"הבחירות שלנו, הארי, הן שמגלות מי אנחנו באמת – הרבה יותר מאשר היכולות שלנו."
אלבוס דמבלדור, הארי פוטר וחדר הסודות (בתרגום גילי בר-הלל)

פסטיבל "אייקון 2020: בחירות" מזמין אתכם להגיש הרצאות, משחקי תפקידים, סדנאות, פאנלים, שעשועונים וכל רעיון אחר בנושא הפסטיבל ובנושאים נוספים הקשורים ליצירה ספקולטיבית ומשחקי תפקידים.

ביצירות רבות, הדמויות ניצבות בפני החלטות שלהן משמעות רבה, לא רק על חייהן אלא גם על המשך העלילה. רוצים להרצות על ההחלטות המכריעות שהובילו את באטמן להיות גיבור־על? להריץ משחק תפקידים חי של הבחירות לפרלמנט האינטרגלקטי? ואולי דווקא לדון בפאנל על ההתלבטות בין הבחירה הקלה לבחירה הנכונה בספרי הארי פוטר? ואולי בכלל תרצו להנחות סדנת כתיבת נבואות שמגשימות את עצמן, ולנבא את עתידו של המלך אדיפוס?

אנו מעוניינים גם באירועים לסדרות האירועים של הפסטיבל. בסדרת "גיבורים בעל כורחם", המבוססת על טענתו של שייקספיר ש"יש שנולדים גדולים, יש שמשיגים גדולה, ויש שהגדולה נכפית עליהם", נקדיש אירועים לכל אלה שלא הייתה להם בחירה, והגדוּלה נכפתה עליהם. תוכלו לדון בנסיבות שהובילו את הגיבורים לגדולה, לחשוב איך זה השפיע על חייהם ואולי אפילו להציע לבאי הפסטיבל להיות גיבורים כאלו בעצמם, במשחק תפקידים שיצרתם במיוחד.

בנוסף, נייחד השנה סדרת אירועים למדע הבדיוני הקלאסי, שתוקדש לאחד מאבות הז'אנר, אייזק אסימוב, שהשנה ציינו את יום הולדתו המאה.

אתם מוזמנים להגיש תכנים לפסטיבל "אייקון 2020: בחירות" בקישור הזה: https://events.iconfestival.org.il.
ההגשה תתאפשר עד יום חמישי, 4 ביוני 2020 בחצות.

אם נתקלתם בבעיה במהלך הגשת התוכן, או אם יש לכן או לכם שאלות שנוגעות להגשות, אנא פנו אלינו לכתובת content@iconfestival.org.il.

רוצים להעביר אירוע אבל אין לכם רעיון? מלאו את פרטיכם בטופס הזה: https://forms.gle/7U6kAc6hTddXeX8PA. אם יהיה אירוע שעשוי להתאים לכם, צוות התוכן שלנו יפנה אליכם ויציע לכם להצטרף!

אם יש לכם רעיון אבל אתם לא בטוחים לגביו, אתם מוזמנים לפנות אלינו בדוא"ל ideas@iconfestival.org.il, שם ננסה לעזור לכם לחדד רעיונות מפוזרים ולגבש אותם להצעה קונקרטית. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשתדל להגיע יחד לרעיון מנצח.

שימו לב שהגשת אירוע או התייעצות עליו אינם מחייבים את הפסטיבל לקבל את האירוע שלכם. עם זאת, ייעוץ יוכל לסייע לכם לגבש את האירוע טוב יותר או ליצור שיתופי פעולה עם מגישים נוספים עם תחומי עניין דומים.

פסטיבל אייקון 2020: בחירות הוא הפסטיבל הישראלי ה-24 למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות תשפ"א, 6-8 באוקטובר 2020, במתחמי אשכול פיס, עירוני א' וסינמטק תל אביב.

הפסטיבל בארגון האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. היכנסו לאתר שלנו לפרטים נוספים.