לשיר בכל הכוח 2 – Sing As You Wish

מופע פילקים פרודי על "הנסיכה הקסומה"

 

19:00-20:00, חדר ימני

 


בראשית היה יודה…

ואז…

זוכרים מאיפה הגיע פזיק? שונאים את המפרדינק? יודעים במה אסור להסתבך באסיה? אם התשובה לכל אלו חיובית – אזי האירוע הזה בשבילכם. אבל גם בשביל מי שלא יודע את כל התשובות, וסתם מכיר את "הנסיכה הקסומה".

לשיר בכל הכוח 2 הוא אירוע מיוחד בעקבות יצירת הפנטזיה העל-זמנית "הנסיכה הקסומה". הוא מגולל את סיפור העלילה באמצעות מצגת קריוקי ייחודית ושירת פילקים שהוכנו במיוחד לערב זה. בואו לשיר בעצמכם ולראות כיצד הסיפור שכולנו מכירים ואוהבים, על דמויותיו הסימפטיות יותר ופחות, מוצג מחדש בצורה שלא חלמתם עליה.

אם אתם אוהבים את "הנסיכה הקסומה", אם אתם מחובבי הפילקים, אם סתם מתחשק לכם להעביר שעה בכיף, יש לכם למה לצפות.

כדי שיהיו לכם נחיתה רכה ומעבר חלק מלשיר בכל הכוח 1 ללשיר בכל הכוח 2, צפו בסרטון הבא, כרצונכם:

מהיוצרים של "לשיר בכל הכוח 1: May The Force Sing With You":

שמוליק לוטטי (subatoi) – עבד נרצע למוזת הפילקים השתלטנית מזה כשש וחצי שנים, טרקי ללא תקנה וללא תקווה, מומחה מטעם עצמו לסרטי חובבים טרקים, פרקים "משופצים", אנדורים כחולי עור, זפרם קוקרן והסרט ה-11. ומת על ג'פרי קומבס.

בוריס נפומניאשי (neboris) – משתתף קבוע בהפקות מקור בכנסי מד"ב (עדיפות לתפקידים עם איפור כבד על הפנים ו/או בגדים ממש חמים). מנסה נואשות להתחמק ממוזת הפילקים אך לפעמים היא משיגה אותו (בדרך כלל לקראת "נולד לפילק" או בפרוייקט הזה). בעל 27 רעיונות לפילקים המבוססים על סטארגייט SG-1 (בתקווה שמתישהו באמת יצליח לכתוב אותם).

עיבוד תמונת יודה: לירז א.ק.
עיבוד תמונת איניגו: אייל מלמד






    פנטסי.קון - כנס פנטזיה, ספרים, סרטים, הרצאות ופאנלים
    אגודה ישראלית
    למדע בדיוני ולפנטסיה