על האגודה | פעילויות | הצטרפות | צרו קשר | כתבו לאתר | English Site | בפייסבוק
• שאלות נפוצות
• פורומי האגודה
• קישורים
• אתר פרס גפן
• עדכוני הוועד והאספה
• העדכון החודשי (דואל)
• צוות האתר
• RSS
• דרושים



חיפוש באתר:
חיפוש מתקדם



פעילויות האגודה

• המימד העשירי - כתב עת
• כנסים ומפגשים
• פרס גפן
• תחרויות כתיבה ויצירה
• הפצת סיפורת עברית
• תרומות ספרים
• מבצעים והנחות לחברים
• מועדון הקריאה
• סדנאות כתיבה
• אייקון 2010
ס ק ר

מתי היה צריך א.ס.קארד להפסיק את סדרת אנדר?

מיד לאחר ''המשחק של אנדר'' 23% (68) 
מיד לאחר ''קול למתים'' 9% (26) 
מיד לאחר ''קסנוסייד'' 3% (10) 
מיד לאחר ''ילדי המחשבה'' 5% (15) 
מיד לאחר ''הצל של אנדר'' 12% (36) 
מיד לאחר ''צל ההגמון'' 1% (4) 
מיד לאחר ''בובות צללים'' (0) 
לא להפסיק, רק לדלג על ''קסנו'' ו''ילדי'' 21% (60) 
מיד לאחר שהגה את אנדר במוחו 4% (12) 
שלא תגמר לעולם! 21% (60) 
    מספר מצביעים עד כה: 291
 חזרה לעמוד הראשי         כתוב תגובה

 
והפעם - סקר עדכני בעקבות המצב הפוליטי!  (חדש)
NY יום חמישי, 02/10/2003, שעה 16:15
אכן, ימים קשים הם אלה למדינתנו המתפתחת, והצבעתכם תוכל לשנות את המאזן הרגיש שבין המפלגות השונות. על כן אל תהססו - הצביעו, נמקו, פרטו ובארו!

במדור הספורט: אין ניבן, אין פוטר, ותודת המערכת נתונה לדידי חנוך.
   כתוב תגובה
נו, חסרות אפשרויות.  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 02/10/2003, שעה 17:28
בתשובה לNY
הצעד ההגיוני היה לומר ''לסיים אחרי דובר למתים''. אבל אז לא היה את הצל של אנדר.

בסיכומו של דבר, היו ספרים טובים, היו ספרים רעים, ואורסון סקוט קארד נופל וקם.
   כתוב תגובה
נו, חסרות אפשרויות.  (חדש)
פוקה יום שישי, 12/12/2003, שעה 17:42
בתשובה לשלמקו
כן, אני מסכימה איתך
   כתוב תגובה
המממם  (חדש)
פבל (TA) יום שישי, 03/10/2003, שעה 18:37
בתשובה לNY
לדעתי הוא היה צריך להפסיק באמצע צל ההגמון.
דוקא נהניתי מסדרת אנדר בכללותה.
סדרת בין מתחילה להיות ירודה למדי באמצע ההגמון כפי שכבר הערתי
   כתוב תגובה
אנדר  (חדש)
קוסם נחש יום ראשון, 05/10/2003, שעה 0:11
בתשובה לNY
לא פה המקום לכתוב על אחד הספרים הנפלאים שנכתבו, המשחק של אנדר.
אבל...

אני מסכים עם רוב האנשים םה שהספרים המוצלחים ביותר הם המשחק, הצל וקול למתים.
שאר הספרים פחות מוצלחים, והדבר שמפריע לי הכי מכל הוא ההרס המוחלט שקרה לדמות נפלא ב''המשחק'', פיטר.
פשוט, הוא לקח את הדמות המעולה הזו, והנמיך אותה כל כך עד שיכולת לחשוב שמדובר בילד מטומטם (וכאמור הוא זהה ברמתו השיכלית לאנדר).
חבל חבל חבל.
   כתוב תגובה
אני  (חדש)
בייזל יום חמישי, 02/10/2003, שעה 22:24
דווקא תמיד אמרתי שמסדרת אנדר לא אהבתי את הספר הראשון, ומסדרת בין אהבתי רק את הספר הראשון... אז הצבעתי ''מיד אחרי הצל של אנדר''.
   כתוב תגובה
חסרה לי האופציה המועדפת עלי  (חדש)
elric win יום שישי, 03/10/2003, שעה 0:23
לדלג הישר מקול המתים לצל של אנדר, ואז לסיים את הסידרה. טוב, נראה לי שאסתפק בהצבעה לחלק הראשון של אופציה זאת :-)
   כתוב תגובה
זה נכון,  (חדש)
אסתר 1984 יום שישי, 03/10/2003, שעה 1:57
בתשובה לelric win
אע''פ שאני לא בטוחה לגמרי שגם ''קול למתים'' היה חיוני במיוחד.
לא היה נגרע כלום מהסיפור אם היה בו רק את ''המשחק של אנדר'' ואת הצל שלו.
   כתוב תגובה
אני כמעט ומסכימה...  (חדש)
Sloppy_Words יום ראשון, 05/10/2003, שעה 1:38
בתשובה לelric win
רק שהייתי משאירה גם את הצל של ההגמון. כל השאר, מיותר.
   כתוב תגובה
  (חדש)
צריך עוד ספר או שניים יום שישי, 03/10/2003, שעה 8:52
הסידרה היא סידרה טובה מאוד לא יזיק עוד ספר או שניים
   כתוב תגובה
המשחר וקול למתים מהוים שלמות אחת  (חדש)
ארן יום שישי, 03/10/2003, שעה 21:37
חלק גדול מהיופי של המשחק נובע מראיית הצדדים של אנדר שנחשפים יותר בקול למתים. אילו הצדדים שהופכים אותו למי שהוא.
סדרת הצל (לפחות מה שקראתי) בס''כ חוזרת על הטעון הזה (אמפטיה) בפחות כשרון.
   כתוב תגובה
הממ  (חדש)
עדי יום שישי, 03/10/2003, שעה 22:13
לדעתי הוא היה צריך להפסיק אחרי ילדי המחשבה, הצל פשוט משעמם...
   כתוב תגובה
ואני ארשה לעצמי לציין  (חדש)
Boojie יום שישי, 03/10/2003, שעה 22:52
שחובבי הסדרה יוכלו למצוא בגליון ''חלומות באספמיה'' מס' 8 (שעתיד לצאת לקראת אייקון) סיפור של אורסון סקוט קארד בשם ''הילד הפולני'', שמספר על אביו של אנדר, בילדותו.
   כתוב תגובה
ואני ארשה לעצמי לציין  (חדש)
NY שבת, 04/10/2003, שעה 0:27
בתשובה לBoojie
שחובבי הסדרה יוכלו למצוא בגליון ''המימד העשירי'' מס' 19 (שעתיד לצאת לקראת אייקון) סיפור של אורסון סקוט קארד בשם ''תרזה'', שמספר גם הוא על אביו של אנדר, כמה שנים מאוחר יותר.
   כתוב תגובה
ואני ארשה לעצמי לציין  (חדש)
גרומיט שבת, 04/10/2003, שעה 23:54
בתשובה לNY
שלמי שמקבלים את שני כתבי העת יהיה כדאי לקרוא את ''הילד הפולני'' קודם, ולו רק משם שהוא קודם כרונולוגית ל''תרזה''. (שניהם עוסקים בהוריו של אנדר) ושפרטים שוליים מעלילתו מוזכרים בסיפור השני.
   כתוב תגובה
האם יש סיכוי  (חדש)
שי שבת, 11/10/2003, שעה 22:47
בתשובה לNY
שהסיפורים יפורסמו מתישהו באתר האגודה?
   כתוב תגובה
לא יודעת לגבי הסיפור שבמימד,  (חדש)
Boojie יום ראשון, 12/10/2003, שעה 0:38
בתשובה לשי
אבל לגבי הסיפור שב''חלומות באספמיה'' התשובה היא לא, באופן מוחלט. מעבר לעובדה שיהיה בזה חוסר הגיון כלכלי מבחינתנו (כי הסיפור הזה הוא אחת האטרקציות שעשויות למשוך אנשים לקנות את הגליון), קיבלנו מקארד את הזכויות על הסיפור לפרסום בכתב העת שלנו, לא להפצה חופשית בכל מקום שנרצה.
   כתוב תגובה
קשה לי להאמין  (חדש)
גרומיט יום ראשון, 12/10/2003, שעה 18:32
בתשובה לשי
הזכויות ניתנו לנו לפרסום הסיפור במימד העשירי. לא ביקשנו (ומטבע הדברים גם לא קיבלנו) אישור להפיץ את הסיפור במקומות נוספים.

מעבר לזה, המימד העשירי הוא אחת האטרקציות היותר גדולות שיש לנו להציע למי ששוקל להצטרף לאגודה. כל חברי האגודה יוכלו לקרוא את קארד במימד. אנשים אחרים מוזמנים להצטרף לאגודה או לשאול את הגליון מידידים חברי אגודה.
   כתוב תגובה
או לרכוש אותו באייקון  (חדש)
יעל יום ראשון, 12/10/2003, שעה 20:28
בתשובה לגרומיט
תמורת אי אילו שקלים חדשים (לא זוכרת כמה) - אלא אם כן יחליטו להצטרף לאגודה ואז יקבלו אותו ללא תמורה נוספת.
   כתוב תגובה
פשוט מדהים איך אנשים מתעקשים  (חדש)
anakin יום ראשון, 19/10/2003, שעה 13:26
בתשובה ליעל
שלא להצטרף לאגודה ולא לעשות מנוי על חלומות באספמיה, וכל זה כי זה לא מעניין אותם (כנראה), אבל מצד שני כאשר יש משהו כן מעניין - אה, נכון, עכשיו תנו לנו את זה בחינם.

flash news!!!

גם הפקת המימד וגם הפקת אספמיה עולים כסף רב, ולא - אני לא חושב שאם יש משהו מעניין צריך להשאיל מחבר - צריך להתנער ולרכוש חוברת או לעשות מנוי - וכך גם לעודד את הדבר המעניין הבא.
   כתוב תגובה
ועל מנת לעזור  (חדש)
NY יום ראשון, 19/10/2003, שעה 13:33
בתשובה לanakin
לכל אלה שעדיין לא הצטרפו לאגודה ועשו מנוי על ''חלומות באספמיה'', הנה קישורים מועילים:

הצטרפות לאגודה:
חלומות באספמיה:
אז יאללה!
   כתוב תגובה
לפעמים צריך להסביר לאנשים דברים כאלה  (חדש)
יעל יום ראשון, 19/10/2003, שעה 13:38
בתשובה לanakin
היו לפחות שני אנשים ששלחתי לדוכן של האגודה להרשם כדי שיוכלו לעשות מנוי מוזל לאספמיה. זה פשוט לא עלה בדעתם לפני שהסברתי להם את זה.
   כתוב תגובה
לפעמים יוןתר זה פחות  (חדש)
גיילי יום שישי, 03/10/2003, שעה 23:55
קראתי את כל הספרים שלא על פי סדר הופעתם, אחרי 'קסנוסייד' העלילה אינה מפותחת יותר מזו של מערבון ישן או ספר מליגה ג', כאשר הסיפור הוא לקריאה בלבד ואין חשיבה יתרה בצידו - חבל. במקרים כאלה אני שמחה שהשאלתי את הספר מהספריה ולא רכשתי במיטב כספי...
   כתוב תגובה
לפעמים יותר זה פחות  (חדש)
סיון שבת, 04/10/2003, שעה 19:00
בתשובה לגיילי
ההמשכים מעצבנים, כי קשה שלא לקרוא אותם- אתה כבר נסחף בסיפור
אבל הם ממש *לא משהו*
   כתוב תגובה
לפעמים יותר זה פחות  (חדש)
פוקה יום שישי, 12/12/2003, שעה 17:51
בתשובה לסיון
נכון, לכן לדעתי צריך לפני שקוראים ספר המשך לשאול עליו כי אחרת זה פשוט הורס גם את הספר הראשון, לא קראתי הרבה סיפרי המשך טובים גם הצל של אנדר הס לי קצת אם להודות
ספר ההמשך הטוב ביותר שקראתי הוא עימות המלכים שעליו אני ממליצה בחום, ספר ההמשך של משחקי הכס.
ואחריהם סופת החרבות.... זה בעיקרון יותר כמו הטרילוגיה של טולקין שפשוט לא נגמרת בספר הראשון, אבל ראיתי את אלו שקראו רק את משחקי הכס וזה בזבוז נוראי!
   כתוב תגובה


הדעות המובעות באתר הן של הכותבים בלבד, ולמעט הודעות רשמיות מטעם האגודה הן אינן מייצגות את דעת או אופי פעולת האגודה בכל דרך שהיא. כל הזכויות שמורות למחברים.