ישיבת ועד האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה התקיימה ב-24/07/2017 בשעה 19:00 בתל אביב

נושאי הישיבה

עדכונים קבועים:

אייקון (מעדכנת: ליאת) – אושרה הגדלת תקציב רכישת ציוד הגברה לאירועי האגודה. שיר בן אור מונתה לאחראית נגישות באירועי האגודה.

מאורות (מעדכן: גיא) – קרן, אהוד ונועה עדכנו כי לא יוכלו לנהל השנה את כנס מאורות. הוועד יוציא קול קורא לניהול הכנס.

בדיון (מעדכנת: ליאת) – בוריס בולטיאנסקי הסכים לנהל את הכנס גם בשנה הבאה, מתוך כוונה לקיים אותו בחיפה גם ב-2018.

הפרדות מאמא"י (מעדכן: יבגני) – אושר שיתוף פעולה בין האגודה לבין אמא"י בכנס כאמ"י 2017, בדומה למתכונת שמומשה בכנס הארוקון 2017.

פרס גפן (מעדכנת: ליאת) –

  • טרם נפתחה הצבעה האלקטרונית לחברי אגודה.
  • בין הפרסים שיוגרלו השנה: קינדל, ספרים דיגטלים וספרים קשיחים.
  • בנוסף, התקיימה ישיבת עבודה עם היח"צ לקראת פתיחת ההצעה. במסגרת זו, התקיים שת"פ עם NRG לפרסום סיפורים קצרים שמועמדים לפרס גפן.

פרס עינת (מעדכן: ליאת) – אשכר ארבליך בריפמן הצטרפה לצוות השופטים.

מענק (מעדכן: יבגני) – ההגשה נסגרת עוד שבוע. מבוצע בימים האחרונים פרסום ממומן בפייסבוק, בדגש על חשיפה לקהל חיצוני – ייתכן ויהיה רצון להאריך הגשות בשבוע עקב מיעוט ההגשות השנה..

מחשוב (מעדכן: חננאל) – יש בעיות באתר ובחנות, הנובעות מפתרון האחסון הנוכחי. שוקלים לעבור לחברת אחסון אחרת, במסגרת איחוד פתרונות האחסון השונים (כולל אתרי כנסים). זאת בנוסף לאיחוד ספק הדומיינים השונים (כולל אתרי כנסים).

אתר ופייסבוק (מעדכן: נדב) – יש יותר ביקורות סרטים בעקבות השת"פ עם חברות סרטים. תיבחן אפשרות לשנות מעט לשנות את המבנה של דף הבית, תפריטים,  ואופן תצוגת הקטגוריות, מבלי לשנות את התיוגים עצמם.

שנתון (מעדכן: יבגני) – השנה השנתון ארוך מהרגיל,  קצת מעל 400 עמודים. רוב הסיפורים מוכנים וחלקם כבר אחרי עימוד. ממתינים לתשובה ממאיירת הכריכה.

נושאים לדיון:

יצירת מאגר מרצים לאירועים קטנים ו\או חיצוניים – לאחר ניסיון לא מוצלח ליצור מאגר כזה אחרי עולמות, נבקש מהנהלת אייקון לשלוח מייל מטעם האגודה בימים הקרובים למרצים כדי להצטרף למאגר האגודה. חשוב שיהיה בנפרד מכלל המיילים האחרים של הכנס על מנת שלא ילך לאיבוד בשאר המסרים.

קידום ונראות דוכן האגודה באייקון -התקיים סיעור מוחות לגבי קידום דוכן האגודה. הוחלט לוותר על הבאנר שמפריע לכניסה לדוכן ולהתמקד ברולאפים. כמו כן תיבחן האפשרות למכור LootCrate שיכיל מוצרים ישנים וחדשים של האגודה. בנוסף, לאחר ההצלחה בעולמות, גם השנה תצא קריאה לפעילים ותיקים להגיע למשמרות קצרות ולתגבר את מתנדבי הדוכן. בדוכן יהיו לפטופים על מנת להקל על הרישום לאגודה, ובתקווה תפעל כבר מדפסת הכרטיסים החדשה.