דוכנים - דף מידע

מעוניינים להציב דוכן בכנס? נא קראו בעיון את דף המידע שלהלן ולאחר מכן מלאו את טופס הבקשה.

 

מי יכול להציב דוכן?

רחבת הדוכנים פתוחה בפני כל מי שעוסק, בצורה מסחרית או בהתנדבות, במכירת מוצרים בנושאי מדע בדיוני ופנטסיה. הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לדחות דוכנים ללא צורך בהסבר. הצבת דוכן תתאפשר רק לאחר חתימת הסכם בין בעל הדוכן לבין אחראי הדוכנים המייצג את הנהלת הכנס.

 

מה ניתן להציג בדוכן?

בדוכן ניתן להציג כל מוצר שהצגתו אינה מהווה עבירה על החוק או שעלול לפגוע במבקרי הכנס. אחראי הדוכנים רשאי לבקש מבעל דוכן להסיר מוצרים שנתפסים בעיניו כפוגעניים. בעת חתימת החוזה יציין בעל הדוכן בקצרה מהם המוצרים שיציג בדוכן, על מנת שהנהלת הכנס תוכל לוודא שהדוכן אכן מתאים לאופי הכנס ותדע למקום אותו בצורה המיטבית ברחבת הדוכנים. לתשומת לבכם – אין מן המניעה שאותו מוצר יימכר בכמה דוכנים, והנהלת הכנס אינה רשאית לבקש הסרה של מוצרים עקב מכירתם בדוכנים אחרים.

 

הדוכנים

הדוכנים מתחלקים לדוכנים מסחריים, דוכני אמנים, ודוכני עמותות.

דוכנים מסחריים

מיועדים למכירת מוצרים כגון ספרים, קומיקס, חולצות, סרטים, מרצ'נדייז אחרים וכו'. מחיר דוכן מסחרי תלוי בגודלו, כאשר ניתן לקבל דוכנים במספר גדלים:

  • דוכן רגיל – 1.5X0.8 מטר
  • דוכן מוגדל – 3X0.8 מטר
  • דוכן ענק – 6X0.8 מטר

 דוכני אמנות ומלאכת יד

מיועדים ליוצרים ישראליים המעוניינים להציג ולמכור יצירות מעשה ידיהם הקשורות למדע בדיוני ולפנטסיה. היוצרים יהיו זכאים ל-10% הנחה ממחירו של דוכן רגיל, אך לא יוכלו לקבל דוכני ענק. התצוגה בדוכן מוגבלת ליוצרים בלבד, ולא תותר לבעלי דוכן מסחרי שמוכרים גם אמנות מקומית. בדוכן אומנות אין להציג תצוגה מסחרית מכל סוג שהוא. מספר אמנים יכולים להתאגד ולקבל דוכן משותף ללא תוספת תשלום.

דוכני עמותות

מיועדים לארגונים ללא כוונות רווח שתכניהם קשורים למדע בדיוני ולפנטסיה או שיכולים לעניין את קהל המבקרים בכנס. חלוקת דוכנים אלה תיעשה בחינם בהתאם לשיקול הדעת של אחראי הדוכנים, בתמורה לפרסום הכנס לחברי העמותות ולאנשים ולגופים הקרובים אליהם. לתשומת לבכם: מספר המקומות הזמינים לדוכני עמותות מוגבל. המעוניינים מתבקשים לפנות אל אחראי הדוכנים בהקדם.

מה בעלי הדוכנים מקבלים מהכנס?

פרסום: הנהלת הכנס תפרסם את רשימת הדוכנים המשתתפים בדף מיוחד שיוקדש לדוכנים באתר הכנס.

סיוע לוגיסטי: הנהלת הכנס מתחייבת לדאוג לציוד הדרוש להעמדת דוכן (שולחנות, כיסאות).

 

אילו אמצעי פרסום נוספים עומדים לרשות הדוכנים?

כנס "פנטסי.קון" מציע לבעלי הדוכנים שורה של אמצעי פרסום בתשלום נוסף, כפי שייקבע מראש עם אחראי הדוכנים. אמצעים אלה כוללים:

  • באנר באתר הכנס
  • חלוקת פלאיירים של הדוכן בדוכן הכנס. הפקת הפלאיירים באחריות בעלי הדוכן
  • פרסום על גב כרטיסי הכניסה לארועים השונים
  • הצבת Roll-up ופוסטרים בלובי הדוכנים ובאולמות הכנס

 

לפרטים נוספים ולשאלות, אנא פנו אלינו בדואל.

מקווים לראותכם בכנס פנטסי.קון 2009!

הנהלת הכנס






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה