שימו לב: מועדון הקריאה בירושלים נדחה בשבוע, והוא יתקיים ביום רביעי  28.12, באותו מקום ובאותה שעה (נגילה, 19:30). נשמח לראותכם!

מועדון הקריאה של חודש דצמבר יעסוק בספר פרשת ג'יין אייר מאת ג'ספר פורד (מודן, 2004).פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מפגש המועדון בירושלים ייערך ביום רביעי 28.12 ב- 19:30, בבית הקפה ״נגילה״, משיח ברוכוף 5, ירושלים. מנחה: שרה מולדובן

מפגש המועדון בתל-אביב ייערך ביום חמישי 22.12, ב- 19:30, ב"קפה גרג", ויצמן 2. מנחה: רונית פוקס

לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל של המנחה הרלוונטית. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

מן הכריכה האחורית:

פרשת ג`יין אייר, מבוסס על עולם דמיוני, המתקיים בבריטניה של 1985, שהזמן והמציאות מתגמשים בו והתנועה בין תקופות שונות, בין עולם המציאות לעולם הדמיון הוא דבר שבשגרה, ואין דמות ספרותית החסינה מפני פשע. בעולם מורכב ומסובך זה נאלצת תרזדיי נקסט, הבלשית הפקחית ואוהבת הספרות, להיכנס לתוך הרומן "ג`יין אייר" ולגלות מי שלף משם את הגיבורה הראשית.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים נוספים (קודמים או עתידיים).


מפגש המועדון בחודש ינואר בתל-אביב יעסוק באסופת הסיפורים היֹה יהיה השמינית במספר (אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, 2016).

מפגש המועדון מועדון בחודש ינואר בירושלים יעסוק בספר בני החורין הקטנים מאת טרי פראצ'ט (קדמת עדן, 2008).

המעוניינים להציע ספרים למועדוני קריאה עתידיים, ולהנחותם, או להצטרף להנחיה במקומות נוספים בארץ, מוזמנים לפנות במייל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.

eyreaffair