זוכרים את האייקון הראשון שלכם?

החיים שלנו מורכבים מאוסף של זיכרונות, חלקם טובים, חלקם קצת פחות. מה שבטוח הוא שכולנו זוכרים את הספר הראשון שהתאהבנו בו, את המשחק הראשון שלנו או את הסרט שגרם לנו להתאהב בז'אנר.

פסטיבל אייקון 2019: זיכרונות מזמין אתכם להגיש הרצאות, משחקי תפקידים, סדנאות, פאנלים, שעשועונים כל רעיון אחר שעולה על דעתכם בנושא הפסטיבל ובנושאים נוספים הקשורים ליצירה ספקולטיבית ומשחקי תפקידים. רוצים להרצות על המנגנון הפיזיקלי מאחורי ה-הגיגית? להריץ משחק תפקידים על חולי אמנזיה? ואולי סדנת שחזור חלומות או שעשועון על הספרים שנשכחו מההיסטוריה, לצד פאנל על יצירות מהילדות ששרדו את מבחן הזמן והקרנה של אופרת חלל? הדוגמאות רבות ומגוונות.

נזכיר לכם גם שהשנה מגיע לפסטיבל אורח כבוד, הסופר עטור הפרסים ברנדון סנדרסון, מחבר טרילוגיית "הערפילאים" (Mistborn) והספרים האחרונים של סדרת מחזור כישור הזמן (Wheel of Time).

לצד האירועים שיוקדשו לו נקדיש סדרת אירועים לכבוד יוצר הקומיקס והקולנוע סטן לי, שהלך השנה לעולמו, וגם נחזור ברצועת "כך היינו" אל המדע הבדיוני והפנטזיה של פעם, שיטות משחק ותיקות וכל הדברים הישנים והטובים ההם שאולי הספקנו כבר לשכוח.

אתם מוזמנים להגיש תכנים לפסטיבל אייקון 2019: זיכרונות בקישור הבא: https://events.iconfestival.org.il/

ההגשה תתאפשר עד 15.6.19

אם נתקלתם בבעיה במהלך הגשת התוכן, או אם יש לכם שאלות שנוגעות להגשות, אנא פנו אלינו לכתובת content@iconfestival.org.il.

גם השנה אנו מציעים עבורכם כתובת מייל, ideas@iconfestival.org.il, במטרה לסייע לכם לחדד רעיונות מפוזרים ולגבש אותם להצעה קונקרטית. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשתדל להגיע ביחד לרעיון מנצח. ההתייעצות אינה מחייבת כמובן את הפסטיבל לקבל את האירוע שלכם, אבל תסייע לכם לגבש אותו טוב יותר מראש.

פסטיבל אייקון 2019 יתקיים במהלך חוה"מ סוכות, 15-17.10.19 בבית הספר עירוני א' בתל אביב.