על האגודה | פעילויות | הצטרפות | צרו קשר | כתבו לאתר | English Site | בפייסבוק
עוד בקטגוריה זו:

משחק הנסיכים
פרקים לדוגמה / גארת' ניקס
02/06/13
תגובות: 3  
ציידת הלילה
פרקים לדוגמה / המערכת
04/05/12
תגובות: 2  
דם כחול
פרקים לדוגמה / ורד טוכטרמן
23/09/11
תגובות: 1  
ימי תל-אביב האחרונים
פרקים לדוגמה / לביא תדהר וניר יניב
24/09/10
תגובות: 0  
מגן הלהט
פרקים לדוגמה / אילן גוייכמן
19/12/08
תגובות: 0  
בן אלמוות
פרקים לדוגמה / רוג'ר זילאזני
12/12/08
תגובות: 0  
פנטסיה 2000 - דבר העורך
פרקים לדוגמה / המערכת
06/10/08
תגובות: 39  
תחיית האגדות
פרקים לדוגמה / אילן גוייכמן
17/09/08
תגובות: 1  
חוק הקוסמים השני - אבן הדמעות
פרקים לדוגמה / טרי גודקינד
13/09/08
תגובות: 11  
סימנטוב
פרקים לדוגמה / אסף אשרי
18/04/08
תגובות: 6  
המים שבין העולמות
פרקים לדוגמה / הגר ינאי
06/04/08
תגובות: 6  
דרקון הוד מלכותו
פרקים לדוגמה / נעמי נוביק
24/09/07
תגובות: 16  
המגשר
פרקים לדוגמה / רביב מיוחס
14/09/07
תגובות: 74  
התחדשות
פרקים לדוגמה / קרול ברג
05/05/07
תגובות: 3  
בנות הדרקון
פרקים לדוגמה / מרית בן-ישראל
02/04/07
תגובות: 25  

אראגון
פרקים לדוגמה / כריסטופר פאוליני
יום ראשון, 16/07/2006, שעה 20:06

נער, דרקונית ומסע מסוכן – ספר הפנטסיה של כריסטופר פאוליני


מן הכריכה האחורית:
בלב יער, על רכס השִדרה, מצא אראגון את האבן הכחולה. מתוכה בקעה דרקונית זעירה וגורלו נקשר בגורלה.
עד מהרה מגלה הנער כי הוא נצר למורשת עתיקת יומין, מורשתם של רוכבי הדרקונים. הוא נשאב אל תוך עולם חדש, הפכפך ומלא עוצמה, אל תוככי קיסרות אלאגייזיה שבה שולט גאלבטוריקס הרשע. על גבה של סאפירה הדרקונית ובלוויית עצותיו של מספר סיפורים זקן יוצא הנער למסע רווי סכנה. כי רק אראגון, אחרון רוכבי הדרקונים, יכול להכניע את כוחות האופל של הקיסרות ולהחזיר ליצוריה המופלאים את השלום והשלווה.



פתח דבר: צל של פחד

הרוח ייללה במשך כל הלילה, נושאת עמה ניחוח שעתיד לשנות את העולם. צל גבוה הרים את ראשו וריחרח את האוויר. הוא נראה אנושי לחלוטין מלבד ראשו הארגמני ועיניו הערמוניות.
הוא מיצמץ בהפתעה. ההודעה שקיבל היתה נכונה: הם היו כאן. או אולי זו היתה מלכודת? הוא שקל את האפשרויות ואז אמר בקרירות, ''התפרשו בשטח; התחבאו מאחורי עצים ושיחים. עִצרו את כל מי שמגיע... וָלא, תמותו.''
סביבו דישדשו שניםֿעשר אורגָלים עם חרבות קצרות ומגִיני ברזל עגולים, מקושטים בסמלים שחורים. הם נראו כבני אדם בעלי רגליים עקומות וזרועות עבות וחזקות שנועדו למחוץ את אויביהם. מעל לאוזניהם הקטנות צמח זוג קרניים מעוקלות. המפלצות מיהרו להתחבא בין השיחים כשהן פולטות נהמות. מהר מאוד דעכו צלילי הרשרוש, והדממה שבה אל היער.
הצל הציץ מאחורי גזע עץ עבות והביט אל השביל. החשכה היתה כבדה מדי לעיני אדם, אבל לו, לצל, נראה אור הירח הקלוש כמו אור שמש השוטף בין העצים; מבטו הבוחן ראה בבירור ובחדות כל פרט. הוא עמד דומם באופן לא טבעי, אוחז בידו את חרבו הארוכה והחיוורת. שָרֶטֶת דקיקה כחוט התפתלה לאורך הלהב. כלי הנשק היה דק דיו כדי לחמוק בגנבה בין זוג צלעות, אבל גם חזק דיו לחדור מבעד לשריון הנוקשה ביותר.
האורגָלים לא יכלו לראות היטב כמו הצל; הם גיששו באפלה כמו קבצנים עיוורים, ומיששו את כלי נשקם בתנועות מגושמות. קריאת ינשוף קרעה את הדממה. איש לא נרגע עד שהציפור עפה לדרכה. המפלצות נרעדו בקור הלילה; אחת מהן ניפצה ענף במגפה הכבד. הצל התנשף בזעם, והאורגלים נרתעו מפניו וניצבו ללא תנועה. הוא כבש את הסלידה שעלתה בו — נדף מהם סירחון של בשר מרקיב — והתרחק. הם היו כלים בידיו, לא יותר.
הצל התעלם מקוצר הרוח שהרגיש כשהרגעים התארכו והפכו לשעות. כנראה נישא הריח באוויר למרחק רב לפני בעליו. הוא לא הניח לאורגלים לקום או להתחמם. גם מעצמו מנע את המותרות הללו. הוא נותר לעמוד מאחורי העץ ולצפות בשביל. משב רוח נוסף חלף ביער. הפעם נשא עמו ריח חריף יותר. שפתו הדקה של הצל התרוממה בנהמה נרגשת.
''התכוננו,'' לחש, כשכל גופו רוטט. חוד הלהב של חרבו נע במעגלים קטנים. מזימות רבות נדרשו ממנו כדי להגיע לרגע הזה, וגם כאב רב. לא ייתכן שדווקא עכשיו יאבד שליטה.
עיני האורגלים הבהיקו מתחת לגבותיהם העבותות, בעוד הם מהדקים את אחיזתם בכלי הנשק. הרחק לפניהם שמע הצל צליל נקישה כשפגע דבר מה קשה באבן רפויה. צללים עמומים הגיחו מתוך החשכה והתקדמו לאורך השביל.
שלושה סוסים לבנים על רוכביהם התקרבו בדהרה קלה אל עבר המארב, ראשיהם זקופים וגאים, מעיליהם מתנפנפים לאור הירח כמו נוזל כסוף.
על גב הסוס הראשון ישב אֶלְף — אוזניו מחודדות וגבותיו מלוכסנות בהידור. מבנה גופו היה צנום אבל חזק. קשת רבת עוצמה היתה תלויה על גבו. חרב היתה צמודה למותניו, כשלצדה אשפת חצים ובקצות החצים נוצות ברבור.
לרוכב האחרון היו אותם פנים בהירים ותווים זוויתיים כמו לראשון. הוא נשא חנית ארוכה בידו הימנית, ובחגורתו היה נעוץ פגיון לבן. על ראשו נחה קסדה, מעשה ידי רבֿאומן, מעוטרת בזהב ובענבר.
ביניהם רכבה עלמה אֶלפית בעלת שיער שחור כעורב שסקרה את סביבותיה בביטחון. עיניה החודרות קרנו בעוצמה וסביבן השתלשלו שערותיה הארוכות והכהות. בגדיה לא היו מקושטים, אבל זה לא העיב על יופיה. למותניה היתה חרב, ועל גבה קשת ארוכה ואשפת חצים. נרתיק קשור בשרוך היה מונח על ברכיה, ולעתים קרובות העיפה בו מבט, כאילו ביקשה לבדוק שהוא עדיין במקומו.
אחד האלפים אמר משהו בקול שקט, אבל הצל לא הצליח לשמוע את דבריו. העלמה האלפית ענתה לו בסמכותיות מופגנת, ושני השומרים שלה התחלפו במקומותיהם. השומר חובש הקסדה הוביל בראש, מעביר את החנית שלו למצב הכן. הם חלפו על פני מקום המחבוא של הצל ועל פני האורגלים הראשונים בלי לחשוד במאום.
הצל כבר התחיל להתענג על ניצחונו, כשלפתע שינתה הרוח כיוון ונשאה אל עבר האלפים את הריח העז של האורגלים. הסוסים צנפו בבהלה וטילטלו את ראשיהם. הרוכבים נדרכו, עיניהם הבזיקו מצד לצד, ואז הפנו את בהמות הרכיבה שלהם לאחור ופתחו בדהירה.
סוסה של האלפית זינק קדימה והותיר את שומריה הרחק מאחור. האורגלים יצאו ממחבואם, הזדקפו ושיחררו מטח של חצים שחורים. הצל זינק מאחורי העץ, הניף את ידו הימנית, וצעק: ''גַארגְ´זְלָה!''
להבה ארגמנית הבזיקה מתוך כף ידו אל עבר העלמה האלפית, והטילה על העצים אור אדום כדם. הלהבה פגעה בסוסה, שהתמוטט בקול צווחה חדה. חזה הסוס התרסק אל הקרקע. האלפית זינקה מעל גבו במהירות עלֿאנושית, נחתה על רגליה בקלילות, ואז חיפשה במבטה את שומריה.
חציהם הקטלניים של האורגלים הפילו מיד את שני האלפים. הם נפלו מעל גב סוסיהם האציליים, ודמם נקווה לשלוליות בעפר. כאשר האורגלים מיהרו אל עבר האלפים ההרוגים, צרח הצל: ''אחריה! אותה אני רוצה!'' המפלצות נהמו ונחפזו לאורך השביל.
זעקה נפלטה משפתי האלפית כשראתה את בני לווייתה המתים. היא עשתה צעד אחד לעברם, ואז קיללה את אויביה ונמלטה אל תוך היער.
בעוד האורגלים מפלסים את דרכם בין העצים, טיפס הצל על צוק גרניט שהתנשא מעליהם. משם היה יכול לראות את כל מרחבי היער שסביבו. הוא הרים את ידו הימנית ואמר, ''בואֶטְק אִיסטַאלרי!'' וחלקת יער באורך של חצי קילומטר עלתה בלהבות. בקור רוח מרשים הבעיר חלקה אחר חלקה, עד שנוצרה סביב מקום המארב טבעת אש שלמה בקוטר של כשני קילומטרים וחצי. הלהבות נראו כמו כתר יצוק שנח על פני היער. הצל היה שבע רצון. הוא השגיח בקפידה על טבעת האש כדי לוודא שלא תדעך.
רצועת האש נעשתה סמיכה וצימצמה את אזור החיפושים שהיה על האורגלים לסרוק. לפתע שמע הצל צעקות וקול צווחה צורמת. מבעד לעצים ראה שלושה מפקודיו צונחים בערמה זה על גבי זה, פצועים באופן אנוש. בחטף הבחין באלפית הנמלטת מפני האורגלים שנותרו מאחור.
היא ברחה אל צוק הגרניט הסלעי במהירות עצומה. הצל התבונן בקרקע שהשתרעה כשישה מטרים מתחתיו, ואז קפץ ונחת בקלילות על רגליו ממש לפניה. היא הסתובבה תוך כדי ריצה ומיהרה לחזור אל השביל. דם אורגלים שחור נטף מהחרב שלה והכתים את הנרתיק שבידה.
המפלצות בעלות הקרניים יצאו מהיער, הקיפו אותה וחסמו את כל נתיבי הבריחה. ראשה נפנה במהירות מצד לצד בניסיון למצוא דרך מילוט. כשראתה שאין שום דרך לברוח, הזדקפה בהבעת בוז מלכותית. הצל התקרב לעברה בזרוע מונפת, והרשה לעצמו ליהנות מחוסר האונים שלה.
''תפסו אותה.''
כשהאורגלים זינקו קדימה, פתחה האלפית את הנרתיק, שלחה ידה פנימה ואז שמטה אותו אל הקרקע. בידה היתה אבן ספיר גדולה, ששיקפה את האור הזועם של הלהבות. היא הניפה את זרועה מעל לראשה ושפתיה נחפזו לבטא מילים נרגשות. הצל צעק נואשות, ''גַארגְ´זְלָה!''
כדור של שלהבת ארגמנית זינק מכף ידו ונורה אל עבר האלפית, מהיר כחץ. אבל הוא איחר את המועד. הבזק אור ירוק כברקת האיר את היער לרגע, והאבן נעלמה. ואז הכה באלפית כדור האש, והיא התמוטטה.
הצל נהם בזעם, צעד קדימה והטיח את חרבו בעץ. להב החרב ננעץ עד אמצעיתו בגזע, ושם נותר תקוע ורוטט. הוא שיגר תשעה חזיזי אנרגיה מכף ידו — אלה הרגו את האורגלים כהרף עין — ואז שיחרר את חרבו וניגש אל האלפית.
נבואות נקמה, שנאמרו בשפה קשה שרק הוא הכיר, התגלגלו מלשונו. הוא איגרף את כפות ידיו הקטנות ונעץ מבט זועם בשמים. הכוכבים הקרים הביטו בו בלי להבהב, כמו צופים מעולם זר. שפתיו התעקמו בהבעת גועל כשפנה חזרה אל עבר האלפית מחוסרת ההכרה.
יופיה, שהיה יכול להפנט כל אדם, לא קסם לו כלל וכלל. הוא וידא כי האבן אכן נעלמה, ואז הביא את סוסו ממקום המחבוא שלו בין העצים. אחרי שקשר את האלפית אל האוכף, טיפס על גב סוס הקרבות ופנה לצאת מהיער.
את הדלקות שעמדו בדרכו כיבה, אבל לכל השאר הניח להמשיך לבעור.
התגלית
אֶרָאגון כרע ברך בחלקת קנים שנרמסה תחת רגלי הצבאים ובחן את העקבות בעין מיומנת. טביעות הרגליים רמזו לו כי העדר עבר בכר המרעה רק לפני כמחצית השעה. בעוד זמן קצר יעצרו למנוחת הלילה. המטרה שסימן לעצמו — איילה קטנה עם צליעה בולטת בכפתה השמאלית הקדמית — עדיין היתה עם העדר. הוא הופתע לראות שהצליחה להגיע עד כאן ולא נלכדה על ידי זאב או דוב.
השמים היו צלולים וכהים, ורוח קלה הרעידה את האוויר. ענן בצבע כסף ריחף מעל להרים שהקיפו אותו, שוליו זוהרים באורו האדמדם של ירח סתווי, שהיה מעורסל בין שתי פסגות. פלגי מים זרמו על פני מדרונות ההרים בין קרחונים צוננים ותלוליות שלג נוצצות. ערפל מהורהר הזדחל על אדמת העמק, סמיך כל כך עד שכמעט הסתיר את כפות רגליו.
אֶרָאגון היה בן חמשֿעשרה; נותרה לו פחות משנה עד גיל הבגרות. גבות כהות נמתחו מעל עיניו החומות והחודרות. בגדיו היו בלויים משעות של עבודה. סכין ציידים בעל קת עצם היה תלוי מחגורתו בתוך נדן, וקשתו היתה עשויה מעץ טקטוס ומוגנת במעטפת עור גלילית מפני אדי הערפל. הוא נשא על גבו תרמיל בעל מסגרת עץ.
עדר הצבאים הוביל אותו הרחק אל מעמקי רכס השִדרָה — רכס הרים פראי שהשתרע לכל אורכה של מדינת אָלַאגֵייזִיָה. לעתים קרובות הגיעו מההרים סיפורים מוזרים ואנשים מוזרים, בדרך כלל מבשרי רעות. ולמרות זאת אֶרָאגון לא פחד מהרכס — הוא היה הצייד היחיד מאזור קָרוָוהול שהעז לצאת בעקבות הציד הרחק לעומק נקיקיו הסלעיים.
זה היה הלילה השלישי של מסע הציד, ומחצית מהצידה שנשא עמו כבר אזלה. אם לא יצליח לתפוס את האיילה, ייאלץ לחזור הביתה בידיים ריקות. משפחתו היתה זקוקה לבשָר לקראת החורף המתקרב, ולא יכלה להרשות לעצמה לקנות אותו בקָרוָוהול.
אֶרָאגון עמד בביטחון רוגע באור הירח של שעת הדמדומים, ואז נכנס אל תוך היער והחל לצעוד אל עבר ערוץ צר. הוא היה בטוח כי בו ינוח עדר הצבאים. צמרות העצים הסתירו את השמים והטילו צללים מרפרפים על פני הקרקע. רק מדי פעם העיף מבט בעקבות; הוא הכיר את הדרך.
כשהגיע לערוץ, מתח את מיתר קשתו והצמיד אותו למקומו ביד בוטחת. אחר כך משך שלושה חצים מתוך האשפה וקיבע אחד מהם בחריץ המיועד לכך, כשהוא אוחז בשניים הנותרים בידו השמאלית. אור הירח גילה לעיניו כעשרים תלוליות קטנות במקום שבו נחו הצבאים בעשב. האיילה שאותה ביקש לצוד נחה בשולי העדר, רגלה השמאלית הקדמית פשוטה קדימה בתנוחה מסורבלת.
אֶרָאגון התקרב לעברם בחשאי, קשתו דרוכה ומוכנה. כל מאמציו בשלושת הימים האחרונים הובילו לרגע הזה. הוא שאף שאיפה אחרונה של אוויר כדי לייצב את עצמו — קול התפוצצות ניתץ את דממת הלילה.
העדר פתח במנוסה. אֶרָאגון זינק קדימה והחל לרוץ בעשב, בעוד נחשול של רוח לוהטת חולף על יד לחיו. הוא החליק ועצר ואז ירה חץ אל עבר האיילה הנמלטת. החץ החטיא במעט את המטרה והמשיך בקול שריקה אל תוך האפלה. אֶרָאגון קילל ופנה לאחור, וקיבע חץ נוסף במקומו בלי להקדיש לכך מחשבה.
מאחוריו, במקום שבו נח עדר הצבאים, בער מעגל גדול של עשב ועצים. מחטיהם של אורנים רבים עלו באש והעצים עמדו חשופים. העשב שמחוץ למעגל הבוער נראה כאילו שוטח לקרקע. תימרות עשן הסתלסלו באוויר ונשאו עמן ריח של שרפה. במרכז המעגל היתה מונחת אבן כחולה ומבהיקה. אדי הערפל התפתלו כמו נחש מעל האדמה החרוכה ושלחו זרועות דקיקות שנכרכו סביב האבן.
אֶרָאגון בחן את השטח במשך רגעים ארוכים כדי לזהות אם יש סימן כלשהו של סכנה, אבל דבר לא נע מלבד אדי הערפל. הוא שיחרר בזהירות רבה את מיתר קשתו והתקדם. אור הירח הטיל את צלו החיוור על פני הקרקע כשעצר לפני האבן. הוא נגע בה קלות באמצעות חץ, ואז זינק אחורנית. כלום לא קרה, ולכן הרים אותה בידו בחשדנות.
כוחות הטבע מעולם לא ליטשו אבן מבהיקה וחלקה כמו האבן הזאת. פניה המושלמים, שלא היה בהם פגם, היו בצבע כחול כהה, פרט לנימים דקיקות ולבנות שהתפרשו עליה כמו קורי עכביש. האבן היתה קרירה וחלקה למגע תחת אצבעותיו, כמו משי שהתקשה. צורתה היתה אליפטית, אורכה כשלושים סנטימטר, ומשקלה היה קילוגרמים אחדים, אף שהרגיש כי היא קלה מכפי שאמורה היתה להיות.
בעיניו של אֶרָאגון היתה האבן יפהפייה ומפחידה בעת ובעונה אחת. מאיפה הופיעה? למה היא נועדה? ואז עלתה בראשו מחשבה מטרידה עוד יותר: האם היא נשלחה לכאן במקרה, או אולי דווקא אני נועדתי לקבל אותה? דבר אחד הוא למד מהסיפורים הישנים — עליו להתייחס בזהירות רבה גם לקסמים וגם לכל מי שעשה בהם שימוש.
אבל מה אעשה באבן? לא יהיה לו קל לשאת אותה, ויש סיכוי שטמונה בה סכנה. אולי עדיף להשאיר אותה במקומה. לרגע קל התלבט וכמעט שמט את האבן מידיו, אבל דבר מה מנע ממנו לעזוב אותה. אולי תוכל, לפחות, לשמש כתשלום תמורת אוכל, החליט במשיכת כתף, ותחב את האבן לתוך תרמילו.
הערוץ היה חשוף מכדי להקים בו מחנה בטוח, ולכן שב וחמק אל תוך היער ופרש את מצעו מתחת לשורשיו החשופים של עץ שנפל על צדו. אחרי ארוחת ערב קרה של לחם וגבינה התעטף בשמיכותיו ונרדם בעודו שקוע בהרהורים על כל מה שאירע.



אראגון (Eragon)
מאת כריסטופר פאוליני (Christopher Paolini)
תרגום: יעל ענבר
הוצאת כתר, כנרת, זמורה ביתן
543 עמודים


 
חזרה לעמוד הראשי

 
אני קורא את הספר עכשיו  (חדש)
Nitaro יום שני, 17/07/2006, שעה 12:24
הספר די ילדותיתי בהתחלה גורם לך לדמין שילד בן 10 כתב אותו (טוב נו בן 15 אבל מה זה משנה) רק רציתי להגיד שההתחלה פחות מוצלחת מהמשך של הספר אני ממש נהנה ממנו ונדמה לי שעושים סרט או שזה רק אני...
חדש     חדש
אני קורא את הספר עכשיו  (חדש)
יניב יום שני, 21/08/2006, שעה 8:25
בתשובה לNitaro
זה לא רק אתה
חדש     חדש
אני קורא את הספר עכשיו  (חדש)
אביקם יום שלישי, 19/09/2006, שעה 21:18
בתשובה ליניב
ספר אדיר אני קורא אותו פעם שישית
חחחחחחחחחחח
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
נוי יום שישי, 11/05/2007, שעה 18:53
בתשובה לאביקם
זה הספר הכי טוב שקראתי בחיים שלי! (וקראתי הרבה ספרים)ראיתי את הסרט ואני מתה על השיר...
זה סיפור מדהים ואני מחכה בקוצר רוח ל''בכור'' שזה הספר המשך בסידרה של ''הירושה''(ארגון זה הספר הריאשון בסידרה הזו...)
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
החתול במגפיים יום ראשון, 24/06/2007, שעה 11:18
בתשובה לנוי
מישהו יודע אולי מתי יצא או אם כבר יצא ספר ההמשך של אראגון בעיברית?
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
נעם יוגב יום ראשון, 13/07/2008, שעה 15:29
בתשובה להחתול במגפיים
אני יודעת הבן הבכור כבר יצא!!!!
ואני קראתי אותו....
סתם שתדעו
מרטאג- בוגד באראגון!!! כן ההוא שהציל אותו..
נסואדה- היא מולכת על הוארדן במקום אביה
ואבא של אראגון הוא ...........
זה ממש יהרוס לכם!!! לא משנה
אבאט של אראגון הוא
ברום
לא לא לא סתם עבדתי עליכם
אבא של אראגון הוא
מורזן
ואכן כן
מרטאג ואראגון אחים
גם מהאבא וגם מהאמא!!!!!!!!!!
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
יולעP: יום רביעי, 15/08/2007, שעה 21:41
בתשובה לנוי
קראתי כבר את הבכור, באנגלית קוראים לו Eldest. אני לא יכולתי לחכות שהוא ייצא בעברית וצדקתי אני קראתי אותו לפני הרבה חודשיים... ספר ממש ממש יפה לא פחות מהראשון אם לא יותר יפה ממנו.
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
nad1 יום שלישי, 02/10/2007, שעה 21:18
בתשובה לנוי
זה הספר הכי טוב שיצא בשנים האחרונות יותר מהארי פוטר!!!!
זה מדהים שנער בן 15 התחיל לכתוב את זה ויותר מדהים זה שבגיל 19 זה היה הספר הכי נמכר של ''ניו-יורק טייס''!!!!!
חדש     חדש
אתה ממש לא היחיד  (חדש)
אוראל יום ראשון, 04/05/2008, שעה 15:13
בתשובה לנוי
לשיר קוראים Keep Holding On והוא של avril lavigne
חדש     חדש
אני קורא את הספר עכשיו  (חדש)
גלעד יום שישי, 24/08/2007, שעה 14:40
בתשובה לאביקם
אתה צוחק עליי קראתי אותו 9פעמים ואני קורא אותו עוד פעם זה הספר הכי אדיר בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני מת עליו!
חדש     חדש
היי את ממש טועה!!  (חדש)
חסוי שבת, 18/11/2006, שעה 18:00
בתשובה לNitaro
זה ספר ברמה ממש גבוהה ואני בספק אם בכלל היית אומרת דבר כזה אם היית קוראת את הספר כמו שצריך.
חדש     חדש
צודקת  (חדש)
אלמוני יום שני, 11/08/2008, שעה 16:18
בתשובה לחסוי
אחלה ספר מחקה לשלישי קוראים לו בריסינגר
חדש     חדש
ההתחלה  (חדש)
ליאור שבת, 03/03/2007, שעה 15:18
בתשובה לNitaro
ההתחלה יפה עם הצל ועכשיו אני קורא את האמצע של הספר שיצאה הדרקונית ספירה מהאבן
חדש     חדש
אני קורא את הספר עכשיו  (חדש)
מישהו יום ראשון, 06/05/2007, שעה 12:33
בתשובה לNitaro
הספר המתורגם של אלדסט יוצא בשבוע הספר
חדש     חדש
באמת?!?!  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 8:48
בתשובה למישהו
מזה תודה אני ממש מחכה ליקרוא אותו!!
אני חולה על הריאשון, והוא הספר הכי טוב שקראתי !אני כבר כמה זמן מחכה שהתרגום של הבכור יצא בישראל...
חדש     חדש
יש!!!  (חדש)
מיסתורית יום רביעי, 26/03/2008, שעה 23:06
בתשובה למישהו
אני ממש שמחה שתרגמו את זה!!!
חדש     חדש
הסרט עלוב ברמות  (חדש)
איתי יום רביעי, 01/08/2007, שעה 17:37
בתשובה לNitaro
חדש     חדש
הסרט עלוב ברמות  (חדש)
אראגון יום שישי, 17/08/2007, שעה 17:59
בתשובה לאיתי
אתה צודק ברמות
חדש     חדש
הסרט עלוב ברמות  (חדש)
מירי יום שני, 10/03/2008, שעה 8:47
בתשובה לאיתי
יש שתי גירסאות לסרט הגירסה המלאה יפה פי אלף מהשניה. הגירסה שהיא בערך שעה וארבעים מפורטת יותר ויש בה אפקטים נוספים. אם ראית את הסרט בקולנוע זו הגירסה הקצרה (כנארה בשביל ילדים כי מראים את הראז'אק)
חדש     חדש
קראתי כבר את השני  (חדש)
הראל יום שלישי, 10/06/2008, שעה 13:30
בתשובה לNitaro
מה אתה מבלבל תמח זה הספר הכי טוב שיצא אי פעם יותר טוב וקשה לי לומר את זה אפילו מהארי פוטר ובבן הבכור הוא אפילו מתעלה על עצמו
חדש     חדש
הו כמה שזה ג'נרי.  (חדש)
מיכאל ג יום שני, 17/07/2006, שעה 14:05
חדש     חדש
ובנוסף לכך,  (חדש)
רז יום שלישי, 18/07/2006, שעה 9:26
בתשובה למיכאל ג
גם כתוב כל-כך נפוח, שקשה להתייחס לכל העסק בלי לגחך.
חדש     חדש
מזמן אבל מזמן לא נהנתי כל כך מספר!  (חדש)
ג'ון איש הבצק יום חמישי, 20/07/2006, שעה 18:54
חדש     חדש
כמה מקורי  (חדש)
חחחח יום שישי, 21/07/2006, שעה 3:49
אראגון - אראגורן... זה כבר גובל בחוצפה.
חדש     חדש
  (חדש)
מיקי יום שלישי, 25/07/2006, שעה 10:47
רציתי לדעת האם יש אפשרות שתפרסמו באתר סיפורים מלאים או לשלוח לי לאימייל את הסיפור המלא של אראגון תודה רבה!!!
חדש     חדש
אראגון הוא לא סיפור, אלא ספר  (חדש)
גרומיט יום שלישי, 25/07/2006, שעה 13:50
בתשובה למיקי
תוכל לקנות אותו, אני מניח, בכל חנויות הספרים.
חדש     חדש
אני לא אוהב ספרים ומה עחשב  (חדש)
עידו יום שלישי, 17/04/2007, שעה 16:24
בתשובה למיקי
אני לא אוהב ספרים ולספר הזה אני מוחן לתת תואר רישון
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
rella יום שישי, 28/07/2006, שעה 17:38
האם כבר תורגם הספר השני, אם כן, איך ניתן להשיג אותו?
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
הממ יום שישי, 04/08/2006, שעה 12:17
בתשובה לrella
לא ניתן
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
יניב יום שני, 21/08/2006, שעה 8:27
בתשובה לrella
לא הלוואי
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
אראגון יום שני, 04/12/2006, שעה 15:36
בתשובה לrella
את/ה צודק/ת איך נדע להשיגו
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
אראגון יום שני, 04/12/2006, שעה 15:39
בתשובה לאראגון
אפשר פשוט לעבור בחנות ולקנות את הספר השני כשיצא אם יצא?
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
נעמה :] שבת, 09/12/2006, שעה 11:35
בתשובה לאראגון
לספר השני קוראים אלדסט ולשלישי אמפריה
הספר השלישי בתהליכי כתיבה והשני עוד לא תורגם אבל הוא כתוב בשפה קלה וזאת לא בעיה לקרוא אותו. אני כבר מחכה לשלישי :].
חדש     חדש
הספר השני (שאני עומד לקנות )  (חדש)
אביקם יום שלישי, 12/12/2006, שעה 17:21
בתשובה לנעמה :]
ברגע שהוא יצא אני כבר יקנה אותו הוא פשוט אחלה ספר חייב לקרוא
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
ניר יום ראשון, 07/01/2007, שעה 20:13
בתשובה לנעמה :]
על מה מדבר הספר השני?
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
תש''א יום ראשון, 11/02/2007, שעה 19:53
בתשובה לניר
שמעתי שבספר השני:
*מרטאג נהיה רוכב דרקונים ונלחם באראגון
*מגלים שמרטאג ואראגון הם אחים ו..שניהם בנים של גאלבטוריקס
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
מעינו'ש יום חמישי, 15/02/2007, שעה 19:57
בתשובה לתש''א
מה זה לא יכול להיות!!! מאיפה שמעת את זה?
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
איתי יום שני, 02/04/2007, שעה 15:42
בתשובה למעינו'ש
מה שהוא אומר הגיוני כי אנג'לה ( מגדת העתידות ) אמרה שקרוב משפחה של ארגון יבגוד בו כנראה זה מרטג , אבל זה ממש מפתיעה!!!
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
נוי יום שישי, 11/05/2007, שעה 19:17
בתשובה לאיתי
אני שמעתי שרואדן האחיין של ארגון יהיה רוכב דרקונים וביגלל שבילדותם הם היו כמו אחים ורודאן היה כמו האח הבכור, ווביגלל זה קוראים לספר''הבכור''....
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
אלמוני יום רביעי, 08/08/2007, שעה 13:57
בתשובה לתש''א
אני עכשיו קורא ת'ספר השני באנגלית ולא נרא לי שמורטאג יהיה רוכב אבל אולי רוראן יהיה והוא כנראה יבגוד בו כי גלבאטוריקס טפס אותו, בקשר לזה שארגון ומורטאג אחים- אין סיכוי לפחות לא הבנים של גלבאטוריקס.. מורטאג הוא הבן של מורזאן,
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
עכה יום ראשון, 30/09/2007, שעה 22:08
בתשובה לתש''א
ארגון ומטראג אחים ואבא שלהם מורזן
מטראג הפך לרוכב ועזר לארגון
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
רוראן יום רביעי, 03/10/2007, שעה 23:08
בתשובה לעכה
אני קראתי את הבוגר לפני כשנה, איזה מזל שלא ראיתי מה אתם כותבים הרי זה נורא, הורס את כל המתח.
עכשיו שתי שאלות.
1. מתי יוצא השני בעברית (אולי כבר יצא)?
2. מתי יוצא השלישי באנגלית ומה שמו באנגלית כמובן.

אשמח לקבל תשובה למייל
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
אלמוני יום שישי, 12/10/2007, שעה 18:38
בתשובה לתש''א
לא לגאלבוטריקס למורזן
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
נעמה יום שני, 25/02/2008, שעה 14:56
בתשובה לתש''א
הם לא בנים של גאלבטוריקס, אלא של מורזן.
ספר נהדר, ד''א.
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
רייבן יום ראשון, 08/06/2008, שעה 19:19
בתשובה לתש''א
מרטאג ואראגון הם לא הבנים של גאלבטוריקס אלא של מורזן
חדש     חדש
לנעמה  (חדש)
אלמוני יום שני, 29/09/2008, שעה 9:18
בתשובה לתש''א
הם הבנים של מורזמן!!!.. בידוןק אתמול סיימתי את ''הבן הבכור''.. והוא ספר מעולה! :)
חדש     חדש
לניר  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 9:02
בתשובה לניר
אני שמעתי שבספר השני מגלים שגארו הוא האבא האמיתי של ארגון ושרואדן הוא אחיו הבכור של אראגון ורואדן ניהיה רוכב ,התאומים מתים,ארגון
ניהיה מנהיג הוארדן,והולך ליער האלפים,הוא גם לומד מילים חדשות בשפה העתיקה,ואתה זוכר את הצלקת שדרוז'ה (הצל) נתן לו?אז עכשיו הוא סובל מהיתפרצויות כאבים ומסיוטים בלילות על הצל...
וחוך מזה שמעתי גם שסאפירה הטילה ביצה!
אה כן, וארגון יוצא למילחמה נגד גלאבריאתריקס
וגלאבריאתריס נסוג...
טוב זה מה ששמעתי עד עכשיו אים משהוא יודע עוד משהוא שייכתוב לי בבקשה!
חדש     חדש
לניר חחחחחחחח  (חדש)
יולעP: יום רביעי, 15/08/2007, שעה 21:47
בתשובה לנוי
רוב ההשערות שלך נכונות אבל חלק ממש ממש מופרכות אין לי מושג מאיפה שמעת את זה...[קראתי כבר תספר] האבא האמיתי של אראגון הוא מורזן, ו מורטאג יהיה רוכב דרקונים לא רוראן... אראגון לא יהיה המנהיג של הווארדן אלא הבת של אז'יהוד, (כי הוא מת) התאומית ימותו בסוף בידי רוראן, וסאפירה לא הטילה ביצהXD ואראגון יוצא למלחמה אבל גאלבטוריקס לא יהיה שם אלא מורטאג.... וכל השאר נכון...
חדש     חדש
לניר  (חדש)
nad1 יום חמישי, 11/10/2007, שעה 15:55
בתשובה לנוי
[כאן נמחק משפט שאינו מקובל באתר זה. מנהלת האתר.]
אראגון לא הופך למנהיג אלא נאסודה הבת של אזהוד(שמת)!
חדש     חדש
תגובתך נערכה.  (חדש)
Boojie יום שישי, 12/10/2007, שעה 21:33
בתשובה לnad1
אם תמשיך להתבטא בדרכים כאלה, תגובותיך יימחקו.
תודה, מנהלת האתר.
חדש     חדש
גברת המנהלת כנראה מזוכיסטית.  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 18/10/2007, שעה 20:47
בתשובה לBoojie
חדש     חדש
לניר  (חדש)
אלמוני יום שני, 29/09/2008, שעה 9:22
בתשובה לנוי
גארו הוא לא האבא האמיתי של אראגון ושל רוראן... מארטג ואראגון הם אחים והם הבנים של מורזן.. התאומים מתים רק ממש ממש בסוף.
למארטז יש דרקון וקוראים לו ''עוקץ'' והוא נילחם לצידו של גלבטוריקס...
יותר מזה אני לא יספר לך כי זה יהרוס..........
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
אראגון יום שישי, 17/08/2007, שעה 18:03
בתשובה לאראגון
קורראים לי באמת אראגון!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
אראגון יום שישי, 17/08/2007, שעה 18:01
בתשובה לrella
הוא יצאייייייייייייייייייייייי
חדש     חדש
נו באמת  (חדש)
ש' יום שישי, 04/08/2006, שעה 20:49
מה הביקורות האלו אמורות להביע?
אז זה לא שר הטבעות..אבל זה ספר ממש טוב ואני נהנתי לקרוא אותו מאוד.

חוץ מזה אראגון ואראגורן בעברית אולי דומה אבל באנגלית זה עם E.

לא סתם עושים ממנו סרט, אני לא יכולתי לעזוב אותו.

אולי במבט לאחור הוא היה די קליל אבל נחמד מפעם לפעם לקרוא ספר כזה!
חדש     חדש
אני מסכים איתך לגמרי  (חדש)
Nitaro שבת, 05/08/2006, שעה 9:54
בתשובה לש'
הספר היה פשוט כיף לקרוא ואולי הוא קליל בהשווה להרבה ספרים אחרים אבל הוא ממש כיף של ספר בפני עצמו הסרט דרך עגב יוצא ב15 לדצמבר בחו''ל והוא כנראה יהיה מבוסס על שני הספרים מה שיכול להיות בעיה אם אתה לא מתחיל לקרוא אותו באנגלית....
חדש     חדש
בתגובה לתגובתך  (חדש)
ש' יום ראשון, 06/08/2006, שעה 19:30
בתשובה לNitaro
אני יודעת, לצערי עשיתי טעות ונכנסתי לאתר שבו ראיתי את תוכן הסרט והכתבה הייתה ספוילר רציני.
בכל אופן, אני שמחה שאתה מסכים איתי.
הזמנתי את הספר השני באנגלית באינטרנט ואנ ימקווה שהוא יהיה מוצלח כמו הראשון.
חדש     חדש
מאיפה הזמנת?  (חדש)
Nitaro יום שני, 07/08/2006, שעה 11:13
בתשובה לש'
אני מת כבר לקרוא אותו... אני לא יכול לחכות. ואני פשוט לא מאמין שהמתרגמים יסיימו לתרגם בזמן לסרט אז הייתי מעדיף לקרוא אותו גם אז מאיפה הזמנת וכמה זה עלה לך?..
חדש     חדש
מאיפה הזמנתי =)  (חדש)
ש' יום שני, 07/08/2006, שעה 11:36
בתשובה לNitaro
זה קישור לאתר של amazon שממנו אפשר להזמין את הספר, הפרטים כבר רשומים שם.
חדש     חדש
תודה  (חדש)
Nitaro יום שני, 07/08/2006, שעה 12:34
בתשובה לש'
הזמנתי גם תגידי יש לך מסנגר (MSN)?
חדש     חדש
אין על מה  (חדש)
ש' יום רביעי, 09/08/2006, שעה 16:25
בתשובה לNitaro
אני לא נכנסת אליו הרבה אבל יש לי אימייל.
אני אשמח לדבר.
חדש     חדש
מאיפה הזמנת?  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 9:06
בתשובה לNitaro
עדיין אל תזמין אם אתה שואל אותי ...
התרגום של אולדסט יוצא בשבוע הספר...
חדש     חדש
בתגובה לתגובתך  (חדש)
e יום שלישי, 08/08/2006, שעה 8:55
בתשובה לש'
יש לך קישור לכתבה על הסרט?
חדש     חדש
אה לך..  (חדש)
Nitaro יום שלישי, 08/08/2006, שעה 13:07
בתשובה לe
http://www.eragonmovie.com/ כאן הקישור אבל אם אתה קראת רק את הראשון או עומד לקרוא לא לקרוא כלום על הסרט כמו שאמרנו הרבה פעמים הוא על השני גם כן
חדש     חדש
באסה  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:11
בתשובה לNitaro
זה די באסה כי יש משו שחוסם אותי (מורשת)
חדש     חדש
אני מסכים איתך לגמרי  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:07
בתשובה לNitaro
ואללה צודק
חדש     חדש
חובבת ואוהבת  (חדש)
עמימוש יום חמישי, 31/08/2006, שעה 23:15
בתשובה לש'
הספר הזה ממש יפה אני ממש אוהבת אותו ואני כבר לאניכולה לחכות שהספר השני יצא זה ספר מדהים והוא מהווה תחרות להארי פוטר זה בטוח

אבל למה הוא עצר את הספר באמצע?
זה ממש לא אופר אנחנו חיייבים להישאר במתח
חדש     חדש
מה אין את הספר השני?  (חדש)
מעינו'ש יום חמישי, 15/02/2007, שעה 19:55
בתשובה לעמימוש
אני רציתי לקרוא את הספר השני כי רשום בכריכה שמאחור שזה רומן ממש טוב ואין רומן בספר אז איך זה יכול להיות?
חדש     חדש
ספר נפלא!  (חדש)
אילנה יום רביעי, 11/04/2007, שעה 15:59
בתשובה לעמימוש
את צודקת 100% שזהמדהים, אבל הוא ממש לא מהווה תחרות להארי פוטר!!!!
חדש     חדש
ברור שהוא לא מהווה תחרות....  (חדש)
ענבר יום שלישי, 10/07/2007, שעה 21:45
בתשובה לאילנה
ברור שהוא לא מהווה תחרות להארי פוטר אבל הוא עדיין ספר טוב....
חדש     חדש
ספר נפלא!  (חדש)
ברום יום שלישי, 25/09/2007, שעה 19:47
בתשובה לאילנה
לא נכון!!!!!!לדעתי אראגון יותר טוב!!!!!!!!!
חדש     חדש
אנא הפסיקו את ויכוח ה''כן נכון''/''לא נכון'' הטיפשי הזה.  (חדש)
Boojie יום שלישי, 25/09/2007, שעה 21:27
בתשובה לברום
רוצים לנהל דיון מנומק? בבקשה. התנצחויות חסרות תוכן ומשמעות - לא כאן בבקשה.
חדש     חדש
ספר נפלא!  (חדש)
אילנה יום רביעי, 11/04/2007, שעה 16:01
בתשובה לעמימוש
את צודקת 100% שזה ספר מדהים, אבל הוא ממש לא מהווה תחרות להארי פוטר!!!!
חדש     חדש
בנוגע למה שאמרתם על הארי פוטר  (חדש)
גלי יום ראשון, 11/05/2008, שעה 20:28
בתשובה לאילנה
הסיבה שהספר לא מהווה תחרות להארי פוטר היא שבניגוד לספרי הארי פוטר שהם אומנם בעלי עלילה רחבה של 7 ספרים- לנצח את וולדרמורט וכולי... אבל לכל ספר הייתה עלילה פרטית שנגמרה והוסברה בסוף הספר מה שגרם לתחושה של סיום אך לא לגמרי. לעומת זאת בספר של אראגון ואני מניחה שכך זה בכל הסדרה, ישנה עלילה אחת גדולה- לנצח את הקיסרות ולהשיב את השלום, ולא כמו ג,יי.קיי.רולינג הסופר בחר לחלק בצורה מאוד גסה את העלילה ל3 ספרים כאשר אין שום משהו שסוגר את הספר ולכן זהו אינו סיום כלל.
חדש     חדש
שיו (אין לי כותרת)  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:17
בתשובה לעמימוש
את ממש צודקת ד''א כל הדיבורים על שר הטבעות זה סתם ספר משיעעעעעעעעעעעעמם
חדש     חדש
נו באמת  (חדש)
אראגון יום שני, 04/12/2006, שעה 15:44
בתשובה לש'
ש' צודק הספר מרתק וברמות ובעיר המלחמה בפראתן דיור זה היה חלק אדיר וגם איך שאראגון הרג את הצל או איך סאפירה קרעה קאלים אורגלים או איך אנג'לה הצילה את אראגון או איך שהגמדים חיממו את הזפת וכשהאורגלים באו זרקו לפידים.
כריסטופר פשוט אחלה סופר מרוב תיאור גם מי שאין לו דמיו יכול לדעת איך הדמות נראת.
חדש     חדש
פייי  (חדש)
רפי יום חמישי, 14/12/2006, שעה 22:54
בתשובה לש'
קראתי את הספר הזה אבל יותר אהבתי את שר הטבעות ונרניה למרות שהוא טוב יותר מהארי פוטר
חדש     חדש
פייי  (חדש)
אביב יום שישי, 29/12/2006, שעה 21:18
בתשובה לרפי
באמת אחלה ספר!
לדעתי הוא יותר טוב מנרניה (את שר הטבעות לא קראתי אז אני לא יודעת להגיד עליו) אבל אין על הארי פוטר..
לדעתי הוא פחות טוב מהארי פוטר
חדש     חדש
  (חדש)
תש''א יום ראשון, 11/02/2007, שעה 22:13
בתשובה לרפי
שר הטבעות עולה עליו בהרבה והארי פוטר לא מתקרב אליו בכלל למרות שקראתי את כולם ואהבתי אותם פעם
אבל הספר ממש ממש נחמד וקליל.
חדש     חדש
:():  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:25
בתשובה לתש''א
חצוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הארי פוטר זה הספר הכי הכי הכי הכי טוב בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
הפסק בבקשה להציף את האתר בתגובות,  (חדש)
Boojie יום שלישי, 29/05/2007, שעה 20:48
בתשובה לעכגאטחגט
ובפרט בתגובות חסרות תוכן משמעותי. מחקתי חלק מתגובותיך, אם תמשיך כך אמחק את כולן.
חדש     חדש
נו באמת  (חדש)
תש''א יום ראשון, 11/02/2007, שעה 19:57
בתשובה לש'
כמוני כמוך....
באמת נחמד לקרוא ספר קליל מפעם לפעם.
ועל שר הטבעות...אני מתארת לעצמי שאין מה להוסיף זה רק יגרע.
חדש     חדש
גם הארי פוטר זה יפה  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:06
בתשובה לש'
אתם יודעים גם הארי פוטר זה יפה ודרך אגב ראיתי לא מזמן את הספר באנגלית והתמונה ממממממממממש יפה :)
חדש     חדש
ספר מצויין  (חדש)
יאיר יום שישי, 18/08/2006, שעה 19:12
ספר יחסית קליל (לא מורכב ואפל כמו הסדרות של ג'ורדן למשל או של מרטין) וסוחף כל הכבוד למחבר אם הוא ימשיך ככה הוא כנראה יהיה אחד הגדולים בתחום.
ההשוואת לטולקין מקוממות בעיניי על אף שאני מאוד אוהב את הכתיבה שלו מכיוון שהוא סופר אחד בעל סגנון מאוד מסויים ולא ניתן לצפות שכל סופר יכתוב כמוהו וברמתו יש להתייחס בעיני לכל ספר בפני עצמו ולא לערוך השוואות סתמיות כאלה, האם כל משורר ישראלי מושווה לביאליק? הספר בפני עצמו מצויין ויעניק הנאה רבה לכל מי שיקרא אותו.
חדש     חדש
ספר איכותי !!  (חדש)
ניב דוד שבת, 26/08/2006, שעה 17:24
אני באופן אישי מאוד אוהב את הז'אנר של דמות תמימה שלא ידעה מעודה דבר ולא חצי דבר על עולם הקסמים הבלתי ניתנים לתפיסה.

שנוספים אלמנטים של פנטזיה, פילוסופיה, אסטרטגיה, מורשת הקוסמים, גילוי תרבויות וחיים אחרים מעבר למה שאנו חווים יום יום.

הספר לדעתי התחיל בצורה יפה ומרתקת. לאורך כל הספר נשארתי במתח ותמיד רציתי לקרוא עוד ולהכיר את העולם שהתפתח מדף לדף.

אני לא יכול להקביל אותו לאף ספר שקראתי.. הוא פנטזיה אין ספק אבל קליל יותר ולא בעל שפה גבוה מידי ומתאים את עצמו לקורא הצעיר והחדש בז'אנר המדע בדיוני / פנטזיה.

מומלץ מאוד לנוער
חדש     חדש
אמנם באיחור-  (חדש)
Xslf יום רביעי, 06/12/2006, שעה 18:58
בתשובה לניב דוד
אבל רק התגובות הללו נראות כמו גל של כותבים-טוקבקים-בתשלום?

(ומתישהו אולי אבין למה ספר שלא כתוב מספיק טוב כדי שמבוגר יקרא הוא ''מומלץ מאוד לנוער''. למה, לנוער לא מגיעה כתיבה איכותית?)
חדש     חדש
נהנתי מאוד  (חדש)
ארז יום ראשון, 27/08/2006, שעה 13:20
סיימתי לקרוא את הספר הראשון לא מזמן ואני
מחכה בקוצר רוח לספר השני והשלישי.
אראגון הזכיר לי במקצת את הדמות של אטריו
מ''הסיפור שאינו נגמר''.
למישהו יש מושג האם ניתן להשיג בארץ את הכרך השני?
חדש     חדש
נהנתי מאוד  (חדש)
Nitaro יום ראשון, 27/08/2006, שעה 15:26
בתשובה לארז
לא אי אפשר להשיג עדיין אבל אני ממליץ לך להזמין את הספר דרך אמזונס (אני קורא אותו עכישו והוא טוב יותר מהראשון אבל יש בו פרקים של רוראן שהם משעממים רצח :P)
חדש     חדש
אני יגיד  (חדש)
אורסיו שבת, 28/07/2007, שעה 14:37
בתשובה לארז
כן אפשר להשיג את הספר על סמך שיש לי אותו הסיפור שאינו נגמר
חדש     חדש
נהנתי מאוד  (חדש)
מרטאג יום רביעי, 23/04/2008, שעה 9:27
בתשובה לארז
צודק!
גם לי הוא הזכיר אצ אטריו

ספר אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
הספר מהמם  (חדש)
קאי יום שני, 28/08/2006, שעה 15:17
מישהו יודע איך קוראים לספר השני???
חדש     חדש
הספר מהמם  (חדש)
אבי יום חמישי, 31/08/2006, שעה 15:29
בתשובה לקאי
הלדיסת. מישהו יודע מתי הספר השני יוצא בעברית? לא באנגלית בעברית!?
חדש     חדש
שם הספר  (חדש)
לי שבת, 16/09/2006, שעה 23:17
בתשובה לאבי
שם הספר השני הוא ''אלדסט'' באנגלית, ולא הלדיסט כפי שנכתב כאן בטעות. משמעו בעברית ''מבוגר/ת יותר'', או שאולי זה שם, אלוהים יודע. הספר השני עוד לא תורגם ולכן אין לדעת איך ייקרא. גם אני מחכה כבר...
חדש     חדש
שם הספר  (חדש)
אבי יום רביעי, 20/09/2006, שעה 23:21
בתשובה ללי
אז אולי את יכולה לברר לי מקום שאשר לדעת מתי הספר יוצא בעיברית? הא ועוד דבר יצא טריילר רשמי לסרט ארא
גון
חדש     חדש
שם הספר  (חדש)
לי יום חמישי, 07/12/2006, שעה 11:19
בתשובה לאבי
אין לי מושג איך מבררים מתי יוצא הספר, אבל אני מניחה שזה יהיה כבר די בקרוב, בגלל שהסרט כבר יוצא ותהיה דרישה לזה. אפשר גם לנסות לשאול בחנויות הספרים, הם בטח ידעו אם כבר יש תאריך משוער להגעת הספר. אגב, טעות שלי, השם מתרגם ל''מבוגר/ת ביותר'' או ''בכור/ה'', ולא כמו שכתבתי קודם בטעות.
חדש     חדש
איפה???????????????????  (חדש)
עכגאטחגט יום שלישי, 29/05/2007, שעה 16:27
בתשובה לאבי
חדש     חדש
אחלה ספר ממש טוב אבל הסוף אורס את כל הספר  (חדש)
אלמוני יום שישי, 08/09/2006, שעה 14:50
חדש     חדש
אחלה ספר ממש טוב אבל הסוף אורס את כל הספר  (חדש)
אראגון יום חמישי, 23/08/2007, שעה 13:18
בתשובה לאלמוני
לא נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
אני קראתי את הספר  (חדש)
Eragon יום שישי, 13/10/2006, שעה 11:57
הספר הזה הוא ספר הפנטסיה כמעט הכי טוב שקראתי בחיי.
הספר גרם לי להבין שאם לא תהייה הפנטסיה, אז העולם ישלט י''ע כל ספרי הלימודים (וזה לא טוב).
וכך החלתטי להמשיך לכתוב את הספר שלי:''מעוף הדרקון'' מסדרת:''קרן הדרקון''.
חדש     חדש
אני קראתי את הספר  (חדש)
עידו יום ראשון, 15/10/2006, שעה 16:44
בתשובה לEragon
שלום שמי עידו ואני עוד חודשיים בן-‏13
וגם לי היו בעבר סיפורים שכתבתי אבל הכתיבה מעיפת ואף פעם לא גמרתי אותם...
עם תוכל (ואני ישמח) לשלוח לי ב-דאימייל ( ido125@nana.co.il) את הסיפור שלך...
מכווה לתשובה

עידו
חדש     חדש
שלום שמי תומר מנדל  (חדש)
תומר מנדל יום רביעי, 06/12/2006, שעה 7:20
בתשובה לEragon
שלום קוראים לי תומר מנדל אני כמעת בן 15 הייתי שמח אילו היייתה שולח לי את הספר שכתבת לאימייל ‏manad21111@walla.com

‏‏‏‏תודה תומר
מנדל
חדש     חדש
אני קראתי את הספר  (חדש)
דניאלוש... שבת, 10/02/2007, שעה 22:22
בתשובה לEragon
קיים כבר ספר פנטזיה עם השם הזה ....(אם אתה מעוניין לדעת...).

חוץ מזה -- אראגון זה ספר מש מעולה!! לא הצלחתי להניח אותו!! בהחלט משתווה לרמה של הארי פוטר ומכניס את נרניה לכיס!! אבל אין מה לעשות טוקלין עדיין שולט!

אבל הסרט ממש מאכזב!! הרס לי את כול ההנאה!! למה לעשות דבר כזה? למה להשחית יצירה, סיפור כול כך מצויין בסרט כזה לא מפרגן!! זה כיאלו מישהו שלא קרא בכלל את הספר ישב וכתב תסריט זה ממש מעצבן!!
חדש     חדש
אני קראתי את הספר  (חדש)
עדי יום ראשון, 06/05/2007, שעה 10:34
בתשובה לדניאלוש...
נכון גם לדעתי הסרט ממש גרוע: סאפירה נראת כאילו היא עשויה מפלסטיק, והם שינו לגמרי את הסיפור למשל אראגון ידע מההתחלה שברום הוא רוכב דרקונים ואריה היא לא אלפית.
חדש     חדש
לעדי  (חדש)
אייל יום רביעי, 29/08/2007, שעה 13:58
בתשובה לעדי
צודקת לגמרי אבל אריה כן אלפית רק שאין לה כלל אוזניים מחודדות הסרט לגמרי גרוע והספר ה2 יצא בשבוע הספר בעיברית אבל בסרט כמו בהארי פוטר מורידים מלא פרטים פשוט השחתה!!
חדש     חדש
אני קראתי את הספר  (חדש)
אורסיו שבת, 28/07/2007, שעה 14:45
בתשובה לEragon
גם לי את יכולה לשלוח לי את הסיפור בבקשה אני חדש כאן אבל מה שבאלי להגיד זה: אמא שלי לא נותנת לי לקרוא ספרי פנטזיה למרות שאני רוצה ואני מחביא את הספרים היא תמיד מוצאת ומחרימה לי אותם אז בבקשה שלחי לכאן hor_m@gimal.co
חדש     חדש
עזרה  (חדש)
עידו יום ראשון, 15/10/2006, שעה 16:38
אני קורה את הספר ואני ממש נהנה מיכול רגע
אבל רציתי לדעת עם תורגמו שני הספרים הנוספים בסידרה ומה שמם!?
חדש     חדש
תשובה  (חדש)
ירין יום שלישי, 17/10/2006, שעה 16:20
בתשובה לעידו
אף אחד מהספרים האחרים לא תורגם ושמו של הספר השני הוא ירושה ושל השלישי אימפריה
חדש     חדש
תשובה על השמות של הספרים  (חדש)
עדן יום שני, 05/03/2007, שעה 20:58
בתשובה לירין
לא נכון שמו של הספר הראשון זה הירושה ושל השני אין לי מושג וגם על השלישי אבל אני יודעת בוודאות שלראשון קוראים הירושה כי כתוב את זה מאחורי הספר הירושה: ''הספר הראשון בטרילוגיית הירושה החל לכתוב בגיל 15.'' (ככה היה כתוב.)
חדש     חדש
תשובה על השמות של הספרים  (חדש)
עדי יום ראשון, 06/05/2007, שעה 10:37
בתשובה לעדן
לא נכון שמו של הספר הראשון זה אראגון וזה הספר הראשון בסידרת ''הירושה''
חדש     חדש
תשובה על השמות של הספרים  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:07
בתשובה לעדי
נכון, לסדרה קוראים 'הירושה'. אראגון זה ספר מדהיםםםם, אבל אין על הארי פוטר.
חדש     חדש
ספר )טוב(!!!!!!!מצוין  (חדש)
יואב שבת, 04/11/2006, שעה 20:47
ספר מעולה ממש נהינתי ממנו אני כמעט משתגע לקרוא את כול השלושה מיישהו יודע איפה יש??
חדש     חדש
הסרט  (חדש)
יואב שבת, 04/11/2006, שעה 21:02
מישהו יודע מתי יוצא הסרט??????????
חדש     חדש
מישהו יודע מתי יצא הספר השני?  (חדש)
ירין יום שלישי, 14/11/2006, שעה 17:18
שמעתי שהוא כבר יצא
חדש     חדש
מסתבר שאתה יודע.  (חדש)
שלמקו GRAS יום שלישי, 14/11/2006, שעה 18:42
בתשובה לירין
חדש     חדש
מחכה לספר...  (חדש)
natali462 יום חמישי, 16/11/2006, שעה 19:52
אני אמורה לקרוא אותו באנגלית..(אני צריכה ספר קריאה באנגלית לבית ספר..) אני מחכה שהוא כבר יגיע..ומקווה שאני אבין משהו...XD
חדש     חדש
מחכה לספר...  (חדש)
אסף יום חמישי, 07/12/2006, שעה 20:17
בתשובה לnatali462
אני מחכה בקוצר רוח לספר השני של אראגון
חדש     חדש
הרגע סיימתי לקרוא...  (חדש)
שי יום שלישי, 28/11/2006, שעה 20:54
זה היה הספר הטוב ביותר שקראתי בחיי!!!
נהנתי מכל רגע!
קראתי אותו במשך יומיים בהם לא עשיתי כל דבר אחר- רק התמקדתי בספר...
חדש     חדש
אחלה ספר!  (חדש)
נבו יום רביעי, 06/12/2006, שעה 12:04
בין הספרים הכי טובים שקראתי .
קל לקראו ומעניין אתם יודעים עם התחילו לתרגם את הספר השני?!?!?
חדש     חדש
ספר לא משהו  (חדש)
דוד יום חמישי, 07/12/2006, שעה 23:35
בתשובה לנבו
קראתי אותו העלילה סוחפת זה נכון אבל אין שם דבר אחד מקורי, פנטזיה נוסחתית במלוא מובן המילה הגיבור ''התמים'' מגלה שיש לו כוחות עובר מסע חניכה וכו' נראה כאילו הסופר קרא כמה ספרי פנטזיה והעתיק מכל אחד חלק אפילו השם של הגיבור היה העתקה בוטה מ''שר הטבעות'' חוץ מזה העלילה ממש צפויה היה ברור לי מההתחלה שהחונך שלו (שכחתי את השם) הוא רוכב דרקונים לשעבר ושהוא יפגוש את האישה שחלם עליה (העלפית) ושהיא תהיה דמות מרכזית בסיפור הייתי ממשיך ויוצא נגד הספר אבל פשוט חבל לי על הזמן
חדש     חדש
יא מעצבן  (חדש)
ניתאי שבת, 09/12/2006, שעה 13:43
בתשובה לדוד
למה אתה מגלה דברים יש אנשים שעוד לא סיימו תספר ורוצים להשתתף בפורום אז מה אתה מתלונן אתה לא חייב לקרוא את הספר הספר ממש טוב וגם אל תשכח שהוא כתב את זה כשהיה בן 15 אז שב שב בשקט........
חדש     חדש
לא נכון  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:09
בתשובה לדוד
שלא תעז לדבר ככה על אראגון!
חדש     חדש
אנא הירגעי.  (חדש)
Boojie יום חמישי, 30/08/2007, שעה 21:20
בתשובה להמעריצה הכי שרופה של הארי פוטר
אם יש לך תגובות ענייניות ומנומקות, נשמח מאוד לשמוע אותן. אם, לעומת זאת, התגובות שלך מתמצות במה שלדעתך מותר או אסור לאחרים לומר, אנא הימנעי מלפרסם אותן - זה יחסוך לי עבודת מחיקה.
תודה.
חדש     חדש
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?  (חדש)
דידו יום שישי, 08/12/2006, שעה 17:05
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?
וארגון בספר אז השם כתוב אחרת מאשר בשר הטבעות אז הוא לא העיתיק!!!
חדש     חדש
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 9:15
בתשובה לדידו
שבוע הספר 2007
חדש     חדש
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?  (חדש)
לילי יום רביעי, 01/08/2007, שעה 2:18
בתשובה לנוי
כל כך לא! שבוע הספר כבר עבר.. וצר לי להודיע שהוא לא יצא.. אפילו לא לכבוד יציאת הסרט... והם עשו את כריכת הברט והיא כל כך מזוויעה.. העייה היא שרציתי לקנות את הספר עוד לפני שיצא הסרט אבל כשסוף כל סוף קניתי לא היה כלום חוץ מהכריכה המזוויעה הזאת..
חדש     חדש
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:12
בתשובה ללילי
נכון, אני חיפשתי את השני בכל החנויות והוא עוד לא יצא. אני הייתי בברזיל לא מזמן וראיתי שם את השני, אבל לא קניתי בסוף כי אני לא קוראת כל כך טוב בפורטוגזית
חדש     חדש
אתם יודעים מתי הספר השני יוצא בעברית?  (חדש)
לילי יום רביעי, 01/08/2007, שעה 2:18
בתשובה לנוי
כל כך לא! שבוע הספר כבר עבר.. וצר לי להודיע שהוא לא יצא.. אפילו לא לכבוד יציאת הסרט... והם עשו את כריכת הברט והיא כל כך מזוויעה.. העייה היא שרציתי לקנות את הספר עוד לפני שיצא הסרט אבל כשסוף כל סוף קניתי לא היה כלום חוץ מהכריכה המזוויעה הזאת..
חדש     חדש
ספר מדהים  (חדש)
*~*לאה*~* יום שישי, 08/12/2006, שעה 18:53
יש לי את הספר וקראתי אותו כבר כמה פעמים זה ספר מהמם, ואני לא אומרת את זה על כל ספר, באמת נהנתי לקרוא אותו, לעומת הרבה ספרים אחרים...
חדש     חדש
חבר'ה תעזרו לי...  (חדש)
עידו שבת, 09/12/2006, שעה 18:54
בבקשה תעזרו לי...
אני צריך לדגת עם הסרט (שהולך לצאת בישראל עוד כמה ימים) הוא גם על הספר השני, בבקשה תגידו שלא...
עוד משהו... עם מישהו יודע פה בפורום הזה מתי יוצא השני בעברית, כולם פה אומרים: ''כבר התחילו לתרגם'',''אולי כבר תורגם'' מישהו יודע משהו עובדתי על זה???
אני מאוד מבקש לתשובות (תנסו שזה יהיה לפני שהסרט יצא)

בתודה עידו!
חדש     חדש
חבר'ה תעזרו לי...  (חדש)
אלמוני יום שני, 11/12/2006, שעה 20:08
בתשובה לעידו
תשמעו אני לא יודע הסרט גם על האלדיסט?
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
תומר יום שני, 11/12/2006, שעה 21:53
איפה משיגים את הספר השני?
חדש     חדש
מדהים!  (חדש)
יעלית יום שלישי, 12/12/2006, שעה 16:13
מדהים!!!!!!!!!!!
לא לפספס. אני לא מאמינה שהספר הזה ישב אצלי שובעיים לפני שהתפנתי לקרוא אותו.
עוצר נשימה.
מישהו יודע אם יש ספר המשך?
חדש     חדש
מדהים!  (חדש)
אביקם יום שלישי, 12/12/2006, שעה 16:56
בתשובה ליעלית
יש המשך על בטוח
לפי הסוף של הספר
חדש     חדש
מדהים!  (חדש)
אלה יום רביעי, 13/12/2006, שעה 13:52
בתשובה לאביקם
סיימתי לקרוא אותו לפני כמה ימים
והספר מהממם הוא מהווה תחרות להארי פוטר
אבל ממש.....
ואני חולה על הארי פוטר אז מי שלא קרא אותו שלא יבזבז זמן כיזה ממש ספר מהממם!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
כן יש...  (חדש)
נוי יום שישי, 11/05/2007, שעה 19:00
בתשובה ליעלית
כן יש ספר המשך והוא ניקרא ''הבכור'' גיליתי גם שאראגון הוא רק הריאשון בסידרת ספרים שניקראת ''הירושה'' שאת כולם כתב כריסטופר פאולוני...
זאת אומרת שיצאו כניראה עוד מלא ספרים!!!
חדש     חדש
כן יש...  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:14
בתשובה לנוי
עוד שניים, ליתר דיוק.
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
בר יום רביעי, 13/12/2006, שעה 14:51
קראתי את הספר ומאוד נאנתי עכשו אני רוצה ללכת לראות את הסרט
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
אור יום שישי, 15/12/2006, שעה 16:20
בתשובה לבר
ראיתי את הסרט. חסר בו משהו. הורידו את כל הקטעים של ברום וארגון בתוך העיר. חסרים התיאורים של החניכות של ארגון. עושה רושם שהוא למד את הכל תוך שניה.
אומנם קראתי את הספר מזמן אבל הנסיכה אריה לא אמורה להיות אלפית?
בכל מקרה טוב שראיתי את הסרט חינם כי באמת חבל לשלם עליו. טוב שהבאתי את המודעה של מעריב.
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
ליאור יום ראשון, 17/12/2006, שעה 12:28
בתשובה לאור
הסרט הוא ממש טוב , אתה לא יכול לצפות שלא יורידו קטעים כי אי אפשר לשים את כל הספר על המסך זה יקח 10-15 שעות ואף אחד לא יישאר כ''כ הרבה זמן לראות סרט, אני עובד בקולנוע אז ראיתי את הסרט כמה פעמים כבר ואני עדיין חושב שהוא אחלה סרט ושווה לראות אותו שוב אבל מה שקצת הרס לי היא העובדה שהסופר התבסס ממש על ''שר הטבעות'' של טולקין למרות שאין להשוות אף סופר לטולקין הוא די העתיק המון דברים... לדוג':אריא- היא בעצם ארוון,אראגון-הוא בעצם פרודו ולא אראגורן כמו שכולם נוטים לחשוב, ברום-הוא בעצם גנדלף,דרזא-הוא בעצם סרואמן,מורטאג-הוא סמוויז גמג'י,אג'יהד-הוא בורומיר וכמובן שגלבטוריקס-הוא בעצם סאורון.
נ.ב בכל מקרה אני עדיין חושב שהסרט הוא ממש מוצלח והספר נחמד גם כן
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
ליאור יום ראשון, 17/12/2006, שעה 12:30
בתשובה לליאור
ושכחתי להוסיף כמובן שהראז'אק הם בעצם הנזגול והארגאלים הם בעצם האורקים
והאלפים והגמדים די נשארו אותו דבר...
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
ורד. יום שני, 27/08/2007, שעה 13:37
בתשובה לליאור
בס''ד.

זה ספר ממש יפה, ולדעתי - די משתווה להארי פוטר (בתור אחת שאוהבת הארי פוטר, אבל במידה.). כתיבה שכיף לקרוא, עלילה חביבה... משהו נחמד מאד, אבל פנטזיה נוסחתית קלאסית. ראיתי שמישהו פה נתן כל מיני הקבלות בין שר הטבעות לאראגון, אז כמה דברים-

א-אל תשווה בין הרמה של הספרים!!! שר הטבעות כתוב הרבה יותר טוב, ואם חרשת (כמוני) על כל מה שטולקין כתב מסביב לשר הטבעות, תראה שהוא כתב היסטוריה שלמה של עולם! לא רק של הארץ התיכונה, אלא גם של נומנור וואלינור.

ב-כתבת שמרטאג מושווה לסם, אבל לדעתי זה לא נכון. לדעתי בסופו של דבר הוא יתגלה כגולום. הוא יותר מדי מפחד לחשוף את עצמו, וכל מה שכתוב עליו משדר כאילו רמזים שמנסים לשכנע אותך לחשוד בו. לא כמו ברום שישר גורמים לך לסמוך עליו שהוא טוב.

ג-אז'הוד, לדעתי, הוא לא רק בורומיר, אלא גם פרמיר ותאודן.

ד-העלפים והגמדים באראגון הם בעלי אותן תכונות שטולקין ייחד להם - העלפים אצילים, נעלים, והחרבות שלהם... טוב, למרות שהן לא זוהרות כשמתקרבים אורגלים, הקטע של תיאור החרב ממש הזכיר לי את התיאור של גלמדרינג ועוקץ בהוביט.
הגמדים - קטנים וחזקים, בעלי גאווה ולא אוהבים במיוחד את העלפים. אני לא אתפלא אם פאוליני מכנה אותם Dwarves ולא Dwarfs.

אז אל תשוו בכלל!!!!
חדש     חדש
אבל כרגע השווית בעצמך.  (חדש)
Boojie תוהה יום שני, 27/08/2007, שעה 16:17
בתשובה לורד.
חדש     חדש
אבל כרגע השווית בעצמך.  (חדש)
ורד. יום רביעי, 29/08/2007, שעה 16:29
בתשובה לBoojie תוהה
לא השוויתי מבחינת רמה של הספר, אלא מבחינת דמויות ועלילה שיש ביניהן דמיון די מדאיג לכתבי טולקין. זה הרגיז אותי במקצת. אני מוכנה להתערב אתך שפאוליני קרא את טולקין/ראה את הסרטים. מבחינת רמה של כתיבה ועלילה שתסחוף - הוא היה חולם להשתוות לטולקין.
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:16
בתשובה לליאור
אני לא מסכימה איתך. הסרט אפילו לא מתקרב לרמה של הספר, הורידו יותר מדי קטעים וגם שינו קצת.
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
עדי יום ראשון, 06/05/2007, שעה 10:43
בתשובה לבר
לא כדאי לך הסרט גרוע, כמעט שום דבר שם לא נכון לפי הספר
חדש     חדש
הספור שמאחורי הסיפורים  (חדש)
שחר יום שני, 18/12/2006, שעה 20:16
לדעתי אראגון זהו ספר נפלא ואם יש ספר שקראתי לאחרונה אז זה אראגון.סיפור על ילד שמגלה על מולדתו המיוחדת יצא למסע מושך סכנות.המסע הזה מעניין אותי ואני מחכה כבר בקוצר רוח לספר השני.
חדש     חדש
הספור שמאחורי הסיפורים  (חדש)
שחר יום שני, 18/12/2006, שעה 20:16
לדעתי אראגון זהו ספר נפלא ואם יש ספר שקראתי לאחרונה אז זה אראגון.סיפור על ילד שמגלה על מולדתו המיוחדת יצא למסע מושך סכנות.המסע הזה מעניין אותי ואני מחכה כבר בקוצר רוח לספר השני.
חדש     חדש
ראיתי ת'סרט...  (חדש)
ליאל יום רביעי, 20/12/2006, שעה 10:49
ת'ספר לא קראתי אבל ראיתי את הסרט והסרט תותח...

ממליצה לכולם לראות את הסרט...

אראגון בעלי...
חחחח..!
חדש     חדש
ראיתי ת'סרט...  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 9:19
בתשובה לליאל
אים את חושבת שהסרט תותח חכי עד שתיקראי את הספר בסרט הם הורידו מלא דברים...
חדש     חדש
הספר השני יצא בעברית??  (חדש)
שני יום רביעי, 20/12/2006, שעה 13:01
חדש     חדש
ראיתי את הספר השני באגלית, בחנויות.  (חדש)
אור יום רביעי, 20/12/2006, שעה 19:53
בתשובה לשני
חדש     חדש
ראיתי את הספר השני באגלית, בחנויות.  (חדש)
אליה יום חמישי, 21/12/2006, שעה 13:26
בתשובה לאור
שכחת ''נ'' (חחחחחחחחחחחחחח) (אנגלית)
חדש     חדש
הספר השני יצא בעברית??  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 9:20
בתשובה לשני
כן בשבוע הספר 2007
חדש     חדש
התמכרתי!!!!!!!!!!!!!!!  (חדש)
אליה יום חמישי, 21/12/2006, שעה 10:34
ספר פצץ!!!
ביום ראשון גמרתי לקרוא אותו והספקתי לראות את הסרט ביום רביעי!
חדש     חדש
התמכרתי!!!!!!!!!!!!!!!  (חדש)
אליה יום חמישי, 21/12/2006, שעה 13:24
בתשובה לאליה
תגובה לעצמי..
לא הראו את האזניים המחודדות של האלפים בסרט וממש הרסו אותו!!
לפעמים הם עשו דברים ממש שלא כתובים בספר!!!
וגם המלחמה נגד דורזה היתה אמורה להיות באדמה ולא על הדרקונים!!
(אבל זה היה רעיון די יפה..)
אבל הסרט היה יפה מאד ואני לא מתלונן בכלל!!

תודות לכריסטופר פאוליני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(בשם כל הקוראים.. תודה רבה לך.. שהראית לנו את העולם הנפלא הזה ואת האור שבחיינו!!!!!!!!)
חדש     חדש
וברגעים כאלה  (חדש)
גרומיט יום שישי, 22/12/2006, שעה 11:09
בתשובה לאליה
אני מבין כמה טוב שלא יצא לי לפרסם את הפרק גם באתר שלי. חסך לי הרבה עבודת מחיקות.
חדש     חדש
הספר האיטי ביותר.  (חדש)
Sabre Runner שבת, 23/12/2006, שעה 11:05
קניתי את הספר הזה אחרי שראיתי מודעות לסרט כבר שנה. לקחתי אותו איתי כשנסעתי לארה''ב ובחודשיים שהייתי צריך להעביר כמה שעות ביום בעיקר על ידי קריאה, מבין שמונת הספרים שקראתי שם, זה לקח לי הכי הרבה זמן. ולא רק בגלל שהוא היה הארוך מביניהם.

הספר באמת נראה כאילו הוא נכתב על ידי ילד בן 15. פנטזיה ג'נרית זאת ההגדרה הכי טובה שיש לו. אני חובב הרפתקאות ולא חייב פסיכולוגיה ענפה בסיפור שלי אבל הדבר הכי חיובי שאני יכול להגיד על אראגון הוא שהרעיון מעניין. אבל... הוא כתוב בצורה נוראית.
חדש     חדש
Vertigo  (חדש)
BluePrint יום ראשון, 31/12/2006, שעה 13:38
בתשובה לSabre Runner
כן, איטי. אבל ממהר.
אני רק בפרק 48, אבל לתחושה שאני מקבל ממנו (הספר עד כה) אפשר לקרוא Vertigo. מעין תחושת חוסר שיווי משקל הנובעת מכתיבה איטית ולעיתים מעצבנת בהדגשותיה, בזמן שהסיפור מתקדם כאילו דוחפים אותו לרוץ והוא מניע את רגליו רק כדי לא ליפול.

המטריד ביותר בסיפור - מעבר לקלות שבה ניתן להרכיב בבליוגרפיה להשראותיו - היא התנהגותה של ספירה, המזכירה במידה מטרידה במיוחד את הבהמה התבונית מהמסעדה שבסוף היקום.

הספר לא גרוע, לא ממש. אבל זה רק בגלל שהספר האחר באותה רמה שקראתי, היה פרי עטו של סופר בוגר, ולכן גרוע _יותר_.
חדש     חדש
  (חדש)
אראגון יום שלישי, 02/01/2007, שעה 16:47
בתשובה לBluePrint
זה ספר מאוד טוב. אבל חבל שהוא לא נגמר ויהיה המשך לספר. זה מזה מותח לדעת מתי יצא ההמשך!!!
חדש     חדש
באמת חבל שהוא לא נגמר.  (חדש)
BluePrint יום חמישי, 04/01/2007, שעה 15:28
בתשובה לאראגון
הגעתי כבר לאמצע (בערך) של Eldest, והרמה רק מדרדרת.
בין ניסוחים מודרניים המפריעים לאמון באוירת הפנטסיה, ונסיונות מגוכחים להעשיר את העולם, נדמה שבספרים אלו Captain Obvious משחק את כל התפקידים. (כמו בסרט של אדי מרפי)
חדש     חדש
  (חדש)
אלמוני יום חמישי, 04/01/2007, שעה 17:52
רק רציתי להגיד שהספר היה אחד הספרים היפים שקראתי אני כבר מתה ליקרוא את הספר השני :)
חדש     חדש
  (חדש)
הספר שולט הסרט מעפן!!! יום ראשון, 14/01/2007, שעה 14:56
הסרט ממש ממש מעפן לעומת הספר אהה והספר השני ממש מעצבן כאילו מי היה חושב שרוראן יקבל את הדרקון השני?!?!? (סליחה למי שהרסתי)
חוץ מזה אפילו שהסרט היה ממש מעפן היו בו שחקנים חתיכים אבל במיוחד השחקן ששיחק את מורטאג (גארט הדלונד המושלם!!!)
גארט התינשא לי??
חדש     חדש
  (חדש)
לילי יום רביעי, 01/08/2007, שעה 2:25
בתשובה להספר שולט הסרט מעפן!!!
רוראן?! הדרקון השני?! למה?!?!?!? איך הוא יכול היה לעשות לי את זה? זה פשוט אכזרי! ולמה הם לא מתרגמים כבר את הספר הבא? אני מחכה כבר חודים לeldest ואפילו שבוע הספר כבר עבר וזה עוד לא יצא!!!
חדש     חדש
קראתי את הספר  (חדש)
מתוקה יום ראשון, 21/01/2007, שעה 20:26
הספר מהמם!!!
לא יכולתי להפסיק לקרוא אותו...
הסרט ממש שונה מהספר
ואני ממליצה לקרוא קודם את הספר לפני שרואים את הסרט....
חדש     חדש
סיימתי את הספר לא הראשון  (חדש)
אנה יום ראשון, 21/01/2007, שעה 20:30
מישהו יודע מתי יוצא הספר השני?
חדש     חדש
מישהו יודע...  (חדש)
z-man יום שלישי, 06/02/2007, שעה 12:52
מישהו יודע איך קוראים לספר ההמשך של אראגון.
כתוב שזה טרילוגיה, ובאחורי הספר כתוב, שפאוליני כותב את הספר השלישי עכשיו. אז בטוח יצא השני, אם לא בעיברית אז באנגלית.

תודה מראש
חדש     חדש
מישהו יודע...  (חדש)
יעל יום שישי, 09/02/2007, שעה 23:16
בתשובה לz-man
ועל זה נאמר, google is your friend
חדש     חדש
אני יודעת!  (חדש)
נוי יום שישי, 11/05/2007, שעה 19:02
בתשובה לz-man
קוראים לו ''הבחור''
חדש     חדש
  (חדש)
שקדה יום ראשון, 11/02/2007, שעה 16:20
האם הספר השני (אלדסט) יצא כבר בעברית?...
אם לא מישהו יודע מתי הוא יצא?....
חדש     חדש
אחלה ספר  (חדש)
הכוסע של שימי טבורי יום חמישי, 15/02/2007, שעה 18:08
הספר פשוט מהמם!
מי שלא קורא אותו סתם אפס!!!
חדש     חדש
  (חדש)
שקדה יום שישי, 16/02/2007, שעה 13:26
כל מי שיודע משהו על תאריך ההוצאה לאור של אלדסט (הספר השני ש אראגון) תפרסמו!!!
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
ארטמיס לופין יום שישי, 16/02/2007, שעה 23:09
בתשובה לשקדה
מעניין מאוד מה שאתם אומרים כאן..
נכון שאראגון מאוד דומה לשר הטבעות..
אבל גם אח זאב הוא העתק מהארי פוטר..
זאת לא בעיה חבר'ה.. ככה זה בספרות..
אתם לא יודעים שהארי פוטר מועתק מספר בערבית שקוראים לו ''אלף לילה ולילה''?
אבל בכל זאת הוא הצליח מאוד.. אז מה לעשות.. אפשר להעתיק.. רק שהעיקר יצא משהו חזק ויפה.. ולפי דעתי אראגון הוא ספר מאוד מאוד חזק.. מהמם.. יפה.. מעניין.. אני מת לקרוא את השני.. כמו שאני מת לקרוא את הארי פוטר השביעי.. ואת אח זאב השני.. למרות שהייתי מעדיף את הארי פוטר:D
גם ארטמיס פאול הוא ספר מועתק מסיפור יפני עתיק שמדבר על העתיד.. לא זוכר איך קוראים לא בדיוק אבל זה משהו כמו ''אינטל נוסע בזמן''..
בקיצור.. אראגון הוא ספר מעניין מאוד.. כדיי לקרוא.. וזאת בכלל לא בעיה אם הוא מועתק קצת משר הטבעות..!
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
יעל יום שלישי, 20/02/2007, שעה 12:17
בתשובה לארטמיס לופין
אולי תסביר לנו למה אתה חושב שהארי פוטר *מועתק* מאלף לילה ולילה?
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
ארטמיס לופין יום חמישי, 22/02/2007, שעה 11:36
בתשובה ליעל
כי כל הסיפור של בית ספר לקסמים התחיל משם וקנטאורים ועוף חול אפילו סיפור ההורוקרוקסים הופיע שם אבל בצורה אחרת כשהג'ני ביקש מאלאדין להביא לו את הנשמה השנייה שלו או משהו זה..
אבל אני עוד פעם אומר זה לא מפחית מערכו של הספר.. אני שרוף עליו ומעדיף אותו בהרבה על אלף לילה ולילה.
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
:P יום שני, 05/03/2007, שעה 17:58
בתשובה לארטמיס לופין
תגיד אולי נזכרת בשם המדוייק של הספר שאמרת על סיפור יפני עתיק?
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
נועם יום שישי, 16/03/2007, שעה 23:17
בתשובה לארטמיס לופין
אם זה כבר דומה, ,אז זה למלחמת הכוכבים:
גיבור צעיר שמועבר אליו חבילה ע''י נסיכה מיסתורית. שבכלל התכוונה להעביר זאת לשכן שלו שבמקרה יש לו את אותם יכולות כמו לגיבור הצעיר. השכן מדריך את הגיבור כיצד להשתמש ביכולות ומת תוך כדי המסע. כמו כן הם פוגשים חבר נוסף ,שלא צדיק כמו גיבורינו, שמתלווה לעזור בעת צרה.
האויב הוא כמובן מישהו בעל יכולותיו של הגיבור שלנו, וגם התחיל בצד של הטובים. עד שבחר ברוע והרג את כל הטובים שאיתו...
חדש     חדש
הארי פוטר? שר הטבעות? אח זאב? נרניה? אראגון?  (חדש)
ורד. יום שני, 27/08/2007, שעה 13:52
בתשובה לארטמיס לופין
זו הבעיה, שזה לא מועתק קצת משר הטבעות. אני יכולה לתת לך השוואות לא רק בין דמויות, אלא גם בין מאורעות. מדבר האדארק, למשל, רק לי זה הזכיר את מורדור? והסופה שבהתחלה, אני היחידה שזה הזכיר לה את מה שקורה כשקרד'רס מנסה לעצור את חבורת הטבעת, עם סופת השלגים? ומעניין... אראגון אוהב את אריה, שהיא אלפית. אני בטוחה שאני לא היחידה שנזכרה בארגורן וארוון, או ברן ולותיין, ידריל וטואור. זה לא ''קצת''. אני יכולה למצוא עוד מליון הקבלות!!

לדעתי, מה שהופך את ארטמיס פאול לספר טוב זה לא הטכנולוגיה העתידנית (שד''א, היא סתם שטויות... אימייל לא משאיר שום טביעה של המחשב שהוא בא ממנו, למשל.), אלא זה שסוף סוף הגיבור שלנו הוא לא הילד הטוב והחביב שצריך - אלא הרע! כאילו שהיו כותבים לך פתאום את אח זאב מהצד של הדוב, או את הארי פוטר מהצד של וולדמורט, או אראגון מגלאבטוריקס... זה עושה את זה הרבה יותר נחמד!
חדש     חדש
הלוואי וידעתי...  (חדש)
ofri154 יום שישי, 23/03/2007, שעה 11:45
בתשובה לשקדה
מישהו יודע מתי יוצא הספר השני בעיברית באמת? הראשון הוא נראה לי הספר הכי טוב שקראתי ואני ממש מחכה לשני אז תפרסמו!!!
חדש     חדש
  (חדש)
דני יום רביעי, 28/02/2007, שעה 15:50
חדש     חדש
פנטזיית בוסר..  (חדש)
>גראף שבת, 10/03/2007, שעה 23:18
בתשובה לדני
די נחותה עם כתיבה ילדותית למדי.
בנוסף הוא לקח טעימה מכמעט כל ספר פנטזיה
שאני מכיר.
מרוברט ג'ורדן (מחזור כישור הזמן) נלקח הקטע
של הדיבור מחשבה (ולא, אל תזכירו את אנימורפס עכשיו, אין קשר) רק שג'ורדן מגיש אותו בצורה מעודנת יותר.
מדיוויד אדינגס (המלוריאן) נלקחה השראה (מי אמר מספר סיפורים זקן ולא קיבל?)
ועוד ועוד.
עדיין ספר די חביב
חדש     חדש
אני קוראת אותו עכשיו  (חדש)
אלה יום שישי, 23/03/2007, שעה 12:16
פעם שניה והוא מדהים
יצא גם הספר השני בעברית?
חדש     חדש
ספר ממש יפה!  (חדש)
Linoy שבת, 31/03/2007, שעה 18:07
ותפסיקו כבר להשוות אותו לספרים אחרים....
לסופר הזה ישאת הסגנון הייחודי שלו, ואת היופי שלו, ולא נראה לי שאפשר להשוות. ואם כבר יש למישהו סגנון מנופח מדי, זה לטולקין (למרות שגם את הספר הזה אני אהבתי...).
נ.ב
ראיתי שכבר שאלו פה, אבל אולי משהו השתנה עד אז- למישהו יש מושג מתי ייצא התרגום של הספר השני (ואני ממש מקווה שייצא...)
חדש     חדש
ספר ממש יפה!  (חדש)
נוי שבת, 12/05/2007, שעה 18:51
בתשובה לLinoy
בשבוע הספר 2007
שזה בשישי עד השש עשרה ביוני
חדש     חדש
אראגון - ספר נחמד, אבל לא מגרד את הארי פוטר...  (חדש)
הילה השווה יום שני, 16/04/2007, שעה 15:41
אני בת 11 וקוראים לי הילה.
ממש אהבתי את הספר אראגון דווקא בגלל שהוא קליל ולא מלא במדע בדיוני מוגזם.
גם אהבתי את זה שבעצם אראגון הוא זה שגידל את סאפירה, אבל כשהיא גדלה, היא מתייחסת אליו ביחס אימהי.
כמעט כולם פה החליטו שזה ספר ברמה נחמדה ולא יותר. אתם מציעים שיפנו את הספר הזה לנוער. אם לשיטתכם הספר לא ראוי לרמת הקריאה המדהימה וחסרת התקדים של המבוגרים למה לזרוק אותו על הנוער?! למה אתם חושבים שלנוער אין רמת קריאה גבוהה? לא שאני מסווגת את אראגון כספר ברמת קריאה נמוכה, אני דווקא בעד ספרים שכיף לקרוא ושלא מכבידים על המוח כשצריך לחשוב על הסיבוכים האיומים שיש בספרי מד''ב כבד. מה שכן - אני לא חושבת שזה קשור לגיל.
אהבתי מאוד את אראגון, אבל אני נאלצת לחלוק על כמה מהטוקבקיסטים פה: הספר המדהים הזה לא מגרד אפילו את רמתו של הארי פוטר בריתוק ובכיף של הקריאה. אישית לא אהבתי כ''כ את שר הטבעות, אבל זה שיש לו מוניטין לא עושה אותו ליותר טוב מספרים כמו אראגון.
מי שרוצה להגיב מוזמן לשלוח לי מייל ל: MECHASHEFA@WALLA.COM אל תגיבו לי לאתר הזה, כי אני לא חושבת שאחזור אליו.
הילה
חדש     חדש
פחחחחחחחחחחחחחח שר הטבעות עלוב  (חדש)
אילון יום רביעי, 09/05/2007, שעה 18:22
בתשובה להילה השווה
ארגון זה אחלה ספר וממש מישתווה להארי פוטר ושר הטבעות הוא עלוב. ומישהוא יודע באמת מתי יוצא אאגון השני בעיברית
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
אלמוני יום שני, 02/07/2007, שעה 22:35
בתשובה להילה השווה
אראגון הוא אומנם לא כמו הארי פוטר אבל אכן מגיע לרמה שלו!
כילדה בת 11 ייתכן שלא תביני.
הארי פוטר יקירתי, לא בא לכולם בסדרה.
אנשים היו צריכים לחכות שנים עד שהבאים בסדרה ייצאו. ויש מלא אני בטוחה שהפסיקו לקרוא את השעמום של הספר הראשון.
אז שתדעי שבכל סדרה, אי אפשר לקבוע על פי הספר הראשון כי בדרך כלל הספר הראשון מנסה להסביר את הכל והוא מאוד לא סוחף.
לדעתי אפילו יש לציין לטובה את אראגון שאפילו הצליח לא לשעמם, אומנם ההתחלה הייתה בכתיבה קצת חובבנית ולא נהניתי אך בהמשך הספר פשוט הוקסמתי. אני בטוחה שהוא ייזכר כספר גדול וטוב ואפילו יתעלה על הארי פוטר. עם כל האהבה שיש לי להארי פוטר אבל אני חייבת להודות שלארגון יש פוטנציאל עצום להיות הספר הטוב של כל הזמנים.
חדש     חדש
אראגון - ספר נחמד, אבל לא מגרד את הארי פוטר...  (חדש)
לודביג יום ראשון, 05/08/2007, שעה 9:09
בתשובה להילה השווה
הבעיה פה היא שהרוב כאן מהלל את הספר השטחי הזה כאילו היווה את פיסגת היצירה האנושית. לפחות גיתה. הבעיה היא שאלה המהללים אותו כותבים, חלקם, כי כמעט אינם קוראים ספרים, אבל...
והבעיה היא, שבניגוד אלייך, הם, למרות היותם מבוגרים ממך, כנראה 13 ומעלה, שוגים באופן בוטה בעברית כל מילה שלישית לערך. ואני בטוח שלא מדובר בדיסלקציה.

מה קורה בוג'י - עזבתי לשנתיים את האתר הזה וככה הוא מידרדר אל פיי פחת?!?! מלבד התגובה שלה אני עונה ברגע זה, של ילדה אינטיליגנטית בת 11, אף אם איני בהכרח מסכים לטעמה הספרותי, התגובות האחרות היו במקרה הטוב שבלוניות וחסרות תוכן ועניין, ובמקרה הרע עלבון של עילגות כמעט פארודי לאינטליגנציה (אפילו אינטליגנציה ממוצעת). אני מאוד מקווה שזה לא הרושם שהאתר הזה מתכוון לשדר. אם כן, אז החלטתה של הילדה בסוף תגובתה היא פשוט הברקה.
חדש     חדש
אראגון - ספר נחמד, אבל לא מגרד את הארי פוטר...  (חדש)
יעל יום ראשון, 05/08/2007, שעה 19:56
בתשובה ללודביג
זה רק הפתיל הזה. הוא כנראה מושך אנשים מגוגל. כמעט אף אחד מהם לא מגיב על מאמרים אחרים.
חדש     חדש
בלי ספק, רק כי עזבת.  (חדש)
Boojie יום שני, 06/08/2007, שעה 19:48
בתשובה ללודביג
ולא, נניח, כי אתה בוחן את הסיפור האחד בכל האתר שמנקז לתוכו את כל ילדי גוגל המתלהבים. שזה קצת מפתיע, כי הגיוני לי שילדי גוגל המתלהבים נכנסים רק לסיפור האחד הזה ואז נעלמים, אבל קצת מוזר לי שגם אתה עושה את זה.
חדש     חדש
מי נעלם?  (חדש)
אלמוני יום רביעי, 15/08/2007, שעה 12:31
בתשובה לBoojie
יהיה לי מספיק זמו להיעלם בעתיד.
בהווה אני עסוק בלהיות (או משהו כזה).

אבל ברצינות, אני בעיקר נכנס לכאן כדי לקבל מדי פעם המלצות. כיוון שאיני חובב גדול של ספרים מתורגמים (אלא אם אין ברירה), ואיני יכול להגיע לכנסים, ניתן להבין מדוע נוכחותי כאן היא ספורדית ביותר (ויש שיאמרו על כך אמן ויברכו על הלחם).
חדש     חדש
מי נעלם?  (חדש)
לודביג יום רביעי, 15/08/2007, שעה 12:32
בתשובה לאלמוני
שכחתי לציין את ''שמי'' בתגובה הקודמת.
חדש     חדש
אראגון - ספר נחמד, אבל לא מגרד את הארי פוטר...  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:27
בתשובה להילה השווה
אני מסכימה איתך מיליון אחוז בכל מה שאמרת.
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
רני יום שישי, 27/04/2007, שעה 20:04
התלהבתי מהסרט אז התחלתי לקרוא ונהייתי מכורה.
טוב כמה שאלות...
משהו יודע מתי יוצא הספר השני בעברית או אם הוא כבר יצא????????????????..
אני ממש רוצה לקרוא אותו .........
ולהילה הארי פוטר שולט ואראגון משתווה אליו ועוד איך זה אחד מהספרים הכי טובים שקראתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
  (חדש)
אלמונית יום שלישי, 01/05/2007, שעה 15:58
ספר מרתק!!
חדש     חדש
צודקת  (חדש)
אילון יום רביעי, 09/05/2007, שעה 18:25
בתשובה לאלמונית
אלמונית צודקת וזה אחל ספר
חדש     חדש
שכחתי...  (חדש)
אילון יום רביעי, 09/05/2007, שעה 18:28
בתשובה לאילון
שכחתי מישהוא יודע מתי יוצא הספר השני בעיברית ומה הפירוש של שם הספר השני בעיברית, תודה מראש
חדש     חדש
הספר השני נקרא ''בכור''  (חדש)
נטלי יום שישי, 11/05/2007, שעה 9:47
בתשובה לאילון
הסדרה של הספרים נקראת ירושה...
הסופר עובד עכשיו על הספר השלישי בסידרה

מתי הוא יוצא בעיברית... אין לי מושג גם אני מחכה [=
חדש     חדש
הספר השני נקרא ''בכור''  (חדש)
נטלי יום שישי, 11/05/2007, שעה 9:58
בתשובה לנטלי
באנגלית הוא נקרא eldest

אתר של הסופר...
חדש     חדש
תודה  (חדש)
אילון יום ראשון, 13/05/2007, שעה 17:08
בתשובה לנטלי
טת יודעת איפה אפשר להשיג אותו באגלית9
חדש     חדש
הקודם יצא משובש  (חדש)
אילון יום ראשון, 13/05/2007, שעה 17:10
בתשובה לאילון
את יודעת איפה אפשר להשיג את השני באנגלית
חדש     חדש
גם אני מחפשת..  (חדש)
נטלי יום שלישי, 15/05/2007, שעה 16:44
בתשובה לאילון
אבל אפשר להזמין אותו מהאתר שהבאתי לך...

איפה אפשר להשיג בחנויות אני לא יודעת...[=
חדש     חדש
תודה  (חדש)
אילון יום שלישי, 15/05/2007, שעה 19:32
בתשובה לנטלי
תודה.את יודעת מה השם של השלישי כי שמעתי שהשליש כבר יצא
חדש     חדש
תודה  (חדש)
אילון יום שלישי, 15/05/2007, שעה 19:36
בתשובה לאילון
ושכחתי אחלה אתר תודה
חדש     חדש
תודה  (חדש)
אסף שבת, 08/11/2008, שעה 20:47
בתשובה לאילון
קוראים לספר השלישי ברסינגר לשני הבן הבכור ולראשון אראגון
חדש     חדש
הספר מהמם  (חדש)
אריה שבת, 26/05/2007, שעה 19:33
אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי וקראתי הרבה סיימתי לקרוא אותו היום ואני מחכה בקוצר רוח לספר השני בסידרה מתי הוא כבר יצא לאור! :)
וספר מהמם במיוחד האמצע למרות שגם ההתחלה והסוף יפים !!
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
12 יום ראשון, 27/05/2007, שעה 22:54
קראתי את הספר הראשון והוא ממש טובב האם מישהו יודע אם יצא הפר השני בעברית??
ואם לא מתי הוא יוצא?
חדש     חדש
הוא לא יצא  (חדש)
אילון יום שישי, 01/06/2007, שעה 10:54
בתשובה ל12
השלישי עדין ניכתב והשני עדין באנגלית ועוד לא ידוע מתי הוא יוצא בעברית
חדש     חדש
.  (חדש)
דודי שבת, 02/06/2007, שעה 18:08
בתשובה לאילון
ראיתי שמישהו כתב שהשני יוצא בשבוע הספר זה נכון??
חדש     חדש
.אולי  (חדש)
אילון יום שלישי, 05/06/2007, שעה 17:52
בתשובה לדודי
יכול להיות כי הסרט לאיצא ליפני הרבה זמן ויכול להיות שהיה ביקוש לספר השני
חדש     חדש
.כן, השישי יוצא בשבוע הספר  (חדש)
adi יום חמישי, 08/11/2007, שעה 20:30
בתשובה לדודי
בדקתי, ושמעתי על זה כמה פעמים.. ב6\6 הוא יצא..
חדש     חדש
תאמין לי שאני לא יודעת!  (חדש)
אביה שבת, 23/06/2007, שעה 12:04
בתשובה ל12
תאמין לי שאני לא יודעת!אני חושבת שעוד לא יצא הספר השני והוא בטח לא יצא.אני קוראת את הספר וגם ראיתי את הסרט.הוא ממש טוווובב!!!!!פשוט מרתק!
חדש     חדש
עכשיו סיימתי לקרוא  (חדש)
שלז שבת, 16/06/2007, שעה 19:54
סיימתי לקרוא בדיוק עכשיו את הספר, הוא בהחלט ספר טוב למרות שהרגשתי שהיו כמה דברים מפוספסים בספר, אני חייבת לציין ולהאשים את הסופר שבגללו אני הולכת להכשל בבגרות כי לא הפסקתי לקרוא אותו (נראה אותכם קוראים ספר של 500 ומשהו עמודים בסתר). בכל מקרה סיימתי ורציתי למצוא מידע על השני ומצאתי פתאום את המקום.
הבנתי ממהודעות שלכם שהספר השני קוראים בכור אבל מישהו יודע מתי הוא יוצא התרגום לעברית?
חדש     חדש
לא בטוח  (חדש)
אילון יום שלישי, 19/06/2007, שעה 17:35
בתשובה לשלז
לספר השני קוראים אדלסט,וזה או בכור או
מבוגר\ת.והספר השני עדיין לא יצא בעיברית
ואף אחד לא יודע מתי הוא יצא בעיברית
חדש     חדש
תודה  (חדש)
שלז יום רביעי, 20/06/2007, שעה 14:29
בתשובה לאילון
הבנתי תודה =]
חדש     חדש
היורש של טולקין!  (חדש)
ליאור מ יום רביעי, 20/06/2007, שעה 20:24
חדש     חדש
ספר מצוווווווווווווווין  (חדש)
אלמוני יום חמישי, 28/06/2007, שעה 17:31
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
דיין יום שישי, 29/06/2007, שעה 21:51
איך נהנתי מהספר הוא נהדר !!!!!!!!
כמעט אי-אפשר להאמין שמישהו כל כך צעיר הצליח לכתוב ספר מדהים לא יכולתי להפסיק לקרוא מרוב שנהנתי אני כל כך מחכה לספר השני חבל שיש רק שלושה ספרים אני ממליצה לכל מי שלא קרא את הספר לקרוא ( אבל הסרט לא היה יפה כמו הספר) מישהוא יודע מתי יתרגמו את הספר השני לעברית ואז אפשר לקנות אותו בחנויות?
חדש     חדש
..............  (חדש)
אילון שבת, 30/06/2007, שעה 22:48
בתשובה לדיין
קודם כל השלישי עדיין ניכתב אז אי-אפשר
לדעת אם לא יהיה גם ספר רביעי ודבר שני הספר השני יצא כנראה(ואני לא בטוח בקשר
לזה)כשיצא הסרט השני.

נ.ב
אני מסכים איתך שהסרט עלוב
חדש     חדש
..............  (חדש)
שקדה יום חמישי, 12/07/2007, שעה 22:43
בתשובה לאילון
זה ממש לא קשור למתי שהסרט יצא
ראיתי איפשהו שכתוב שאלדסט יצא בעברית לקראת סוף 2007... אני מקווה שבחנוכה כבר יהיה אפשר לקרוא אותו ==]]]]
חדש     חדש
..............  (חדש)
דוד יום שלישי, 17/07/2007, שעה 18:00
בתשובה לאילון
כתוב שזה טרילוגיה זאת אומרת שזה רק 3 ספרים אז לא יצא ספר רביעי..
לא אמור לצאת לפחות..
חדש     חדש
  (חדש)
אילון יום חמישי, 19/07/2007, שעה 14:53
בתשובה לדוד
אולי.אבל אתה לא יודע אם תהיה טרילגיה חדשה שתהיה על ברום או על המלחמות בין האלפים והדרקונים שברום ספר לאראגון עליהם...
חדש     חדש
..............  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:35
בתשובה לדוד
הלוואי שישנו... הלוואי שכן יצא יותר משלושה ספרים! כל לילה אני מתפללת שיצא יותר משבעה ספרים להארי פוטר, ועכשיו אני מתפללת גם על אראגון! אראגון זה הספר השני האהוב עליי, אבל הוא לא משתווה להארי פוטר. מצטערת... =)
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
דוד יום שלישי, 17/07/2007, שעה 18:08
אני בטוח ששאלו את זה כבר הרבה פעמים
אבל בכל זאת מישהו יודע מתי יצא הספר
השני מתורגם? אם בכלל. או שעדיף לקנות
את הספר באנגלית?
חדש     חדש
הספר השני  (חדש)
אילון יום חמישי, 19/07/2007, שעה 14:56
בתשובה לדוד
שמעתי שהספר השני די קליל באנגלית,אז אס אתה קורא אנגלית טוב אז יכול להיות שכדאי לך
חדש     חדש
  (חדש)
טל יום רביעי, 25/07/2007, שעה 13:10
הספר ממש טוב.. כל העניין של הדרקונים ממש חמוד!! אני ממש מחכה כבר לספרים הבאים..
קצת מזכיר ספרים אחרים אבל סה''כ אחלה ספר..
חדש     חדש
שמות הספרים הם  (חדש)
לילי יום רביעי, 01/08/2007, שעה 2:07
אוף! הספר הזה מדהים ואפילו הסרט כבר יצא, אבל גם לכבוד הסרט הם לא מתרגמים את השני! כל מה שהם עשו זה להוציא את אראגון בכריכת הסרט המזעזעת הזאת! מתי הספר הבא יצא כבר?
ובנוסף לכל אני לא רוצה ולא יכולה גם לראות את הסרט כי הוא גם על הספר השני, לא רק על הראשון, אני חושבת..ואין לי שום דרך לברר אם זה נכון.. וחוץ מזה שסביר להניח שהסרט הוא מעפן לעומת הספר.
ולמי ששואל, לשלושת הספרים קוראים:
eragon
eldest
empire
את השני הוא כבר סיים לכתוב והוא יצא באנגלית, אבל עוד לא תרגמו אותו, ואת השלישי אם אני לא טועה הוא עדיין כותב, או שהוא בתהליכי הוצאה לאור..
חדש     חדש
  (חדש)
אילון יום חמישי, 02/08/2007, שעה 16:20
בתשובה ללילי
הסרט באמת מעפן והורידו משהו כמו רבע ספר,אבל הוא רק על הראשון
חדש     חדש
  (חדש)
למי שלא יודע יום שישי, 17/08/2007, שעה 1:26
בתשובה לאילון
למי שלא יודע לפי מה שאני הבנתי הספר השני יוצא בעברית בשנית בדצמבר 2007
חדש     חדש
  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:38
בתשובה לאילון
איזה רבע, לפחות שני שליש
חדש     חדש
הספר אראגון כזה יפההה.......  (חדש)
יעל יום שני, 20/08/2007, שעה 15:22
אני קראתי אותו ואני מחכה שיקנו לי את הספר השני וראיתי גם את הסרט! מעניין מה יהיה בשני!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
אראגון ואלדסת  (חדש)
רון יום שני, 27/08/2007, שעה 17:56
בתשובה ליעל
הם הספרים הכי יפים שקראתי עד היום...
כל הספרים בסגנון כמו שער המוות, הארי פוטר, דברי ימי האופל וכל אלה לא משתווים אליו! יש עליו פורום?
חדש     חדש
אראגון ואלדסת  (חדש)
המעריצה הכי שרופה של הארי פוטר יום חמישי, 30/08/2007, שעה 20:41
בתשובה לרון
כמו שאמרתי כבר שמונה פעמים, זה ההיפך:אראגון ה הוא ספר מדהים, אבל לא משתווה להארי פוטר. אם עוד מישהו יכתוב שיש ספר יותר שווה מהארי פוטר אני אתפוצץ לרסיסים.
חדש     חדש
אני ממליצה לך להימנע מלהתפוצץ, זה לא בריא.  (חדש)
Boojie יום חמישי, 30/08/2007, שעה 21:21
בתשובה להמעריצה הכי שרופה של הארי פוטר
ואנא, אין צורך לכתוב כל דבר שמונה פעמים. הסתפקי בפעם אחת, רצוי מנומקת.
חדש     חדש
אראגון ...  (חדש)
אילון יום ראשון, 30/09/2007, שעה 21:35
בתשובה לרון
אל תתלהב יותר מידי.דברי ימי האופל-ספר נחמד,אבל אין ספרים כמו הארי פוטר...(למרות שאראגון די מישתווה להארי פוטר)
חדש     חדש
אתם יודעים, לפי כמות התגובות כאן  (חדש)
גל יום רביעי, 03/10/2007, שעה 10:53
אם האגודה תעשה אירוע על אראגון זה יהיה הצלחה מסחררת.
חדש     חדש
ספר נחמד  (חדש)
דני יום שישי, 12/10/2007, שעה 1:10
אראגון הוא ספר חביב בהתחשב בעובדה שהוא נכתב ע''י ילד בן 15. אבל הוא לא מתקרב ליצירות פנטסיה של סופרים בוגרים כגון ג'ורג' מרטין או אורסולה לה גווין. הדבר הכי מרגיז בספר זה חוסר המקוריות, יש אלמנטים שמועתקים כמעט אחד לאחד מספרים של לה גווין, טולקין ואפילו מלחמת הכוכבים. אבל בסך הכל הספר לא רע ומרמז על פוטנציאל של כריסטופר פאוליני (אם רק יהיה קצת יותר מקורי).
חדש     חדש
ספר ממש ממש טוב!  (חדש)
מישהו שבת, 13/10/2007, שעה 18:42
הספר עצמו ממש טוב! עזבו אתכם מהעתקות וכאילו!
למי זה משנה ! הספר טוב, הסרט לא, זה העיכר!
ולכול המשווים: אי אפשר להשוות ילד בן 15 לאנשים כמו טולקין או ר.א.סלבטורה (הוציא את סדרת האלף האפל-תקראו אותה! סדרה מדהימה!) כי הם: (א) יותר בוגרים ועבדו הרבה יותר זמן על כל ספר(הוא הוציא 2 בשלוש שנים) (ב) כולם מעתיקים מטולקין או מאנשים כמוהו כי, אפשר להגיד, שהם ייסדו את סוגיית ספרי הפנטסיה, וכל מי שכותב על אורקים, דרקונים, אלפים וכו' מעתיק מהם.
בס''הכ הספר ממש ממש טוב (שוב בלי השוואה) ואני ממליץ לכולם, או למי שלא קרא, לקרוא.

נ.ב.
אני מנסה לחפש מידע על הספר בעברית באתר של הוצעת הספרים העברית (מי שתרגם\מתרגם) אבל... מה היא??? אני מנסה לחפש אבל אני לא מוצא ואין לי את הספר P: ...
חדש     חדש
תסתכל למעלה: בסוף הפרק  (חדש)
Boojie שבת, 13/10/2007, שעה 22:05
בתשובה למישהו
מופיע המידע על הספר, כולל שם ההוצאה.
חדש     חדש
ספר ממש ממש טוב!  (חדש)
אלמוני יום שלישי, 16/10/2007, שעה 16:08
בתשובה למישהו
צודק.חוץ מזה בלי לשמות הדמויות,אראגון-ארגורן
אורקים -אורקלים.
הספר ממש טוב חוץ מזה רוב סיפרי הפנטזיה מועתקים מטולקין[אולי חוץ מממלכות נישכחות]מה שטוב באראגון זה שהוא מעניין(סיימתי את שמונה הפרקים הראשונים בשעה)ושאפשר להיתחבר לדמויות(דורזה,מרטאג)
חדש     חדש
שאלות..  (חדש)
adi שבת, 03/11/2007, שעה 12:57
אוקי,קודם כול אני חייבת להגיב על הספר! לדעתי, הוא פשוט מדהים! אחלה עלילה, דמיות ורקע, במיוחד בשביל נער בן 15. ועכשיו לשאלות- בשבוע הספר העיברי לבוגר יוצא תרגום בעיברית? ואם לא אז על הספר באנגלית - הוא קשה? כאילו באיזו רמה הוא? אני ט' יש מצב שאני קוראת ומבינה או פשוט לחכות...?ישמח לתשובות..
חדש     חדש
כולם זה דחוף  (חדש)
הספרק השני של אראגון המהממם יום שני, 05/11/2007, שעה 15:07
כרגע מתרגמים את הספר השני שבו [נערך על ידי הנהלת האתר מטעמי ספוילר]
הסרט השני יצא ב2009
חדש     חדש
יש או אין ספר המשך?  (חדש)
דורינוש יום ראשון, 18/11/2007, שעה 17:58
בתשובה להספרק השני של אראגון המהממם
יצא כבר התרגום לעברית של הספר השני ''הבכור??????
חדש     חדש
ספר מעמיק  (חדש)
מנחם יום חמישי, 29/11/2007, שעה 15:03
הספר מעמיק ומותח קראתי אותו לפנ שנה לערך
נראה לי שהסיפור המרכזי מתחיל בערך 100 עמודים לאחר ההתחלה
חדש     חדש
אני קראתי את הספר לפני יותר משנה!  (חדש)
ספר מעולה יום שני, 07/01/2008, שעה 16:59
ועדין השני לא יצא וזה משגע אותי!! כי אני ממש במתח אז שימהרו קצת!!!....
חדש     חדש
  (חדש)
תמר יום רביעי, 23/01/2008, שעה 18:21
איך קוראים לספר השני בסדרה אני רוצה ליקנות אותו אבל אני לא בטוחה אם הוא עדיין קיים......
מי שיודע אז שישלח לי תגובה בבקשה אני קראתי את כול הספרים שמעניינים אותי וההורים שלי לא מסכימים ליקנות לי עוד....
אז תודה בכל מקרה!!!!

=)
חדש     חדש
  (חדש)
אילון יום שלישי, 12/02/2008, שעה 16:46
בתשובה לתמר
הספר השני-באנגלית אדלסט
בעיברית
חדש     חדש
  (חדש)
אילון יום שלישי, 12/02/2008, שעה 16:47
בתשובה לאילון
בעיברית-בכור
חדש     חדש
הסרט לעומת הספר  (חדש)
יאיר חזן יום חמישי, 07/02/2008, שעה 19:13
זה אחד הסרטים המעפנים ביותר שראיתי למרות שלדעיתי הספר מצוין
הבעיה בסרט חוץ מכל שאר הדברים הקטנים שנהרסו הוא לא מסביר טוב את הספר ומי שלא קרא את הספר לא מבין כלום ועשו שם יותר מידי קיטעי דרמה
הספר למרות שמי שכתב אותו הוא בן 15 יצא מעולה...
חדש     חדש
  (חדש)
נועם יום ראשון, 17/02/2008, שעה 18:48
יש למישהו מושג אם יוצא ספר שני ואם כן מתי? ואיך אפשר להשיג אותו
חדש     חדש
  (חדש)
מירי יום שני, 10/03/2008, שעה 11:10
בתשובה לנועם
הספר אמור לצאת בערך בעוד שלושה חודשים בערך בזמן יציאת הסרט בעיברית
חדש     חדש
שאלה?  (חדש)
אילון שבת, 23/02/2008, שעה 9:29
הספר אראגון הוא מדהים! אני מת שיצה הספר השני אבל מתי הוא יוצה בעברית ????(עם מישהו תירגם באתר שלו שיכתוב).
חדש     חדש
השם של הספר השלישי הוא  (חדש)
אני יום ראשון, 16/03/2008, שעה 4:28
בתשובה לאילון
בריסינגר.
חדש     חדש
השם של הספר השלישי הוא  (חדש)
אליסף יום רביעי, 23/04/2008, שעה 21:30
בתשובה לאני
איך אתה יודע ???
חדש     חדש
אני חושב ש''איך אתה יודע ???'' זה חרא שם לספר פנטזיה.  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 01/05/2008, שעה 12:50
בתשובה לאליסף
חדש     חדש
אראגון  (חדש)
אלמוג יום שני, 17/03/2008, שעה 20:55
אראגון הוא ספר מדהים. אני לא יכולה להבין איך ילד בן 15 יצר עולם שלם, כמה דמיון. אני כבר מאודדדדדדדדדד מחקה לבכור. אני מאוד אוהבת לקרוא ספרים. גם אני מאוד מתפתה כבר שלקרוא את הבכור ( הספר השני לסדרה) באנגלית!!.
חדש     חדש
אראגון 2 עומד לצאת!!!  (חדש)
בו בו יום ראשון, 06/04/2008, שעה 20:48
בסביבות שבוע הספר, בערך בסוף מאי, יצא אראגון 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חדש     חדש
קראתי וראיתי  (חדש)
אוהבת לקרוא- רק תמליצו יום שישי, 18/04/2008, שעה 21:16
ואוווווו אני חולה על הספר! והסרט מעולה! אבל ממש ממש שונה מהספר! מעניין מה יהיה בהמשך... כל מי שיודע- שיספיילר לי למייל את ההמשך!
גם אני כותבת- אבל אני חייבת להודות- סופר כזה יש פעם במאה שנים! ועכשיו יש כל מני ילדים שכותבים- יש את ''אבני הכוח''- חרא ספר, שכתבה ילדה בת שלוש עשרה, ויש את ''ילדת המוח'' שכתבה ילדה בת ארבע עשרה- חרא ספר, אבל את אראגון- אני לא אוכל לשכוח לעולם! וגם בסרט: את אראגון משחק אדוארד ספילרס! חתיך הורס- חולה עליך! והספר מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!! אני לא יכולה להפסיק לקרוא- הגעתי למצב שאני חולמת עליו בלילות, וכשאני מתעוררת בבוקר, ישר אני שולחת את היד שלי לכריחה הכחולה עם הציור המדהים של הדרקונית המאיימת... לפעמים אני אפילו מוצאת את עצמי, הופכת דפים בעצלתיים- קוראת שוב, ושוב, ושוב, ושוב, את מה שאני כבר זוכרת בעל פה... אני לא יכולה להוריד את העיניים שלי מהדפים- לא בשביל לאכול, לשתות, או אפילו ללכת לבית הספר- אני לוקחת איתי את הספר, וקוראת מתחת לשולחן בשיעור- זה פשוט מכניס אותך לספר! אני חושבת שאני מאוהבת בסיפור הזה... והריה- בסרט היא בכלל ג'ינג'ית! ואמור ליהיות לה שיער שחור כמו עורב... קצת איכזב אותי הסרט אחרי שקראתי את הספר... אבל זה הורס- אני חולה על אראגון ועל מרטאג- הם ממש יפים!!!
חדש     חדש
אני מסכים לחלוטין לתזה שלך,  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 01/05/2008, שעה 12:52
בתשובה לאוהבת לקרוא- רק תמליצו
שמאז אראגון ספרים שכתבו ילדים הם רעים. אני רק הייתי מזיז את נקודת ההתחלה של התזה קצת אחורה.
חדש     חדש
שלמקו, באמת. לא יפה לצחוק לאנשים חולים.  (חדש)
Boojie יום שני, 05/05/2008, שעה 16:35
בתשובה לשלמקו
והיא כתבה את זה במפורש בהודעה שלה.
חדש     חדש
פאטץ' בוג'י כבר לא יעשו ממך.  (חדש)
שלמקו יום שני, 05/05/2008, שעה 19:56
בתשובה לBoojie
חדש     חדש
אלדסט בעברית יצא!!!  (חדש)
בן יום שני, 19/05/2008, שעה 17:41
סוף כל סוף פורסם ויצא אלדסט בעברית!! לכל הקוראים הנלהבין רוצו לחנויות ותשיגו את הספר.. כרגע בטימצקי עדיין לא קיבלו אותו אך בחנות ''צומת הספרים'' ניתן לקנות אותו :)
חדש     חדש
אלדסט בעברית יצא!!!  (חדש)
ארגון יום רביעי, 21/05/2008, שעה 20:12
בתשובה לבן
התחלתי ליקראו אותו והוא
ענק
חדש     חדש
  (חדש)
אלמוני יום שלישי, 27/05/2008, שעה 20:40
בתשובה לבן
התחלתי אותו ביום שני ואני כבר סיימתי חצי מהספר-ספר עעענננק
חדש     חדש
תקראו את זה   (חדש)
דו סאנדובר פראהואר שבת, 31/05/2008, שעה 9:35
סיימתי את הספר ורק לידיעתכם
יש עוד שני ספרים בסדרה.
חדש     חדש
תקראו את זה   (חדש)
אלמוני יום רביעי, 04/06/2008, שעה 2:41
בתשובה לדו סאנדובר פראהואר
נכון יש עוד שני ספרים כי הספר השלישי יצא ארוך מידי אז הוא חילק אותו לשתיים....
וכל מה שכתבו על השוואות זה כזה שטויות! קראתי את הארי פוטר ואת שר הטבעות ועוד כמה ספרים סביבו ואת אראגון והבכור ואפילו את נרניה! (שזה דרך אגב סדרה מפגרת) והיא לא מתקרבת אפילו לארגון, חוץ מזה לא משנה כמה שר הטבעות מיוחד הוא נכתב לפני איזה 100 שנה ומרגישים את זה מאוד! הוא די משעמם... וחוץ מזה טולקין לא המציא את היצורים האלה כתבו עליהם הרבה לפניו ככה שכל הסופרים יכולים להשתמש בהם... וכל היצורים באלף לילה ולילה הם בכלל מהמיתולגיה ככה שאם כבר ג'יי.קיי העתיקה זה משם... והסרט של אראגון דפוקקקקקקקק!
אבל הספרים ממש יפים ודווקא בעניני יחסית לספרי פנטזיה שאין הרבה מה להמציא הוא ממש מקורי... אחלה ספרים! ועדיין הארי פוטר הכי טוב שיש!
חדש     חדש
תקראו את זה   (חדש)
אבי יום רביעי, 04/06/2008, שעה 19:55
בתשובה לאלמוני
גמרתי לקרוא את הבן הבכור בעיברית אחרי שקראתי חצי באנגלית ספר מדהים!!!!!!!!! בהחלט הספר הכי טוב שקראתי וקראתי הרבה רומח הדרקון אולי נוגע בו טיפה אך הוא שולט סופר כל שניה ליציאת בריסינגר חוץ מזה אני {אישית} כמעט ולא מסוגל לקרוא ספר כמה פעמים משום שאני יודע איך הוא נגמר {אלא אם כן עבר הרבה זמן ושכחתי} ולכן אלמוני אני רוצה להגיד לך שאתה לא יכל לטעות יותר! אראגון והבן הבכור ספרים מצויינים שקוראים אותם בנשימה אחת {ןדרך אגב כריסטופר פאוליני כתב את הספרים האלו משום שחיבב כל כך את שר הטבעות תחשוב אראגון וארגורן
חדש     חדש
הספר ממש יפה!  (חדש)
יובל יום ראשון, 22/06/2008, שעה 16:18
הספר מאוד יפה... לכל מי שאומר שהספר מעט ילדותי - כדאי שתדעו שהספר השני כבר יצא, ולפי דעתי הוא הרבה יותר מותח ויפה... לקראת הסוף כל הזמן ניסיתי לדמיין איך הייתי מביים אותו לסרט והבנתי שיש לו פוטנציאל עצום! מקווה שינצלו אותו....
חדש     חדש
הספר וצורת הכתיבה  (חדש)
איש עם הספר יום שני, 23/06/2008, שעה 23:31
בתשובה ליובל
בס''ד

רציתי להגיד שכמעט כל ספר בז'נאר הזה הוא דומה במקצת לספרים אחרים.עכשיו,בהתחשב בכך שפאולני הוא סופר צעיר וטול ניסיון אין לשפוט אותו על ''גניבת''הרעיונות שלו מסופרים אחרים.בנתיים אני יכול להגיד שלפאולני יש עתיד טוב עם רק ינסה להשתחרר מצורת כתיבה של סופרים שקדמו לו.
נ.ב:מובן שהספר הזה לא משתווה לשר הטבעות מכוון שלטולקין היה ניסיון עצום בססגנון הזה והספרים שלו היו לו למפעל חיים של ממש.
חדש     חדש
  (חדש)
אסלנזדי יום רביעי, 25/06/2008, שעה 13:13
לדעתי הספר השני יותר טוב מהראשון
חדש     חדש
תענו  (חדש)
moshio יום שישי, 27/06/2008, שעה 9:22
מישהו יודע מתי הספר השלישי יוצא בבעברית?
והספר השני טוב בהרבה מהראשון.
חדש     חדש
תענו  (חדש)
ספיר שבת, 28/06/2008, שעה 9:44
בתשובה לmoshio
בריסינגר יוצא ב-‏20/9/08 אבל רק בחו''ל...
יש גם ספר רביעי
חדש     חדש
אז איך קוראים לספר הרביעי?  (חדש)
לילי יום רביעי, 02/07/2008, שעה 13:45
בתשובה לספיר
בשנה שעברה קראתי את אראגון, ובדקתי וראיתי שלספר הבא קוראים eldest ולספר השלישי קוראים empire , מה שלא מסתדר לי עם העובדה שנכון לעכשיו לספר השלישי קוראים בריסינגר.
אבל אם אתם אומרים שיש ספר רביעי (ואני מקווה שזה באמת נכון) אז יכול להיות שבעצם לו קוראים empire..
אז אם מישהו יודע איך באמת קוראים לספר ומתי הוא ייצא,בבקשה תכתבו.
חדש     חדש
תענו  (חדש)
רעות יום שלישי, 02/09/2008, שעה 20:34
בתשובה לmoshio
משהו יודע מתי יוצא הספר השלישי בעברית??הוא יוצא בארצות הברית ב08\9\20 ....וקוראים לו בריסנגר.....תענו מי שיודע...
חדש     חדש
  (חדש)
מישהו יום שישי, 27/06/2008, שעה 9:23
כל מי שחושב שהספרים של ארגון יותר טובים משר הטבעות לא מבין בספרים או שהוא פשוט ילדותי מידי כדי להבין עד כמה שר הטבעות הוא ספר טוב
חדש     חדש
על מה אתה מדבר????  (חדש)
אילון יום שני, 30/06/2008, שעה 21:34
בתשובה למישהו
אראגון זה ספר מעולה רק הסרט מעפן וביכלל איפה קונים את השני בעיברית אני חייב אותו
חדש     חדש
על מה אתה מדבר????  (חדש)
אלודאה יום שלישי, 01/07/2008, שעה 12:09
בתשובה לאילון
1. סימני פיסוק הם לא המלצה. הם צורך, ובמקרה של התגובה שלך - חובה.
2. ספרים נמצאים לרוב בחנויות ספרים, ולעיתים ניתן להשיגם דרך חנויות מקוונות.
3. התגובה הזו נשמעת כיחצ''נית באופן חשוד, והיא לא עושה עבודה כל כך טובה.
חדש     חדש
על הספר השני  (חדש)
סווווווווווווניה שבת, 05/07/2008, שעה 20:10
בתשובה לאלודאה
הספר השני כבר יצא , ואני קראתי אותו .
ביומיים סיימתי אותו !!!
אהבתי אותו מאוווווד .. שווה רצח לקנות אותו .
ממליצה .:)
חדש     חדש
על הספר השני  (חדש)
מירי יום שני, 06/10/2008, שעה 8:08
בתשובה לסווווווווווווניה
הספר השני היה משעמם יותר מהראשון הקטעים עם רוראן הם אלו שעינינו יותר מהקטעים עם אראגון.
כמובן שהמלחמה בסוף עם מורטאג היתה מענינת אבל ציפיתי ליותר.

נ.ב
אם מישהו יודע מתי יוצא בריסינגר בעברית (באנגלית כבר יצא) שיכתוב לי :)
חדש     חדש
נה. לא יחצ''ני.  (חדש)
Boojie שבת, 05/07/2008, שעה 23:35
בתשובה לאלודאה
כל התגובות בדף הזה נוטות להיות מתלהבות ומתלהמות. זה אופייני לכתבות שנוגעות לספרי ילדים, שבדרך כלל מגיבים להן המון בני נוער מתלהבים שמצאו את הכתבה דרך גוגל.
חדש     חדש
צודק בהחלט  (חדש)
אה שכחתי יום שלישי, 08/07/2008, שעה 21:15
בתשובה למישהו
איך אנשים כאן מעזים להגיד ששר הטבעות גרוע כשהם כל כך מפארים את הספרים שהמחבר שלהם עשה העתק הדבק משר הטבעות למחצית מהספר שלו!.
חדש     חדש
  (חדש)
אלמונית יום שלישי, 05/08/2008, שעה 23:23
בתשובה לאה שכחתי
קראתי הרבה מאוד סיפרי פנטזיה וכמובן גם את שר הטבעות, ושר הטבעות הוא באמת ספר מיוחד למרות שהוא ישן והשפה קצת כבדה, אבל שר הטבעות הוא ממש מפעל חיים של טולקין, הוא יצר עולם שלם סביבו (וגם כתב עליו בספרים אחרים)אבל רק רציתי לומר לכל מי ששר הטבעות הוא יצירה טהורה של טולקין,כי עם כל הכבוד לטולקין, שהוא סופר באמת מיוחד, גם היצורים שלו מועתקים,חלק רק בבסיסם, מהמיתולגיה (הנרווגית, הרומית ועוד) לכן מי שחושב שכל סיפרי הפנטזיה מבוססים על שר הטבעות שיבין שגם שר הטבעות מבוסס על משהו, זה מאוד מאוד קשה להמציא כל דבר מכלום, ספרי הפנטזיה תמיד דומים אחד לשני כי אלו יצורים שקיימים בתרבויות שונות מאות ואלפי שנים.
חדש     חדש
מתי יצא הסרט השני  (חדש)
eragon222 יום שלישי, 30/09/2008, שעה 0:51
עם מישהן יכול להגיד לי מתי יוצא אראגון הסרט ה-‏2 אז שיגיד לי.
חדש     חדש
מתי יצא הסרט השני  (חדש)
מירי יום שני, 06/10/2008, שעה 8:02
בתשובה לeragon222
הסרט השני צריך לצאת בסביבות האביב או בחודש דצמבר השנה
חדש     חדש
מתי יצא הסרט השני  (חדש)
נריה יום רביעי, 22/10/2008, שעה 19:13
בתשובה למירי
אין לי מושג אבל ישלי את הספר השלישי ריסינגר שמו- אורומיס וגליידר יודעים מי האבא האמיתי של אראגון - ברום - מורזןואמה של אראגון התגרשו והיא התחתנה עם ברום
אורומיס וגליידר מתו בידי גלבטוריקס ומרטג שכל אחד לבד היה מת מזמן
חדש     חדש
מתי יצא הסרט השני  (חדש)
אסף שבת, 08/11/2008, שעה 20:52
בתשובה לנריה
הספר שיש לך השלישי הוא בעברית או באנגלית ואם הוא בעברית מאיפה הוא?
חדש     חדש

הדעות המובעות באתר הן של הכותבים בלבד, ולמעט הודעות רשמיות מטעם האגודה הן אינן מייצגות את דעת או אופי פעולת האגודה בכל דרך שהיא. כל הזכויות שמורות למחברים.