על האגודה | פעילויות | הצטרפות | צרו קשר | כתבו לאתר | English Site | בפייסבוק
• שאלות נפוצות
• פורומי האגודה
• קישורים
• אתר פרס גפן
• עדכוני הוועד והאספה
• העדכון החודשי (דואל)
• צוות האתר
• RSS
• דרושים



חיפוש באתר:
חיפוש מתקדם



פעילויות האגודה

• המימד העשירי - כתב עת
• כנסים ומפגשים
• פרס גפן
• תחרויות כתיבה ויצירה
• הפצת סיפורת עברית
• תרומות ספרים
• מבצעים והנחות לחברים
• מועדון הקריאה
• סדנאות כתיבה
• אייקון 2010

עדכוני הועד 2.5.14
חדשות האגודה / ועד האגודה
יום רביעי, 14/05/2014, שעה 18:55

פרוטוקול ישיבת הועד מתאריך 2.5.14


ישיבת ועד האגודה 2.5.14

נוכחים: נעמה פרידמן, הדס נבנצל, סיון קוטיק, עינת סיטרון, דמיאן הופמן, איליה לזבניק ותומר שלו בחצי השעה הראשונה

תומר שלו הציג לועד את פרוייקט הVOD - . הפרויקט התקדם בצורה יפה מאוד, אולם לצורך התפעול השוטף שלו יידרש גיוס איש תוכן נוסף. התקיימה התייעצות לגבי מועד ההשקה של הפרויקט והצעדים בתחום זכויות היוצרים הנדרשים לפני השקה.
הועד הצביע על המשך התמיכה בפרויקט ותעדופו לקראת השקה. ההצעה אושרה פה אחד.

1. עדכונים שוטפים

א. אמא''י
איליה לזבניק מועד אמא''י דיווח לועד על הפעילויות המתוכננות שלהם. ביניהן: שת''פ עם שגרירות יפן בנושאים שונים (ספריית סרטים, תערוכה מנגה וכו'), שת''פ עם הכוכב השמיני, תחרות קוספליי המתוכננת בקרוב וכנס כאמי לו התחילו לחפש מקומות חדשים.
סיכום כספי וסיכום לקחים מכנס הארוקון יועברו לועד האגודה לטובת ידע ארגוני..


ב. פרס גפן
ננעלה ההצבעה לשלב א' של פרס גפן. הועד מודה לכל חברי האגודה שהצביעו. דמיאן הופמן דיווח לועד שבקרוב יודפסו ויחולקו מדבקות להוצאות לקראת שבוע הספר.
הועד דן בהצעה של הדס נבנצל להקצות תקציב לטובת אירוע השקת פרס גפן במהלך שבוע הספר. הועד דחה את הרעיון בהצבעה של 3:2.

ג. פרס עינת
הועד הצביע פה אחד על אישור מינוי הדס נבנצל לתפקיד מנהלת פרס עינת לשנה הקרובה.

ד. אייקון
דמיאן הופמן דיווח לוועד על התקדמות ההכנות לפסטיבל אייקון. בניית הסגל כמעט הושלמה ובקרוב יחל הגיוס הרשמי. הוצגו לועד שני אורחי הכבוד של הפסטיבל. תקציב יועבר לאישור הועד לקראת סוף חודש מאי.


ה. עולמות
סיכום עולמות: הכנס הרוויח בהתאם לתחזיות הרווח והיה מאוד מוצלח. הוועד מודה להדס נבנצל והילה הראל על ניהול הכנס ולכל הפעילים שלקחו חלק בארגון שלו.

הועד דן בשינוי הנהלים בנוגע לפיקניקי סגל. הועלתה הצעה כי אירוע שיימשך יותר מיום וירוויח יותר מ10% מהתקציב שלו יוכל לארגן פיקניק סגל לאחר הכנס במחיר של עד 30 ₪ למשתתף. הנוהל החדש אינו מצריך אישור ועד לקיום הפיקניק בהינתן אישור תקציבי לרווח של גזברית האגודה.
הצבעה: בעד: 5. עבר בפה אחד.

הדס נבנצל הציעה את מועמדותה לניהול עולמות 2015, ועד האגודה מאשר את מועמדותה ויעביר את ההצעה לועד טולקין.

ו. כנסים קטנים
נעמה פרידמן דיווחה לועד כי קהילת ג'וס ווידון הישראלית תערוך את באפיפסט 2 ב-‏5.6 באשכול פיס. תקציב יוגש לועד בקרוב.

ז. מחשוב
קונספט תשתית אתרי הכנסים הוכיח את עצמו בצורה טובה מאוד באתר אייקון 2014. הועד מודה לגליה בהט על העבודה שהושקעה בבניית הקונספט.

בעקבות מתקפת בוטים על פורומי האגודה והרצון לשדרג את תשתיות הפורומים בוצע מהלך של העברת כלל פורומי האגודה לתשתית Wordpress. הפורומים החדשים יושקו בקרוב והם יאפשרו שליטה טובה יותר בספאם. הועד עודכן לגבי הגסיסה של הפורומים כתופעה כלל אינטרנטית, אולם קיבל את הצעתו של דמיאן הופמן לשמר תשתית בלתי תלויה לדיונים. הועד מודה לאבנר שחר קשתן על העבודה שנעשתה בהעברת הפורומים.

תהליך פיתוח האתר הארגוני החדש של האגודה נכנס לשלביו האחרונים, וכרגע מתבצעת העבודה על העיצוב.

מערכת כנסים ודרקונים (כו''ד) – מערכת הכרטיסים עברה שדרוג משמעותי לקראת כנס עולמות שהוכיח את עצמו במכירה מראש. לקראת אייקון תוגדר תוכנית עבודה להמשך שדרוגים של המערכת.


זח. שנתון
סיון קוטיק דיווחה שגוייסה מאיירת לכריכה – טלי הלוי. השנתון מתקדם לפי הלו''ז.
הועד דן בהצעה של נועה רייכמן לתרומת שנתונים לספריות ואישר פה אחד תרומה של 50 עותקים משנתון 2013 ו-‏100 עותקים מהשנתון הראשון לספריות ברחבי הארץ.

ט. יח''צות
הועד קיבל עדכון על התקדמות היח''צ. לאור פערים מול תוכנית העבודה תתקיים פגישה נוספת בין אחראית הפרוייקט, יו''ר האגודה והיחצ''נית לבירור הפערים ובחינת דרכי פעולה עתידיות.

י. בדיון
הדס נבנצל, מנהלת כנס בדיון, דיווחה שהוחלט כי נושא הכנס יהיה ''ספרות אחרת''. עדיין מתבצע חיפוש אחר מקומות לכנס.

י. מחסן
הועד דן בהתנהלות הנוגעת לציוד המחסן בכנסי ''עולמות'' ו''גיבורים'' האחרונים. סיון קוטיק, מנהלת הלוגיסטיקה של עולמות, דיווחה לועד על ההתנהלות. הועד מרגיש כי סגל עולמות פעל כראוי, וכי יש לחדד את נהלי תפעול המחסן לגבי כנסים עתידיים.

2. אירוע חברים צעירים
הועד אישר 4:1 תקציב לאירוע חברים צעירים שייתקיים בקרוב.

3. מפגשי פעילים
הוחלט כי יערך אירוע ''הדרן'' לכנס עולמות לחברי האגודה, שיכלול אירועים פופלריים מהכנס. הועד מחפש פעילים שיעזרו בארגון האירוע.
הועד מינה את הדס נבנצל, הדס משגב ונעמה פרידמן להכין רשימת פעילויות שהוצעו על ידי פעילים האגודה במפגשי הפעילים. הועד ידון בכלל ההצעות שיוגשו לו על מנת להחליט במה לתמוך בזמן הקרוב.

4. צלילה חופשית
נעמה פרידמן וסיון קוטיק לא השתתפו בדיון זה מאחר והן חלק מצוות הפרויקט.

הועד דן בבקשה שהוגשה לו ע''י חברת evil sun productions לתמיכה בסרט החדש שלהם ''צלילה חופשית''. הועד רואה בסרט פרויקט מבורך, אשר מהווה נדבך נוסף ביצירות המד''ב והפנטזיה בארץ. לאור זאת הועד הגדיר חבילת תמיכה שתוצע להפקה.

5. דיסני ומלחמת הכוכבים
ועד האגודה קיבל פנייה מחברת דיסני לגבי סרט מלחמת הכוכבים החדש. הדס נבנצל תיפגש עם נציגת החברה בארץ ותעדכן את הועד.

6. סמכות חבר ועד מלווה בתקציבי פרויקט

הועד דן במדיניות אישור חריגות בתקציב פרויקטים. הוחלט כי חבר ועד מלווה יכול לאשר חריגה של 10% מהתקציב המוגדר לאירוע ללא אישור ועד. חריגה מעבר לסכום זה מותנה באישור הועד. הצעה זו אושרה פה אחד.
הוחלט כי מנהל פרויקט יכול להעביר תקציב מסעיף לסעיף בסכום של עד 20% מהסעיף הראשון, באישור של חבר ועד מלווה. הצעה זו אושרה פה אחד.
בכל מקרה, כל שינוי בתקציב אירוע מותנה ביידוע הגזברית.





 
חזרה לעמוד הראשי         כתוב תגובה

 
שאלות  (חדש)
גל יום רביעי, 14/05/2014, שעה 23:43
האם תכני הVOD יכללו גם צילומי וידאו מכנסי האגודה (האצרות ושאר פעילויות)? האם יכלול סרטים שהופקו בשיתוף האגודה או שהוקרנו בפעילויות האגודה? (למשל הרועה האחרון).[לגבי סרטים - אולי בתשלום סמלי של 10 ש''ח עם הנחה לחברי אגודה].

לגבי סעיף 6 - האם כנסי האגודה מרוויחים, לרוב, מעל 10%, כך שאפשר להגדיל התקציב ב-‏10% ללא חשש רב?
   כתוב תגובה
שאלות  (חדש)
דמיאן בשם הועד יום חמישי, 15/05/2014, שעה 17:07
בתשובה לגל
היי גל,
ב vod יכללו הרצאות שניתנו בכנסים ושניתן אישור מהמרצים להקליט אותם. לגבי סרטים הנושא מורכב יותר, ותלוי באישור ההפקה. כרגע המודל מתבסס על הקרנות ללא תשלום מסיבות חוקיות, ולכן סרט שנדרש תשלום עבור הצפייה בו לא יהיה בפנים.

לגבי הכנסים - המטרה היא לאפשר גמישות לחבר הועד המלווה באישור בלתמים בכנס. לא מדובר על חריגה מראש מההערכות הרווח הצפויות. בקיצור - הגדלה כזאת תעשה עם חשש קל, ורק כדי לענות על בעיות בזמן מהיר. ככלל, הכנסים הגדולים האחרונים הכילו סעיפים כאלו, ולא נדרשו להם בזמן אמת.
   כתוב תגובה
שאלות  (חדש)
גל יום חמישי, 15/05/2014, שעה 23:24
בתשובה לדמיאן בשם הועד
תודה.
   כתוב תגובה


הדעות המובעות באתר הן של הכותבים בלבד, ולמעט הודעות רשמיות מטעם האגודה הן אינן מייצגות את דעת או אופי פעולת האגודה בכל דרך שהיא. כל הזכויות שמורות למחברים.