; שבה לומדים איך נוצרים החלומות למיניהם – מקסמי-הפז והזוועתונים; ושרק בה יכולים ענק ידידותי גדול ויתומה קטנה להוציא אל הפועל תכנית אדירה, מתוחכמת להפליא, המצילה את העולם.


ספטמבר – חודש מאדים! מועדון חודש ספטמבר בירושלים יעסוק ב"גר בארץ נוכריה" מאת רוברט היינלין, והמועדון בת"א ב"לבד על מאדים" מאת אנרי וייר.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.