הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים יתקיים גם השנה בחול המועד סוכות, בין התאריכים 27-25 בספטמבר, ואנו שמחים לפתוח את הגשת האירועים!

פסטיבל אייקון 2018: אהבות מזמין אתכם להגיש הרצאות, משחקי תפקידים, סדנאות, פאנלים, שעשועונים כל רעיון אחר שעולה על דעתכם בנושא הפסטיבל ובנושאים נוספים הקשורים ליצירה ספקולטיבית ומשחקי תפקידים. רוצים להרצות על מנהגי החיזור של חייזרים? להריץ משחק תפקידים על בגידות? ואולי סדנה לפיסול לב מדויק אנטומית או שעשועון על הזוגות המיותרים ביותר בז'אנר, לצד פאנל על יצירות אהובות ששרדו את מבחן הזמן והקרנה של אופרת חלל? הדוגמאות רבות ומגוונות.

נספר לכם גם שהשנה מגיעה לפסטיבל אורחת כבוד, הסופרת עטורת הפרסים אן לקי, מחברת טרילוגיית "אימפריית הרדש" ("יושרה שניונית" ושני המשכיו) העוסקת בצורה מרתקת בשאלות של מין ומגדר. לצד האירועים שיוקדשו לה נחגוג עשור ליקום הקולנועי של מארוול ברצועת תוכן מיוחדת, ונריץ גם סדרת אירועים שיתמקדו ב"גילטי פלז'ר": כל אותם ספרים וסדרות שאנחנו אוהבים לאהוב, גם כשכולם אומרים לנו שאנחנו טועים. נשמח גם לקבל הרצאות ואירועים אחרים שיוקדשו לסופרת האהובה אורסולה ק' לה-גווין, שהלכה לעולמה השנה.

אתם מוזמנים להגיש תכנים לפסטיבל אייקון 2018: אהבות בקישור הבא :   https://events.iconfestival.org.il

ההגשה תתאפשר עד יום חמישי, 31 במאי 2018 בחצות.

אם נתקלתם בבעיה במהלך הגשת התוכן, או אם יש לכם שאלות שנוגעות להגשות, אנא פנו אלינו לכתובת content@iconfestival.org.il

החל מהשנה: חידוש! השקנו עבורכם כתובת מייל חדשה, ideas@iconfestival.org.il , במטרה לסייע לכם לחדד רעיונות מפוזרים ולגבש אותם להצעה קונקרטית. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשתדל להגיע ביחד לרעיון מנצח. ההתייעצות אינה מחייבת כמובן את הפסטיבל לקבל את האירוע שלכם, אבל תסייע לכם לגבש אותו טוב יותר מראש.