רוצים ללמוד יותר על תפקיד? להתנדב? כתבו אלינו מייל!

תפקידים פתוחים

עורך/ת למכתב החודשי

מתכנתים/ות עם נסיון בPHP

אחראי/ת לקידום נראות האגודה

רכז התחום הדיגיטלי בשנתון

 

 

תודה רבה לפעילים שהתנדבו

– אחראי IT – דמיאן הופמן

– צוות IT – גליה בהט ואורן קפלן

– עורך אתר – אהוד מימון

– אחראי לוח אירועים – דמיאן הופמן, ענבר מאירסון והדס משגב

– אחראית מועדון קריאה – דפנה קירש

– עורך למכתב החודשי – – בוריס בולטיאנסקי

– אחראית מזכירות – מורן גבאי

– מנהלת לפרס עינת – בר פישביין

– מנהל לפרס גפן – אמיר הירשפלד

– אחראי מחסן – אור דולב

חזרה לתחילת העמוד

פירוט התפקידים

עורך/ת למכתב החודשי

הסבר כללי קצר: אחריות על תוכן המכתב החודשי של האגודה ושליחתו לרשימת התפוצה.

הערכת זמן: שעות אחדות בחודש, בעיקר בשבוע הראשון והאחרון של כל חודש.

התפקיד כולל: איסוף תוכן מוועד האגודה ומהפעילים והפעילות האחראים על ארגון פעילויות האגודה.
המייל נשלח דרך פלטפורמת שליחת המיילים "מיילצ'ימפ". הפלטפורמה פשוטה לתפעול והמתנדבים/ות לתפקיד יקבלו הדרכה ותמיכה טכנית לאורך כל הדרך.

כישורים / אמצעים נדרשים: עמידה בלוחות זמנים. ניסיון בעריכה לשונית – יתרון.

איש קשר בוועד: בוריס בולטיאנסקי

מתלבטת אם את מעוניינת בתפקיד או מתאימה לו? חושב לקחת את התפקיד אבל מרגיש חסר ניסיון? אל דאגה, נייעץ לך לאורך כל הדרך! היועצת לתפקיד: ליאת שחר קשתן.
רוצים ללמוד יותר על תפקיד? להתנדב? כתבו לנו מייל!

 

מתכנתים/ות עם ניסיון ב-php

הסבר כללי קצר: לאגודה דרושים מתכנתים עם ניסיון ב-php, בדגש על WP, לפרויקטים שונים של האגודה – כמו חנות האגודה, אתרי האגודה וכו'. נשמח במיוחד לבעלי ניסיון בעיצוב web.

הערכת זמן: ישנם מספר רב של פרויקטים אפשריים – החל מפרויקטים של מספר ימים ועד עבודות תשתית שידרשו השקעה משמעותית יותר.

התפקיד כולל: הקמת פרויקטים חדשים ותחזוקה לאורך זמן.

כישורים/אמצעים נדרשים: ניסיון ב-php – בדגש על WP, ראש גדול, סדר וארגון.

איש קשר בוועד לפרויקט: חננאל לבנה.

מתלבטים אם אתם רוצים בתפקיד או מתאימים לו? חושבים לקחת את התפקיד אבל מרגישים חסרי ניסיון? אל דאגה, ייעצו לכם לאורך כל הדרך! היועץ לתפקיד: דמיאן הופמן.
רוצים ללמוד יותר על תפקיד? להתנדב? כתבו לנו מייל!

חזרה לתחילת העמוד

 

 

אחראי/ת לקידום נראות האגודה

הסבר כללי קצר: מטרת התפקיד היא למצוא דרכים להעלות את הנראות של האגודה ואת האטרקטיביות של החברות באגודה בתוך אירועי האגודה.

הערכת זמן: רצוי להשקיע לפחות 3 שעות שבועיות החל משלושה חודשים לפני כל אירוע גדול ושעה שבועית החל מחודשיים לפני כנסים קטנים יותר.

התפקיד כולל: תיאום עם הנהלות האירועים להגברת נראות האגודה בתוך האירועים ובמתחם האירוע כולו, ע"י שילוט ייעודי, עיצוב אטרקטיבי של דוכן האגודה, שקופית לפני כל אירוע ועוד.

כישורים/אמצעים נדרשים: יוזמה וכושר המצאה. רצוי ניסיון ביחסי ציבור.

אשת קשר בוועד לפרויקט: חננאל לבנה.

מתלבטים אם אתם/ן רוצים/ת בתפקיד או מתאימים/ות לו? חושבים/ות לקחת את התפקיד אבל מרגישים/ות חסרי נסיון? אל דאגה, ייעצו לכם לאורך כל הדרך! היועצת לתפקיד: ליאת שחר קשתן.
רוצים ללמוד יותר על תפקיד? להתנדב? כתבו לנו מייל!

חזרה לתחילת העמוד

 

רכז התחום הדיגיטלי בשנתון

הסבר קצר: מישהו שידאג לנושא המרת "היה יהיה"  לדיגיטלי, קשר עם מפיצים של ספרות דיגיטלית.

הערכת זמן: שעה בשבוע.

התפקיד כולל: התקשרות מקוונת מול מפיצים ובתי הוצאה דיגיטליים בארץ (ליווי קשרים קיימים) לצרכי הפצה או מעקב אחרי מכירות השנתונים. הצעת פעילויות אפשריות בתחום הדיגיטלי בשנתון (למשל הכנת אסופת סיפורים דיגיטלית מיוחדת, ממה שכבר קיים, לאחר זכייה ייחודית של סופר וכו') והוצאת רעיונות ופעילויות לפועל (רעיונות של האחראי או רעיונות מהוועד).

כישורים \ אמצעים נדרשים: כישורי שיווק בסיסיים ויכולת לעבודה מסודרת. יוזמה אישית ליצירת פרוייקטים חדשים בתחום הדיגיטלי.

איש קשר בוועד: יבגני קנטור.
רוצים ללמוד יותר על תפקיד? להתנדב? כתבו לנו מייל!

חזרה לתחילת העמוד