ראשי || תוכניה || תיאורי אירועים || מחירים || התנדבות בכנס || צרו קשר || פאן.קונים קודמים || מארגני הכנס
ראה אירועים שיתקיימו באולם ההקרנות | באולם ההרצאות | אירועים אחרים

אולם הקרנות
10:00 - 11:30
הרצאה ופרק: אנטרפרייז : היכן שהכל התחיל! - משה שבח

לפני ג'ינווי, לפני סיסקו, לפני פיקארד ואפילו לפני קירק והפדרציה - ככה התחילה הסאגה של מסע בין כוכבים. שבירת מחסום על חלל 1 על ידי זפרם קוקרן הובילה לפריצות דרך רבות, בינהן שבירת מחסום על חלל 2 ו 3 ובניית מנוע על חלל 5 - ראשון מסוגו. הצטרפו למסע בספינה הראשונה בהיסטוריה בעלת מנוע העל חלל 5, הלא היא - אנטרפרייז.

פרק: מסע בין כוכבים: אנטרפרייז - First Flight
ההיסטוריה נכתבת עם כל פרק של אנטרפרייז, כאשר אנו עדים לשבירת מחסום ה"על-חלל" 2. אנו חוזרים אל העבר הלא רחוק, תקופה בה פרוייקט מנוע ה"על-חלל" 5 היה בעיצומו וחוזים במימושו של החלום שהציב זפרם קוקרן.
11:30 - 12:40
סטאנד אפ למד"ב בשילוב קטעים מצחיקים

חובבי מד"ב ומסע בין כוכבים יעלו קטעי סטאנד-אפ קצרים, ובין לבין ישולבו קליפים, פיספוסים וקטעים מצחיקים ונדירים.
להשתתפות בסטנד-אפ נא לפנות ל fancon2004@starbase972.com או לנדב ברוכיאל בטל' 058-533517
12:40 - 13:00
מסע בין כוכבים X: נמסיס - הקטעים שנחתכו
הידעתם שישנן שתי גרסאות לסרט? אחת מהן ארוכה בשעה מהגרסה שיצאה לאקרנים? הידעתם שסוף הסרט שונה בדקה ה 90 ? הסרט השנוי ביותר במחלוקת שעולם מב"כ ידע, בואו וגלו למה !

ארוע ללא תשלום
13:00 - 14:00
פרק: סטארגייט SG-1 - Wormhole X-Treme

כאשר חללית בלתי מזוהה מתחילה להתקרב לכיוון כדור הארץ, חברי SG1 הולכים לבקר חבר ישן (מרטין לויד, point of no return) על מנת לקבל מספר תשובות. לתדהמתם, הם מגלים שמרטין יצר תוכנית טלויזיה המבוססת על פרוייקט הסטארגייט. קול' אוניל נשלח לסט על מנת לברר את העניין, תחת מסווה של יועץ מיוחד מטעם חיל האוויר, ומגלה בדיוק עד כמה הסדרה קרובה למציאות. פרק 100 מיוחד של סטארגייט, הקורץ למעריצים הנאמנים דרך אינספור בדיחות פנימיות והופעות של אנשי הצוות שמאחורי הקלעים.

הפרק ילווה בהקדמה קצרה מאת אוסנת רוזנברג, מנהלת פורום סטארגייט ב"תפוז"

פרק 12 בעונה 5 / שנה - 2001
תסריט: Brad Wright, Joseph Mallozzi, Paul Mullie
במאי: Peter DeLuise
14:00 - 15:30
New Voyages : הרצאה מלווה בפרק - אלון פאר

לסדרה המקורית של "מסע בין כוכבים" היו 3 עונות, לפני שהיא בוטלה. הסדרה שבאה אחריה התרחשה 100 שנים אחריה. אנשים לא מעטים תהו מה קרה לקירק ואנשיו בשנתיים הנותרות של משימת 5 השנים שלהם, או איזה הרפתקאות נוספות היו לצוותים אחרים בעולם הנפלא והמקורי שיצר ג'ין רודנברי. אתם מוזמנים לראות פרקים עצמאיים שיצרו חובבים פנאטים ולשמוע על עוד דברים שאנשים עושים, כדי להמשיך את החוויה שנגמרה לפני למעלה מ-30 שנה...
15:30 - 16:30
הרצאה: סאטירה ותכסיסים קולנועיים ב"גלאקסי קווסט" - נעמי וינר

"גלאקסי קווסט", מרגע שנוצר, הפך לאחד הסרטים האהובים והמצוטטים ביותר בקרב חובבי מד"ב ברחבי העולם - וכל זאת בזמן שהוא עוסק בעיקר בלטחון את אותם חובבים לאבק סאטירי דק-דק. איך הוא מצליח לשים את החובבים ללעג ולקלס - ובו בזמן להפוך אותם לגיבורים שלו? איך הוא מצליח להעביר מסרים סותרים לחלוטין? ואיזה מסרים בכלל - ואם בכלל - הוא מנסה להאכיל את הצופה? ההרצאה תלווה בקטעים מתוך הסרט.
16:30 - 18:30
הרצאה: מסע אחר: מסע בין כוכבים בראייה פמיניסטית - ניב קלדרון

הרצאתו של ניב קלדרון העוסקת בדמות האשה המדוכאת בשני פרקים של מסע בין כוכבים (the outcast, cogenitor). ההרצאה תציע דרך ביקורתית, לא קונבנציונלית לצפייה בפרקים באמצעות מספר תיאוריות פמיניסטיות ביקורתיות.
ניב קלדרון הוא סטודנט לסוציולוגיה, אנתרופולוגיה ולימודי מגדר שכתב עבודה על הנושא, חבר הנהלת הסטארבייס972 המועדון הישראלי לחובבי מסע בין כוכבים ועורך האתר אנטרפרייז ישראל (www.ent-il.com)

פרק: Star Trek: The Next Generation - The Outcast
רייקר חייב להגן על חייזרית מגזע ג'נאי בשם סורן, איתה היה מעורב רומנטית, כאשר בני עמה מגלים שהיא הפרה את החוק החשוב ביותר בתרבותם, והפגינה נטייה לתחושות ולמיניות הנקביים.
עונה חמישית. תסריט: ג'רי טיילור. בימוי: רוברט שירר.

פרק: Star Trek: Enterprise - Cogenitor
האנטרפרייז נפגשת לראשונה עם הויסיאנים, גזע בעל שלושה מינים. טריפ מתחבר עם אחד מהמין השלישי, הנקרא קוג'ניטור, ולומד על היחס הרע של הויסיאנים לכל הקוג'ניטורים. טריפ מנסה לעזור לקוג'ניטור, למרות ההתערבות שלו בתרבות הויסיאנית.
עונה שניה. תסריט: ריק ברמן ובראנון בראגה. בימוי: לוואר בורטון.
18:30 - 19:30
אליס - אופרת רוק על פי עליסה בארץ הפלאות
אופרת רוק מקורית בעיבוד חופשי על פי יצירתו של לואיס קרול. נהגתה, נכתבה, הולחנה ומבוצעת בידי חובבים ישראלים.
19:30 - 21:00
ריצ'רד ביגס והמעריצים

אירוע לזכר שחקן "בבילון 5" המנוח ריצ'רד ביגס, בהנחיית גיל בידרמן.

האירוע יכלול הקרנת פרק מהסדרה: Walkabout.
בעוד שבשאר התחנה החיים מתנהלים כרגיל, ד"ר פרנקלין (בגילומו של ריצ'רד ביגס) נוטש את עמדתו ויוצא למסע של חיפוש עצמי. הוא מסתובב באיזורים נידחים של התחנה, פוגש דמויות יוצאות דופן ולומד דברים חדשים על עצמו ועל הסובב אותו.
21:00 - 22:00
סרט פארודי קצר: Roddenberry on Patrol + הרצאה

סרט דוקומנטרי-פארודי מצחיק ושנון, על סיפורו של ג'ין רודנברי, יוצר מסע בין כוכבים, ועל הסדרות. בהשתתפות כוכבי הסדרות (טיס ראס, נישל ניקולס, וולטר קוניג, רוברט בלטרן, רוברט פיקארדו ואית'ן פיליפס).

מלווה בהרצאה קצרה על רודנברי.

22:00 - 23:30
סרט: Coneheads

משפחת חייזרים בעלי ראש מחודד ודיבור והתנהגות רובוטית מטופשת נתקעים בניו-ג'רזי בעקבות משימה כושלת. הם נאלצים להסתגל לחיי הקהילה בעוד שלמרות מוזרויותהם אף אחד מסביבם לא חושד בהם, מלבד סוכנים של רשות ההגירה הרודפת אותם בחשד להיותם "מהגרים לא חוקיים". קומדיית מצבים הגדושה באבסורד ובשחקני קומדיה מהשורה הראשונה (דן אקרויד, ג'יין קורטין, מייקל ריצ'ארדס, ג'ייסון אלכסנדר ורבים נוספים) שהפכה לסרט פולחן.
23:30 - 1:00
סרט: Urusei Yatsura, Beautiful Dreamer

סרט המבוסס על סדרת המאנגה המצליחה של האמנית רומיקו טקהאשי (יוצרת הסדרה "ראנמה 1/2"). סיפור הרפתקאותיהם של אטארו, נער חסר מזל, ולאם, חייזרית סקסית לה הוא מאורס. הפעם הם מוצאים את עצמם חוזרים שוב ושוב על היום המקדים ליריד בית-הספר. חלום או מציאות?
קומדיה הזויה, שהייתה אחת מעבודות הבימוי הראשונות של ממורו אושי (לימים במאי הסרט "Ghost in the Shell") ונחשבת לאחת מיצירות המופת הקומיות של האנימציה היפאנית.
בימוי: ממורו אושי. יפאן, 1984.
1:00 - 7:30
מרתון קומי בלילה


Tripping the Rift
לראשונה בארץ תוקרן סדרת הפארודיה באנימציה ממוחשבת, הגדושה בגסויות וירידות על מיטב המדע הבדיוני. תוקרן העונה הראשונה (13 הפרקים שנעשו עד כה).
הסדרה מציגה צוות של 5 יצורים, החיים, עובדים ומשחקים על סיפון הספינה יופיטר 42, הנשלטת ע"י המחשב הנוירוטי בוב. את בוב מבקרת הטייסת הבוטה ט'נוק, וענייני הספינה מטופלים ע"י המהנדס הראשי גאס, רובוט עם בעייית דיכאון. אף אחד לא ממש יודע מה מבצע הנער הבטלן וויפ, אך כוולם יודעים באילו עבודות מתמחה האנדרואידית הסקסית סיקס. על כולם מפקד הקפטן צ'ואד החמדן שתמיד מסבך את כולם ותמיד נאבק באויבו המושבע דארת' בובו הליצן.

Mystery Science Theatre
יוקרן גם פרק מהסדרה Mystery science theatre 3000 בה נכפה על הגיבורים לצפות בסרטי מדע בדיוני גרועים ולא נותרת להם ברירה אלא לשבת לרדת על הסרט במשך כל ההקרנה.

כרטיס יחיד לשני המרתונים - לצד המרתון הקומי יחכה לאנשי הלילה הנמרצים מרתון משחקים ליליים
חזור לראש העמוד

אולם הרצאות
10:00 - 11:30
סדנה: בנה לך שפה

מה משותף לטולקין, קלינגונים והאח הגדול? סדנה בנושא שפות מלאכותיות במדע בדיוני ובפנטסיה. הסדנה תסקור את חשיבותן של שפות מלאכותיות בספרות הספקולטיבית, לאור דוגמאות מפורסמות בתחום המדב"פ, החל בטולקין וכלה בסטאר־טרק, ותקנה למשתתפים כלים בסיסיים לבניית שפה מלאכותית משלהם.
11:30 - 13:00
אנוכי, הדיבייטור

מבוא לספורט הוויכוחים בהשתתפות קהל, שיעסוק במתן זכויות לאינטיליגנציה מלאכותית.
13:00 - 14:00
סדנת כתיבה - פריצת הקלישאות

גיא חסון יעביר סדנת כתיבה בשיתוף מלא של הקהל, שמטרתה פריצת מחסום הקלישאות ומציאת ייחודיות בכתיבה.
גיא חסון הוא סופר מד"ב. הוא מחבר הספר 'הצד האפל', סיפוריו מופיעים באופן קבוע במגזין "חלומות באספמיה", והוא זוכה פרס גפן לסיפור הקצר הטוב ביותר 2003.
14:00 - 15:30
הרצאה: גיבורי העל בגובה העיניים

מי מנקה אחרי שספיידרמן מחריב חצי מן העיר בכדי לתפוס את הנבל התורן? מה בלשי משטרה אמיתיים חושבים על באטמן? מה יש לאזרח שומר חוק לומר על פלישות החייזרים בכל יום אי-זוגי בשבוע? בואו לשמוע על דו-הקיום המופלא (או הלא-כל-כך מופלא...) בין גיבורי העל ובינינו, האנשים הרגילים שבסך הכל רוצים לחצות את הכביש בשלום. ובנוסף: כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי להתחיל את אוסף הקומיקס הפרטי שלכם.
עמותות אוק"י (אספני וקוראי קומיקס ישראלים), הנה עמותה שלא למטרות-רווח ששמה לה למטרה להפיץ את תרבות קריאת הקומיקס בישראל.
אורון שכנר (23), בעל תואר בהנדסה, אוסף קומיקס כשמונה שנים. ז'אנר גיבורי-העל חביב עליו במיוחד. אלון רוס (22), אוסף קומיקס מספר שנים, חובב גיבורי על ואת האקסמן לדורותיהם, שני חברי העמותה פעילים בקהילת הקומיקס בארץ, כותבי ביקורות קומיקס לאתר Comics-Net ובאתר ISF. על.
15:30 - 16:30
מסע בין.. מי אמר את זה?! - שעשועון מסע בין כוכבים

שעשועון טריוויה ופרודיה בשיתוף הקהל בנושא מסע בין כוכבים. משחקי 'של מי השורה הזו' בהפוכה: אנחנו יודעים של מי השורה, אבל אין לנו מושג מהי. וכאן הקהל נכנס לתמונה. כמו כן, הקהל יתבקש לזהות דמויות ממב"כ באמצעות שאלות 'כן' ו'לא' בלבד, ונחגוג את יום ההולדת של וויל וויטון, הלא הוא ווסלי קראשר.
16:30 - 17:30
הרצאה: "תביא את הטולי לסמוף של הקונקום!" - הקוד הסודי של החובבים

אז מה עושים כששומעים משפט כזה בכנס? לחובבים יש שפה משלהם, וכידוע, חיים ומוות ומשחקי מילים גרועים הם ביד הלשון. ננסה לספק מילון שימושי של מונחים חובה לחובב המבולבל, נסקור את התפתחותו של הלינגו הידוע לשמצה, וכמובן, ננסה לענות על השאלה הנצחית - איך בדיוק אומרים "fan" בעברית, או מהי שפת החובבים של ישראל?
17:30 - 18:30
הרצאה: ממבט מלמעלה למבט מבפנים - שינויים ביחס האקדמי לחובבים - ליאור גלרנטר

במערכון שבו השתתף בהופעה בתכנית 'Saturday night live" קרא וויליאם שטנר לעבר חובבי סטאר טרק: "Get a life!". "We already have a life!", ענו לו חובבים. כפי שניתן לראות, הדרך בה מוגלגים רואים חובבים יכולה להיות שונה מאוד מהדרך בה חובבים רואים את עצמם. ההרצאה תעסוק בדרכים בהם העולם החיצוני מתייחס לתופעת החובבות, ובשינויים ביחס זה, תוך התמקדות בנקודת המבט האקדמית.
רובה יוקדש לדרך בה ניסו חוקרי תרבות להבין את תופעת החובבות, ולתהליך מרכזי שעובר תחום מחקר זה: מעבר ממבט מלמעלה - כלומר, מתפיסה מזלזלת ושוללת של תופעת החובבות, למבט מבפנים - כלומר, נסיון להבין חובבות מתוך נקודת המבט של החובבים עצמם, באופן המצדיק ומכבד את התופעה.
18:30 - 19:30
משחק נושא פרסים: שגרירי הפדרציה

פדרצית הפלנטות המאוחדת (United Federation Of Planets) מעוניינת לצרף כוכבי לכת חדשים אל שורותיה. המשתתפים הם שגרירים של כוכבי לכת שונים, ומטרתם היא לשכנע את האדמירלים מצי הכוכבים, שליחי הפדרציה, שהכוכב שלהם הוא המתאים ביותר להצטרף לשורותיה.
בפאן.קון, כולנו שגרירים! (של הפדרציה)

ניתן להשתתף במשחק בצורה אקטיבית (כשגריר המציג את טיעוניו מול הקהל) או בכתיבת הטיעונים ע"ג טופס בלבד. השגרירים המשכנעים, המבדרים, והמייצגים את כוכבם בצורה הטובה ביותר יזכו בפרסים.
19:30 - 21:00
סדנה: יצירות מפורסמות בראי משחקי התפקידים

יצירות מפורסמות (בתחום המד"ב והפנטזיה, ובכלל) מהוות על פי רוב מוקד לקהילות חובבים. מסע בין כוכבים, בבילון 5, שר הטבעות ובאפי ציידת הערפדים הן אך מספר דוגמאות לכך. יצירות קאנוניות בתחום המד"ב והפנטזיה מפורסמות מעודדות דבר נוסף - כתיבה של משחקי תפקידים יעודיים המתרחשים בעולמותיהן, ואשר מזמינים את החובבים לטול חלק בסיפור ובעולם האהוב עליהם.

בסדנה נסקור משחקים מרכזיים מסוג זה, וננסה לראות כיצד ניתן ליצור משחק איכותי ומהנה המתרחש במסגרת יצירות קאנונית קיימת. הסדנה מיועדת הן למי שעוסקים במשחקי תפקידים באופן קבוע, והן למי שטרם התנסו בתחום.
21:00 - 22:00
הרצאה: מדע בדיוני והעולם האמיתי - גיא וינר

מה קורה כשהמדע הבדיוני והפנטסיה פוגשים את העולם האמיתי? בהרצאה נסקור מקרים בולטים שבהם ההשפעה של יצירות מד"ב ופנטסיה חרגו מתחום החובבים אל החברה הסובבת אותם. בין השאר נדבר על שר הטבעות וילדי הפרחים, כתיבתו החברתית-פוליטית של היינלין, וגם על ההפגנות מתחת לחלון של ניבן. אוהבים לדבר על החובבות כתופעה מנותקת, "בועה". אולם הקרום הוא יותר דק ממה שמקובל לחשוב.
22:00 - 23:30
משחק הברון מינכאוזן

שני משחקים במקביל, אחד בסגנון מסע בין כוכבים.
המשתתפים יאלצו אחד את השני לספר בפרטי פרטים ובאופן משכנע על הרפתקאות שמעולם לא קרו, ולהגן על טענותהם נמרצות כפי שעשה הברון מינכאוזן הידוע.
לילה, 23:30 - 7:00
משחקי תפקידים

שם המשחק: טנסי
מספר שחקנים: 5
מנחה: אור בירן
סגנון: מרוצללים
קדימון:
אי שם, במדבר האין סופי של טנסי (ארה"ב), נמצאת חווה. חווה, רגילה למראה לכל אדם, שהיא בעצם מסווה למעבדת נשק סודית. המעבדה ממומנת על ידי "קולט" - אחד מתאגידי הנשק המובילים בעולם. חמישה רצי צללים, אשר נשכרו על ידי "ארס" - תאגיד מתחרה, ינסו להגיע אל המעבדה, לפרוץ אליה ולגנוב מתוכה את התכניות לנשק חדשני שמפותח שם. נשק שישנה את תפיסת המלחמה ברחבי העולם כולו.
שם המשחק: וירוס
מספר שחקנים: 5
מנחה: שרון קשרו
סגנון: מטריקס - שיטה חופשית
קדימון:
לא כולם יודעים מאיפה הם באו.
חלק מאלו שיודעים, לא יודעים מה הייעוד שלהם.
מתוך אלו שיודעים מה הייעוד שלהם, רק חלק קטן מבינים
שמשהו לא בסדר עם העולם.
חלק מהם יודעים את זה, רק לפי איך שהם קמים בבוקר.
חלק אחר, מגלים את זה אי שם בנבכי האינטרנט.
ויש כאלה, שפשוט מביטים בירח.

ישראל של עוד כמה עשרות שנים, היא מעצמה טכנולוגית וצבאית.
בעיני רוב תושבי העולם, הישראלים נחשבים לגאונים.
בעיני העולם המוסלמי והפרו מוסלמי, הם נחשבים לכובשים.
ובעיני מעטים, הם נראים כשדים.

במשחק הזה, אתם תחליטו מה אתם.
שום דבר אחר לא יתקבל אצלי, נשבע לכם.
שם המשחק: שקיעת האבירות
שם המנחה: קלרה שיכלמן
שיטת משחק: פנטזיה קלאסית
כמות שחקנים: 5
קדימון:
ארבעת האבירים צעדו אל תוך חדרו של מפקדם. ריח מאובק של ריקבון ומוות אפף אותם מתערבב עם ריח חריף של צמחי מרפא. במרכז החדר נחה מיטה גדולה ועליה גבר בשנות הארבעים לחייו. כל האבירים נעמדו לצד המיטה, כל אחד מהם הביט בו לכמה שניות ואז הסיט את מבטו, לא ככה הם רצו לזכור אותו. האדם ששכב על המיטה, רק זע מפעם לפעם נע בין עילפון לעירות, לא מודע לעולם סביבו, חיוור וחלוש. מבטו של קולוויר נע אל החלון, שירה של אנשי הדרום עשתה את דרכה אל תוך הטירה דגליהם הסגולים מתנופפים בגאווה. אותם האנשים שהוא בילה את כל חייו בלחימה נגדם. אותם אנשים שפצעו את מפקדו. ומחר הוא יאלץ לשבת אתם לשולחן הדיונים. "לאן התדרדרנו?" הוא לחש לעצמו וחזר להביט במיטה.האבירים המשיכו לעמוד בדממה עד אשר שעת חצות עברה מזמן, נשימותיו של המפקד נהיו מאומצות יותר ויותר, ולבסוף דעכו. באותו הרגע צעד גלדווין קדימה, אחז בידו ולחש לו מילות פרידה קולוויר ניגש אחריו, לאחר מיכן ליאנה ולבסוף דניאל. הם הביטו בו עוד מספר שניות לבסוף ליאנה אמרה בקול שבור "שקעה השמש על גדול האבירים" ופרצה בדמעות. גלדווין זעק בזעם ונפל על בירכיו, דניאל שקע בכיסא הקרוב, ואילו קולוויר הביט שוב בחלון "שקעה השמש על הממלכה כולה".

אורך כל משחק 4-5 שעות. שחקני משחקים שיסתיימו לפני 7:00 יוכלו להכנס למרתונים לאחר המשחק.
שימו לב לעדכונים, פרטים נוספים בקרוב

חזור לראש העמוד

ועוד בכנס, ארועים בחדר הפעילויות
12:00 - 13:00
הרצאה: ההיסטוריה של הקהילה - אורי אביב

כבר 8 שנים אנחנו החובבים הישראלים באים לכנסים והיד עוד נטויה.
זה הזמן להסתכל אחורה ולהיזכר כיצד בעצם הכל התחיל, וכיצד התפתחו להן הקהילה והתרבות במהלך השנים.
בסקירה קצרה על ההיבט הארגוני יסופר הסיפור על ההקמה, המייסדים הציפיות השאיפות והמימוש הלכה למעשה של הארועים מאז ועד היום.

אורי אביב הוא יו"ר מועדון סטארבייס972 הנמנה על מייסדיו, אשר היה פעיל לאורך כל השנים בארגון הארועים.

ארוע ללא תשלום

13:00 - 14:00
הרצאה: משחקי מחשב במסע בין כוכבים - טל מילר

ההרצאה עוסקת במשחקי מס"ב לאורך השנים ממשחק המחשב הראשון ב79 ועד לאחרון שיצא לפני מעט יותר מ 8 חודשים תוך התייחסות לעלילה בחלק מן המשחקים, עלילה שסוגרת חורים בכל מיני נושאים, וכן את המשך ההיסטוריה של עולם מס"ב לאחר סוף מלחמת הדומניון (מסע בין כוכבים - ארמדה).
בהרצאה יכללו פרומואים וסרטים מתוך משחקי מס"ב שונים וכן המחשות על התקדמות הטכנולוגיה במחשב, כך שמשחק מחשב במס"ב כיום נראה לעיתים כאילו נלקח מעולם מס"ב המקורי לפני יותר מ 30 שנה.
נדון גם על עתיד המשחקים ועל האפשרות כי בעוד עשרות עד מאות שנים משחק המחשב ייראה כמו חדר ההולגרמות במס"ב. הרצאה גם תדגיש את הסאטירה הנוקבת שנעשתה על מס"ב באמצעות משחק המחשב הוותיק ספייס קווסט
14:00 - 15:30
אירוע הקראה

כותבים מובילים ביצירה המד"בית-פנטסטית העברית יקריאו מיצירותיהם, ואתם מוזמנים לבוא לשמוע. בין המקריאים יהיו גיא חסון, ורד טוכטרמן ועוד
16:30 - 18:30
סדנה לבניית עולמות - אור ביאליק

ג'ין רודנברי בנה במב"כ יקום שלם המעסיק מליוני מעריצים מזה עשרות שנים, טד צ'אניג הצליח לפרוס יקום מורכב לא פחות בסיפור וקרוונדייר סמית הצליח לשגע את ההפסיכולוג שלו עם העולם שבנה.
מה השורש ממנו צומח העולם? כיצד בונים אותו וכיצד מציגים אותו?
אלו הנושאים שנבחן בסדנה
22:00 - 23:30
פילקים

מאז שחר ימי הכנסים מתאספים חובבי מדע בדיוני ופנטזיה, גוררים גיטרות, שולפים חלילים ומתיישבים לנגן, לשיר, לחבר ולהשחית שירים על כל דבר מחתולים תבוניים מהממד העשירי ועד כמה זה מביך לשיר על חתולים תבוניים מהממד העשירי. ברוכים הבאים לעולם המופלא של הפילק, מוזיקת העם של החובבים, אתם מוזמנים להשאיר את חוש הקצב והטעם הטוב בחוץ ולהצטרף למעגל

ארוע ללא תשלום

1:00 - 7:30
מרתון משחקים ליליים

משחק "תעלומת רצח" ( משחק תפקידים חי בו על המשתתפים לגלות את נסיבותיו של רצח מסויים ואת הרוצח) ואחריו משחקי לוח רבים, ביניהם "מתיישבי קאטאן" (על הרחבותיו), ריסק, טליסמן ודיפלומטיה מחכים למי שישאר למרתון במהלך הלילה.

כרטיס יחיד לשני המרתונים
חזור לראש העמוד

ראשי || תוכניה || תיאורי אירועים || מחירים || התנדבות בכנס || צרו קשר || פאן.קונים קודמים || מארגני הכנס