מיוחדים

אנחנו אוהבים אתכם! וכהוכחה - הנה כמה אירועים ופרויקטים מיוחדים שארגנו לכם לקראת הכנס:

בלדה בין כוכבים: מופע דראג של שירי אהבה ז'אנריים

22:00-24:00, חדר ימני

האהבה אינה יודעת גבולות. משוררים וזמרים שרו על כך מאז ומעולם, היללו ושיבחו את האהבה על תכונתה זו. מופע שירי האהבה שלנו בדראג מוכיח זאת שוב, ומרומם תכונה זו לגבהים חדשים. המופע שחותם את הכנס מתאים לו כמו כפפה ליד – או אולי כמו רומיאו ליוליה, בעצם כמו רומיאו לרומיאו, או יוליה ליוליה. מדובר במופע של שירי אהבה עם נגיעות של מד"ב ופנטזיה. כל השירים יבוצעו על-ידי פרפורמרים בדראג; אלה יניעו שפתיהם בחינניות חושנית, כשברקע נשמעים קולותיהם של הזמרים המקוריים. יותר רומנטיקה ז'אנרית מזה – אין.

מכירת דייטים 

21:00-22:00, פרוזדור

שנים-עשר רווקים ורווקות יימכרו לבאי הכנס במכירה פומבית בחסות בלום בר, שברוח נושאו של הכנס - רומנטיקה - כל הכנסותיה קודש לסיפוק אהבתה העזה והעמוקה של הנהלת הכנס לכסף.

לשיר בכל הכוח 2: Sing As You Wish 

מופע פילקים פרודי על "הנסיכה הקסומה" 

19:00-20:00, חדר ימני

אירוע מיוחד בעקבות יצירת הפנטזיה העל זמנית "הנסיכה הקסומה".
האירוע מגולל את סיפור העלילה באמצעות מצגת קריוקי ייחודית ושירת פילקים שהוכנו במיוחד לקראת ערב זה. בואו לשיר בעצמכם ולראות כיצד הסיפור שכולנו מכירים ואוהבים, על דמויותיו הסימפטיות יותר ופחות, מוצג מחדש בצורה שלא חלמתם עליה.
בין אם אתם אוהבים את "הנסיכה הקסומה", בין אם אתם מחובבי הפילקים, בין אם סתם מתחשק לכם להעביר שעה בכיף, יש לכם למה לצפות.

פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים

פנינו לכמה מהאנשים היצירתיים בארץ, ממגוון תחומים ועיסוקים, בשאלה פשוטה – איזה זוג ז'אנרי עשה לכם את זה? מיהו זוג האוהבים שהצליח להרטיט את לבכם, לשבות את דמיונכם וללכוד אתכם בחבלי קסם?
ואז הקשינו עליהם וביקשנו מהם גם להסביר.
בדף הפרויקט תוכלו למצוא תשובה חדשה לשאלה זו מדי יום – חלקן מתבקשות, חלקן מפתיעות וכולן מרגשות. האם הזוג שלכם נמצא בפרויקט זוג משמַים?






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה