האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה פותחת את שנתו השלישית של המענק לתמיכה בהפקות קולנועיות ובימתיות ז'אנריות. מטרת המענק היא קידום ותמיכה ביצירות ישראליות בתחומי הז'אנרים הספקולטיביים, וכן עידוד וסיוע ליוצרים צעירים שרוצים להוסיף יצירות בסוגה זו לנוף התרבות הישראלי. אנו גאים להזמין יוצרים בתחומים אלו להגיש בקשות לתמיכה, בהתאם למפורט בהמשך.

למי מיועד המענק?

המענק מיועד ליצירות קולנועיות ובימתיות ולסדרות רשת. ניתן להגיש רק יצירות שמוטיב המדע הבדיוני או הפנטזיה הוא חלק בלתי נפרד מעלילתן.
שלבי השיפוט ולוח זמנים:

  • שלב ההתארגנות – נועד לתת זמן למעוניינים להכין את החומר הנדרש במסגרת ההגשה (פרטים בתקנון), לענות על שאלות בנוגע לתהליך ההגשה וכו', ולהפיץ את דבר קיום המענק. שלב זה יימשך מרגע ההכרזה על המענק ועד ה-31.5.
  • שלב ההגשות – הגשת הבקשה למענק בהתאם לנהלי ההגשה והתקנון. שלב זה ייפתח ב-1.6 ויסתיים ב-31.7.
  • שלב המיון – כלל היצירות ייבחנו על ידי ועדת השיפוט או על ידי לקטורים מטעמה. בסופו של שלב זה יבחרו שלושה פרויקטים מובילים. שלב זה יחל במקביל לשלב ההגשות, עם הגעתן ויסתיים ב-15.8.
  • שלב הפרזנטציה – שלושת הפרויקטים שיעלו לשלב זה יוזמנו להציג את יצירתם, במסגרת מפגש פיזי, בפני ועדת השיפוט במהלך אוגוסט או ספטמבר.
  • הכרזת הזוכה – במהלך פסטיבל "אייקון 2017" אשר יתקיים בחול המועד סוכות יוכרז הזוכה במענק. סכום המענק השנה יעמוד על 10,000 ₪ בשתי פעימות (פרטים בתקנון).


נהלי הגשה
:

מועמדות תוגש בדואר אלקטרוני, לכתובת הדוא"ל grant@sf-f.org.il, בצירוף טופס ההרשמה ובצירוף כל המסמכים הדרושים, בהתאם לסוג הפרויקט וכפי שמתואר בתקנון המענק.

להורדת הטופס בגרסת PDF
להורדה בגרסת Word