האוהבים שאור קורן מרוע מזלם נפגשים בפנטסי.קון 2009

רומנטיקה שולטת בחיים האנושיים מאז ומעולם. היא מניעה שמיים וארץ ומשמשת השראה ליצירות אומנות נצחיות. כנס פנטסי.קון 2009 יוקדש לצד הרומנטי של הפנטסיה ולצד הפנטסטי של הרומנטיקה.

גיבורים נלחמים בדרקונים ובמכשפים מרושעים, גיבורות חוצות הרים רדופי שדים וגוברות על מפלצות – הפנטסיה מרוממת את הרומנטיקה לגבהים חדשים. הרומנטיקה מקנה להרפתקה עוצמה שאין דומה לה, ואתם מוזמנים לקחת חלק בזה ולהתאהב מחדש בפנטסיה.

בפנטסי.קון 2009 נגלה ביחד את הרומנטיקה במקומות לא צפויים ונלווה את האוהבים הפנטסטיים ביותר שהילכו אי פעם בין דפי הספרים וגלגלי הסרטים. נבין כיצד הפנטסיה והרומנטיקה הולכות שלובות זרוע והיכן נפרדות דרכיהן. כל זאת בשלל הרצאות, פאנלים, סדנאות, סרטים והופעות, בסימן אהבה.


 

תם ונשלם כנס פנטסי.קון 2009!

תודה לכל האנשים הנהדרים שעשו את הכנס מהנה כל כך לכולנו.

עלה דף סיכום הכנס ובו קישורים לאלבומי תמונות, סיכומים וקליפים, ואתם מוזמנים לעיין בו ולהוסיף אליו קישורים ורשמים. דף זה יתעדכן ככל שיתווספו תכנים וקישורים.

מחכים בקוצר רוח לכנסים נוספים? באתר אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה תוכלו להתעדכן באירועים עתידיים. הירשמו לרשימת הדיוור של האגודה ודף מידע מרוכז על פעילויות האגודה ופעילויות ז'אנריות כלליות יגיע אל תיבת המייל שלכם אחת לחודש.






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה