פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון חודש אפריל יעסוק בספר "דברים מוזרים קורים" מאת קלי לינק (בבל, 2009). יתקיימו שתי פגישות של המועדון: במסגרת כנס "עולמות", יום חמישי 13.4, בשעה 18:00, במתחם אשכול פיס ועירוני א', בחדר סדנאות 2, בהנחיית גלי אחיטוב וחן עידן.

בנוסף למפגש זה ייערך מפגש נוסף בראשית מאי. הוא ייערך ביום ה', 4.5 ב- 20:00, ב"קפה גרג", ויצמן 2, ת"א. מנחה: גלי אחיטוב. לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם למפגש בבית הקפה מראש דרך הדוא"ל של המנחה.

מן הכריכה האחורית:

דברים מוזרים קורים בסיפוריה של קלי לינק: איש מת שולח מכתבים לאשתו, חייזריות בלונדיניות פולשות למנהטן, זוג בירח דבש משתתף בתחרות יופי אפוקליפטית, בלשית צעירה ניזונה מחלומות.

קלי לינק מתמרנת בין ריאליזם ופנטזיה, בשטח ההפקר שבין אליס מונרו וג'יי קיי רולינג. היא שוזרת סיפורי מדע בדיוני עם מעשיות סבתא, אגדות עם סדרות טלוויזיה, וטווה מהם עלילות מתח, מסתורין ואימה.

רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה לשני המפגשים חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בהתחייבות כלשהי.

ביקורת על "דברים מוזרים קורים" באתר האגודה.
ביקורת על "דברים מוזרים קורים" באתר "בלי פאניקה".


מפגשי חודש מאי: ספר חודש מאי בת"א יהיה גר בארץ נוכריה מאת רוברט היינליין. ספר חודש מאי בירושלים יהיה סיפורי חייך ואחרים מאת טד צ'יאנג.

המעוניינים להציע ספרים למועדוני קריאה עתידיים, ולהנחותם, או להצטרף להנחייה במקומות נוספים בארץ, מוזמנים לפנות במייל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.