ישיבת ועד האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה התקיימה ב-18/01/2022 במרשתת.

נוכחים: ליאת שחר קשתן (יו"ר), עינת סיטרון, נימרוד סקאל, ליל שינדלר, בר פיישבן, חננאל לבנה.

עדכונים קבועים:

עולמות – נכון לעכשיו מתוכנן עדיין כנס היברידי, כלומר פיזי ווירטואלי. בקרוב יוגש תקציב לאישור הוועד. הוועד מבקש לוודא אכיפת תו ירוק קפדנית בכניסה למתחם. 

דורות – יתקיים ככנס היברידי. גיוס התוכן הסתיים. עדיין מחפשים מיקום מתאים. 

פרס גפן – התחילו איסוף היצירות הזכאיות למועמדות. 

נוכחות במרשתת – נימרוד ריכז את כל הדפים של כנסים, פרסים, וכו' תחת משתמש עסקי של האגודה. בהמשך נרצה להטמיע כלי שיווק דיגטלי באתרים שלנו. 

גזברות – החלה העבודה על הדו"ח השנתי. בקרוה יבחנו הצעות מחיר לאירכוב מסמכי הגזברות.

מחשוב – דמיאן עובד על סגירת מערכת התוכניה לעולמות הקרוב בשילוב חשבונית ירוקה. יכיל לבקשתנו סליקה וקבלות דרך חשבונית ירוקה! במקביל, עובדים על מעבר של כלל תשתיות האגודה (כנסים והוועד) ל-Google Workspace. התהליך מורכב אבל בתקווה יסתיים במהרה.

שנתון – בעקבות יצירת הקשר עם "עברית" למכירת "היה יהיה" אצלם התברר חסר לנו מסת"בים לספרים הדיגטלים הישנים. לאחר רכישת מסת"בים חדשים יועברו כל החומרים ל"עברית" לתחיל מכירה. זה בנוסף ל"גט בוקס" ולא במקום. 

וורלדקון – הציגו את הביד בוורלדקון האחרון, יש אספה של העמותה החדשה במוצ"ש. 

נושאים לדיון:

עדכון תקנון פרס גפן – וועדת פרס גפן עדכנה את הנספח לתקנון בתאריכי פרסום הרשימות ופתיחת וסגירת ההצבעות. בנוסף עודכן סעיף הנוגע לפסילת הצבעות כפולות. הצבעות כפולות לא ייפסלו, אלא האחרונה מבינהן תחשב כהצבע הסופית. זאת מההבנה שלפעמים א.נשים לא זוכרים.ות אם הצביעו או לא, או מבקשים.ות לשנות או לעדכן הצבעות. השינוי אושר פה אחד.

אישור תקציב כספי – אושר פה אחד, עם הסתייגות שבמידה ועולמות לא יהיה רווחי התקציב ייבחן מחדש.