פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון חודש יולי יעסוק בספרה של אורסולה לה גווין הקוסם מארץ ים (זמורה ביתן, 1985).

המועדון בירושלים יתקיים ביום ג', 25/7, בשעה 20:00, במסעדת ״נגילה״, משיח ברוכוף 5, ירושלים. מנחה: יהושע ברנהרט

המועדון בתל-אביב יתקיים ביום ד', 26/7, בשעה 19:30, ב"קפה גרג", ויצמן 2, ת"א. מנחה: דפנה קירש

מהכריכה האחורית:

הוא היה ילד ולא ידע שכוחות קסם אצורים בתוכו, הוא לא ידע שהעתיד צופן לו סכנות, הוא לא ידע את שמו האמיתי.

סיפורו התחיל ביום שדודתו המכשפה לימדה אותו את מילת הקסם הראשונה, וחייו השתנו כשהפך לשוליית המג השקט אוגיון ולתלמיד בבית הספר לקסמים באי בצר. אבל נפשו היתה חסרת מנוחה ובדו-קרב קוסמים אסור הוא שיחרר צל הרסני ונורא. מסע ארוך מצפה לו עתה, אל עבר תשעים האיים שבהם אורבים הדרקונים של פנדור, ומשם אל הלא-נודע, אל האויב הגדול מכולם, זה האורב לו מבפנים.

לחצו כאן לקריאת הפרק הראשון.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל של המנחה. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים נוספים (קודמים או עתידיים).


ספרי החודש הבא: מועדון חודש אוגוסט בת"א יעסוק בשני ספרי ילדים קסומים העוסקים בתגלית מפתיעה, הזמן החולף, ומה שביניהם – הספרים "טאק לנצח" מאת נטלי באביט ו"גן החצות של טום" מאת פיליפה פירס. מועדון חודש אוגוסט בירושלים יעסוק בספר "עקורה" מאת נעמי נוביק.

המעוניינים להציע ספרים למועדוני קריאה עתידיים, ולהנחותם, או להצטרף להנחייה במקומות נוספים בארץ, מוזמנים לפנות במייל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.