ישיבת ועד האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה התקיימה ב-22/04/2021 בתל אביב.

נוכחים: ליאת שחר קשתן (יו"ר), עינת סיטרון, אלעד אייזן, נימרוד סקאל, דרור רייף נשר, ליל שינדלר, חננאל לבנה.

עדכונים קבועים:

הוועד מברך שהחיינו וקיימנו לישיבה פיזית ראשונה.

אייקון –  פסטיבל אייקון בוחן את אפשרויות קיום הפסטיבל תחת הנחיות הקורונה העדכניות מול הגופים המתאימים, עם הכנה לשינויים עם שינוי ההנחיות. ייתכן שהפסטיבל יהיה הפסדי. ועדי העמותות הגדירו לפסטיבל יעד הפסד מקסימלי שהן יכולות לעמוד בו, בתקווה שלא יהיה צורך בכך. 

קיום פסטיבל אייקון אושר פה אחד ב-26/04/2021, מחוץ לישיבת הוועד. התקציב יאושר בנפרד. 

עולמות – היה מוצלח ורווחי. מנהל הכנס, עפר מתוקי, יוזמן לישיבה הבאה למתן סיכום מסודר. ננצל הזדמנות זו לעדכן כי מנהל הכנס עפר מתוקי פורש מתפקידו בנסיבות משמחות וכרגע מחפשים לו מחליפ/ה. 

דורות – היה מוצלח ורווחי. עם זאת, ניכרת עייפות של הסגל והקהל מהפורמט הווירטואלי. קיומם ויתרונם של כנסים וירטואליים נוספים יישקלו בקפידה. 

פרס גפן – הסתיימה ההצבעה לשלב א'. התוצאות פורסמו לקראת פתיחת ההצבעה לשלב ב' בחודש יוני. 

פרס עינת – בר פישביין, מנהלת הפרס בשנים האחרונות, פורשת מתפקידה. הוועד מודה לבר על כל השנים שהשקיעה בניהול וקידום הפרס. החל החיפוש למחליפ/ה.

נוכחות במרשתת – אחראי הפייסבוק מתן בכר לא יוכל להמשיך בתפקיד. בקרוב יצא קול קורא חדש לא' פייסבוק ואינסטגרם. הוועד מודה למתן על ההתנדבות ועל ההשקעה. 

שיתוף פעולה – דיז נגוף סנטר מקיים את יריד סנטר קון סביב שבועות, בימים שישי-שבת-ראשון, 14-16.5. באירוע יהיו דוכנים, לארפים, משחקים, תוכן ועוד. השת"פ הוא על בסיס פרסום הדדי. 

פעילים – מפגש פעילים התרחש שבוע אחרי ישיבת הוועד. 

שנתון – עדיין לא הוחלט על מאייר/ת לכריכה, נוציא קול קורא נוסף.