פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון חודש מרץ בתל-אביב ובירושלים יעסוק באסופת הסיפורים היֹה יהיה התשיעית (אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, 2017).

על האסופה:

מכשפה לחוף תל-אביב, קצינה על כוכב לכת מרוחק, נער ודרקון העושים את דרכם להגשים משאת נפש רחוקה. אלה רק חלק מן הדמויות שתוכלו לפגוש בעשרת הסיפורים הכלולים במהדורה זו של “היֹה יהיה”. האסופה מביאה לכם קולות אישיים, מיוחדים ומגוונים של סופרות וסופרים ישראלים המספרים סיפורים קרובים ורחוקים. זו השנה התשיעית שהאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מוציאה לאור את “היֹה יהיה”, בתקווה לשנים רבות נוספות.

המועדון בתל-אביב יתקיים ביום חמישי, 22.3, בשעה 19:30 בבית פרטי בתל-אביב, באיזור הטיילת ו"מגדל האופרה". כתובת מדויקת תינתן לנרשמות ולנרשמים למועדון. מנחה: איילת גרשוביץ

המועדון בירושלים יתקיים ביום שלישי, 27.3, ב-20:00 ב"חליטת'ה", בית תה ירושלמי, רחוב הלל 6, ירושלים. מנחה: גלי אחיטוב

לצורך היערכות למספר המשתתפים/ות, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל של המנחה. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים נוספים (קודמים או עתידיים).


ספרי החודש הבא:

כמחווה לנושא כנס עולמות, "פרידות", מועדון חודש אפריל בתל-אביב יעסוק בספר משקפת הענבר מאת פיליפ פולמן – ניפרד מטרילוגיית "חומריו האפלים" ומגיבוריה.

מועדון חודש אפריל בירושלים יעסוק בספר כל לב הוא דלת מאת שונן מגווייר.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.