תל אביב:

מועדון חודש ינואר יתקיים ב-23.1.20 ויעסוק בזוכה פרס גפן "ארטמיס" מאת אנדי וייר (הכורסא הוצאה לאור, 2018). המועדון יתקיים בשעה 19:30, בבית פרטי בתל אביב. מנחה: איתי צור. כתובת מדויקת תינתן לנרשמות ולנרשמים למועדון, במייל של מרכזת המועדון, דפנה קירש.

ספר חודש פברואר יהיה אסופת הסיפורים "היה יהיה" של שנת 2019.

אירוע הפייסבוק


ירושלים:

מועדון הקריאה של חודש דצמבר המועדון יתקיים בבית פרטי בירושלים ב-30.1.20 ויעסוק בספר "כנס העתידנים" מאת סטניסלב לם. התכנסות ומינגלינג ב-20:00, שעת התחלת המועדון 20:30. כתובת מדויקת תינתן לנרשמות ולנרשמים למועדון, אצל גלי אחיטוב. מספר המקומות במועדון מוגבל לעשרים.

אירוע הפייסבוק

למעקב אחר הספרים המתוכננים ומועדי מועדונים נוספים ניתן להצטרף לקבוצה מועדון הקריאה הירושלמי של האגודה. ניתן גם ליצור קשר במייל עם מרכזת המועדון בירושלים – גלי אחיטוב, ולהצטרף לקבוצת הוואטס'אפ של המועדון.


גליל מערבי: (כרמיאל-משגב)

מועדון חודש ינואר יתקיים ביום שני, 27.1.20, בשעה 20:30, ויעסוק בטרילוגיית "חומריו האפלים" (המצפן הזהוב, הסכין המעודן, משקפת הענבר) מאת פיליפ פולמן. המועדון יתקיים בבית פרטי במשגב. כתובת תמסר לנרשמות ולנרשמים במייל של המנחה, ד"ר קרן פייט.

אירוע הפייסבוק.



 

לצורך היערכות למספר המשתתפות והמשתתפים וקבלת הודעות על שינויים, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל הרלוונטי. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.
הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים נוספים.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה או לדף האגודה בפייסבוק.

נשמח לראותכן ולראותכם!