מכירת דייטים

21:00-22:00, פרוזדור

 
גבירותיי ורבותיי, Ladies and Gentlemen, Damen und Herren, חובבים, חובבות ושאר ירקות.
אנחנו גאים ומאושרים להודיע על מכירה פומבית של פגישות, בחסות הבלום בר, ובהנחיית גלי גולן ואיתמר פארן, שתתקיים במהלך כנס פנטסי.קון.
ברוח נושא הכנס, רומנטיקה, אנחנו מפגינים את אהבתנו לכסף ומציעים לכל המרבה במחיר שש עלמות חן ושישה גברברים עזי לב, אותם תוכלו ליטול אל בלום בר ולהשקות עד אובדן חושים, בשני משקאות אלכוהולים חינם ובשני צ'ייסרים חינם.
פרטי הרווקים והרווקות שיעלו לבימת המכירה מפורטים להלן. עיינו היטב, בחרו את המתאימים לכם, ואז לכו לבנק ושברו תכנית חיסכון או שתיים. התחרות צפויה להיות עזה ולוהטת. הכינו את הארנקים למקרה ניצחון, ואת הממחטות והיה ותפסידו.
כך או כך, תוכלו להתנחם בהכרזת הזוכים בתחרות השירה ובתחרות התחפושות, באירוע זה המסכם את הכנס.

 

פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםגל (מייפל) איינהורן:
היא באה מהצפון כשהיא גוררת אחריה את סבא כפור בזקנו הלבן כשלג. אויביה ומעריציה נופלים שדודים לרגליה, והיא מרוקנת את תכולת ארנקם. מתק שפתיה כעסיס עץ האדר – אך אל תלכו שולל, בנתיב זה צפונה סכנה. עדיף לגשת אליה עדויי כפפות ונעולים נעליים גבוהות. מי יודע, אולי זה ימצא חן בעיניה?
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםורד טוכטרמן:
בעלת פלומה צבעונית מרשימה וקריאת חיזור ייחודית, לא ניתן להתעלם מרווקה זו. לבר המזל שיזכה בה צפויות חוויות מרתקות שלא יישכחו במהרה, אם יצליח לזכור אותן לאחר שיחזור להכרה.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםליאת שחר:
מתחת לרעמת השיער השחור השופע מחכות לכם זוג עיניים חומות עמוקות ויורות
ברקים. מומלץ להחזיק רווקה זו בכלוב פאראדיי כדי לנקז את כמויות האנרגיה
העודפות שהיא נוטה לייצר. מאמינה באמונה שלמה בפסוק "ונער קטון נוהג בם",
כל עוד היא הנער הקטון. לא לרכי הלבב.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםשרון (מיצי):
התגלמות "הבת של השכנים", אם השכנה שלכם היא במקרה דוגמנית-על. תוארה בעבר כרכה, חמה ומפנקת, ממולאת 100% פלומת אווזים טהורה. האישה המושלמת לעובדה ולשומרה שתגרום לך לרצות לחזור הביתה מוקדם מהעבודה.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםענבר מאירסון:
למביני עניין בלבד. יצירה יצירתית יקרה מפז ששרידי הרעיונות המקוריים שלה פזורים שבורי לב (וגפיים) על פני קילומטרים ושנים. כמו יין טוב אפשר להתענג עליה משך שנים רבות בכוסיות בדולח. להגיש בטמפרטורת החדר (כל עוד החדר הוא בפרובאנס באביב).
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםרז שגיב:
מי זאת עולה מן המדבר כתימרות עשן? רב הנסתר על הגלוי ברווקה זו, שרק בעת האחרונה הופיעה בחוגנו המצומצם. השמועות יודעות לספר דברים שאי אפשר להעלותם על הכתב מחשש שאל גור יחליט לסגור את האינטרנט. הבחירה המושלמת להרפתקנים עשויים ללא חת.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםבוריס נפומניאשי:
הוא, שנאמר עליו "צח ואדום דגול מרבבה", דומה ככל הנראה למכונית כיבוי אש. בעל מנוע רציני ועושה את דרכו בעולם בביטחון (וצווחות מחרישות אוזניים). מתלקח מהר ובוער בלהבה עזה. מומלץ למי שמחפשות ריגושים קצרי מועד שנעלמים בצפירה אל תוך הלילה.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםגיורא ליבוביץ':
בנוי לתלפיות, ארך-רגל ודק-גו הוא ניצח במרוץ הדרבי באֶפְּסוֹם שלוש שנים ברציפות. תואר על ידי מי שרכבו עליו בעבר כצייתן ובעל כושר סיבולת שנותן את כל מה שיש לו בישורת האחרונה. מושלם למי שרוצה להוציא מהגבר שלה את המיץ. מומלץ לדבר אליו במשפטים קצרים ופשוטים.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםיהונתן פיליפסן:
ארצ'י באנקר על סטרואידים. בשילוב של ברק מילולי ובוהק של שרירים משוחים בשמן תינוקות זהו איש אשכולות אמתי. נוטה לאהבה עצמית אך נדיב ומניח גם לאחרים לאהוב אותו. ציווה להוריש את גופתו למדע – לפחלץ ולהציב אותה במעונות הבנות של האוניברסיטה הקרובה.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםעידן דקל:
מוריד את הזבל. האביזר האולטימטיבי שכל אישה (או גבר) צריכה בבית. דקורטיבי, ממושמע, גבוה (שימושי להגיע לארונות העליונים) וטוב מזג, מי שתזכה בו תוכל להפיק ממנו שנים של שימוש תוך בלאי מינימלי ותחזוקה מועטה. מציאה אמתית, בהתחשב במשבר הכלכלי.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםניר קיטרו:
ביישן ונחבא אל הכלים, בדרך כלל הכלים בכיור של אמא שלו. אגוז קוקוס של ממש, הוא מבטיח פנים מתוק ומענג למי שתצליח לנתק אותו ממקומו ולפצח את קליפת המגן העבה. מומלץ להצטייד בפַּטיש גדול (או פֵטיש גדול). זהירות! עיוור בלי המשקפיים.
פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםתומר זולברג:
משכמו ומעלה הוא מתנשא מעל הקהל ומושך את העין והלב. הראש בעננים, אבל יבוא אחרי מי שתזכה בו למחוז חפצה בנפש חפצה. חייכן, חביב ואדיב הוא מושלם בנסיבות חברתיות ולאירוח. כדאי להצטייד בסולם.

 
תנאים והסתייגויות:

  • ההשתתפות במכירה הפומבית מותרת לבני שמונה-עשרה ומעלה בלבד.
  •  

  • סכום ההצעה ההתחלתית יעמוד על 30 ש"ח.
  •  

  • הזוכה בפגישה עם מועמד מסוים יהיה מציע ההצעה הגבוהה ביותר ובלבד שיבצע את התשלום מיד ובמזומן עם מסירת ההודעה על זכייתו.
  •  

  • במעמד התשלום יימסר לקונה שובר המקנה לו ולמועמד שרכש, שני משקאות חינם ושני צ'ייסרים חינם בבלום בר. תוקף השובר הינו עד ליום 15.9.09. לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לעשות בו שימוש.
  •  

  • הנהלת הכנס אינה אחראית למצבם האישי, הגופני ו/או הנפשי של המועמדים למכירה ו/או לנכונות התיאורים בכתב ו/או בעל פה של המועמדים. נהפוך הוא. הנהלת הכנס מכריזה בזאת שהיא לא תבחל בדברי שקר, כזבים והונאה, והכל במטרה להוציא כספים רבים מתוך אצבעותיכם הקפוצות ולמלא את קופת האגודה. ראו הוזהרתם!
  •  

 
שלמי תודה:

פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנליםגילי טייכהולץ:
רווקה זו יקרה מפז ולכן אנו שומרים אותה אצלנו ולא מציעים אותה למכירה.
היא משכירה את כשרונה שאין דומה לו לפי שעות. אתם לא תוכלו להרשות לעצמכם אפילו חמש דקות. אנחנו, בשילוב של לחץ נפשי ופיזי שאין בינו ובין מתינות דבר, הוצאנו ממנה את האיורים המהממים האלה.‬

האירוע בחסות:






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה