כנס "עולמות 2018" קורא לכם להגיש תכנים.
כנס "עולמות" נערך בארגונן של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה וקהילת טולקין הישראלית. מדי שנה מושך אליו הכנס קהל של אלפי אנשים, צעירים וצעירים ברוחם, לתוכנית אמנותית ועיונית ענפה בתחומי הספרות, הטלוויזיה, הקולנוע, הקומיקס, המדע הפופולרי, האנימה, הספקנות ועוד. הקהל שמגיע לכנס הוא קהל אינטליגנטי ומתוחכם, ותענוג לבנות עבורו הרצאות ודיונים.
השנה יוקדש הכנס לנושא "פרידוֹת" וייערך בחול המועד פסח, 4-3 באפריל 2018. כאירוע ששם את קהילות החובבים במרכז, נשמח לקבל מכם הרצאות, סדנאות, פאנלים, חידונים, מופעים מכל הסוגים ואירועים נוספים – כל מה שמצית את הדמיון ואת המחשבה.
פרידות הן חלק בלתי נפרד מהיצירה ומעולם החובבים. אנחנו נפרדים מדמויות אהובות שסיימו את תפקידן בספר או בסדרה, מלווים לדרכם האחרונה גיבורים ונבלים, חייזריות ונסיכים. לפעמים הפרידות האלה סופיות, לפעמים רק זמניות (שמעת, גנדלף?!), לפעמים עצובות ולפעמים שמחות. לפעמים אנחנו נפרדים מקהילת חובבים שלמה, כשהפאנדום גווע או כשדרכנו מובילה אותנו למקומות חדשים. ולפעמים כל מה שנשאר לעשות זה לומר שלום.
אפשר לשלוח הצעות לאירועים הן בנושא הכנס והן בנושאים כלליים הנוגעים למדע בדיוני, פנטזיה, מדע פופולרי וכדומה. כמו כן, למען הדור הבא של החובבים אנחנו מזמינים אתכם להגיש סדנאות, הרצאות ואירועים אחרים שמיועדים ספציפית לילדים ולנוער.
אורך האירועים הוא 45 או 90 דקות. המועד האחרון להגשה הוא 31 בדצמבר 2017.

להגשת אירועים  http://events.olamot-con.org.il