כנס "עולמות 2022" שיוקדש השנה לנושא "סימנים" ייערך במהלך חול המועד פסח, ימים שלישי ורביעי 20-19 באפריל 2022. אנו קוראים לכם להגיש הרצאות, סדנאות, פאנלים, שעשועונים, ואירועים נוספים – כל מה שמצית את הדמיון והמחשבה.

סוגות המדע הבדיוני והפנטזיה רצופות סימנים רבים. אלה יכולים להיות האותות והמופתים שמבשרים על העתיד ומכוונים את הדמויות אל הדרך שנסללה עבורן בשבילי ההיסטוריה; הרמזים העלילתיים שמשאירים אותה מרותקים לסרט או לספר עד רגעי השיא – ואחריהם; קודים תרבותיים וטקסטואליים; צפני מחשבים; תמרורי אזהרה; שלטי הכוונה; מפות כוכבים ומפות אוצר; וגם הסימנים האלה שמאפשרים לנו לזהות מרחוק אנשים כמונו, שליבם פתוח אל מחוזות הדמיון והרעיונות היצירתיים. "עולמות" הוא המקום שבו תוכלו לשתף אחרים בסימנים שהכי מדברים אליכם. כנס בסימן טוב!

לצערנו, המגפה העולמית וקצב השינויים המהיר בה לא מאפשרים לנו להתחייב מראש באיזו מתכונת בדיוק יפעל הכנס השנה, אך שאיפתנו היא לקיים כנס היברידי, בדומה לפסטיבל אייקון 2021, שישלב אירועים פרונטליים שיתקיימו במתחם הכנס באשכול הפיס ברחוב הארבעה בתל אביב, לצד אירועים וירטואליים. מגישי אירועים וירטואליים המעוניינים בהשתתפות פעילה של הקהל דרך הזום יוכלו לבקש זאת בטופס הגשת האירוע.

בראש מעיינינו נמצאת כמובן האחריות לשמור על בריאותם של כל משתתפי הכנס, ואנו נקפיד לקיים את הנחיות משרד הבריאות כפי שיהיו במועד הכנס. 

הגשת האירועים תתאפשר עד יום שני, 17 בינואר 2022. אירועים שיוגשו באיחור לא יתקבלוI אנחנו ממליצים להגיש אירועים של 45 דקות, אך נקבל גם אירועים באורך כפול (90 דקות) אם אופיים מחייב את זה. אפשר לשלוח הצעות לאירועים הן בנושא הכנס והן בנושאים כלליים הנוגעים למדע בדיוני, פנטזיה, מדע פופולרי וכדומה.

למען הדור הבא של החובבים אנחנו מזמינים אתכם להגיש גם סדנאות, הרצאות ואירועים אחרים שמיועדים ספציפית לילדים ולנוער.

להגשת אירועים

בכל שאלה אפשר ליצור איתנו קשר בדוא"ל content@olamot-con.org.