תחרויות

תחרות שירה

חדדו את נוצות האווז והכינו את מיטב גווילי הקלף שלכם!

לכבוד כנס "פנטסי.קון 2009" בנושא "פנטסיה רומנטית" מקיימת אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה תחרות שירים (ליריקה) העוסקים באהבה רומנטית. התחרות נושאת פרסים מתנת "גרף הוצאה לאור".

פרטים נוספים באתר האגודה. שאלות בנושא התחרות ניתן להפנות בדואל אל מנהלת התחרות, הגב' יעל פורמן.

הזוכים בתחרות השירה הוכרזו באירוע המסכם את הכנס, מכירת הדייטים. תוצאות התחרות עודכנו באתר האגודה.


תחרות תחפושות

11:00-12:00, חדר ימני

 
הרכיבו את האצבעונים על האצבעות, השחילו חוטים במחטים, ותנו דרור לדמיון!

כנס פנטסי.קון 2009 שמח להכריז על תחרות תחפושות (קוספליי) בנושא זוגות רומנטיים. מנחה: ענבר מאירסון. שופטים: נגה ארבל, עינב יצחק ובר-חן שדה.

עטו עליכם תחפושת ובואו להציג זוגות מהספרות, מהקולנוע או מהטלוויזיה של הז'אנר. זוגות שנכתבו, צוירו או צולמו. זוגות שזווגו במקור או זוגות פרי דמיונכם הפורה, שהחלטתם לזווג מעולמות, מזמנים, מגלקסיות ומיקומים שונים. הרשימו אותנו, וזכו בפרסים.

התחרות נושאת פרסים מתנת "קומיקס וירקות". הזוכה/ים במקום הראשון יקבל/ו שוברים לרכישת מוצרים בחנויות הרשת בסכום כולל של 150 ש"ח, הזוכה/ים במקום השני שוברים בסכום כולל של 100 ש"ח ואילו הזוכה/ים במקום השלישי שוברים בסכום כולל של 50 ש"ח.

בתחרות יושם דגש על עיצוב התחפושות (תוך מתן העדפה לתחפושות שהוכנו באופן עצמאי על פני תחפושות קנויות) ועל מקוריות הבחירה. ההשתתפות בתחרות מותנית ברישום מוקדם באתר הכנס, באמצעות טופס ההרשמה. השתתפותם של מועמדים שלא נרשמו תתאפשר רק אם יתיר זאת הזמן.

לתחרות יהיו שני שלבים: שלב השיפוט ושלב ההופעה.

בשלב הראשון המועמדים שנרשמו לתחרות יתייצבו לפני השופטים כדי להציג את תחפושתם. בשלב זה יתבקשו המתמודדים להסביר מי הזוג שבחרו לזווג ומדוע בחרו בו, וכן יישאלו שאלות לגבי אופן הכנת התחפושות. השלב הראשון יתקיים בבוקר הכנס, בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר.

בשלב השני יוזמנו המתמודדים לעלות לבמה ולהציג את עצמם ואת התחפושות לפני הקהל. השלב השני יתקיים ביום הכנס, בין השעות 11:00 ל-12:00.

הזוכים בתחרות התחפושות יוכרזו באירוע המסכם את הכנס, מכירת הדייטים.
 
שופטי התחרות:
נגה ארבל היא שיפוטית מלידה וכבר כשיצאה מבטן אמה נזפה ברופא על הטכניקה המרושלת שלו. קוראת מגיל חמש (בעיקר פנטסיה) ובעלת חוש מחודד לאופנה, שהארנק שלה מתקשה לעמוד בו.
 
עינב יצחק היא סטודנטית שנה א' לאנימציה בבצלאל, עוסקת בקוספליי כתחביב מזה עשור ואף זכתה בחמש תחרויות קוספליי בארץ ובאחת בכנס אנימה אקספו בארה"ב. היא חובבת אנימציה (הייתה מראשוני צוות מקימי ארגון אמא"י), מדע בדיוני ופנטסיה, ותופרת כתחביב וכמקצוע.
 
בר-חן שדה היה בקהילת באפי ובקהילת הפנטסיה בכלל, ועשה רבות מאחורי הקלעים של הפקות מקור. הוא מאפר בירין שחף, ועוסק בעיצוב בגדים, שיער, פאות ואיפור. בזמנו הפנוי הוא מלכת דראג העונה לשם ברברלה האליוול.
 
מנחת התחרות: ענבר מאירסון היא חיילת למשך שבוע נוסף, גי'נג'ית לעת מצוא וחנונית לחיים. היא עסקה בקוספליי עוד לפני שידעו בארץ מה זה אנימה בכלל, מתחפשת ולארפרית סדרתית שלא מנסה להיגמל. ברקורד שלה הנחיית אירועי הסיום של פנטסי.קון בשנה שעברה ושל ביגור האחרון. אתם בטוחים שאתם רוצים המלצות נוספות?






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה