קהילה אהובה,

פרוייקט מקלט ההרצאות התחיל בעקבות התקופה האחרונה – אנו חווים בתקופה האחרונה ימים קשים. כל אחד מוצא את עצמו במקום אחר, כל אחת עם דאגות אחרות. בסופו של דבר כוחנו נמצא בקהילתיות, באהבה, באחווה ובעבודה המשותפת. קשה להאמין שלא מזמן חגגנו יחד באייקון, אבל כמו שהתאחדנו בזמנים טובים כך אנחנו יודעים להתאחד גם בזמנים הקשים יותר ולתמוך אחד בשניה. פרוייקט "מקלט ההרצאות" ניסה לתת קצת מזה – תכני אסקפיזם להתמודדות עם התקופה באמצעות תמיכה קהילתית, הרצאות ומפגשים.

לאחר חודשיים של פעילות, 8 שבועות רצופים של הרצאות והפעלות, עם 30 הרצאות וסדנאות לילדים ובוגרים, מקלט ההרצאות של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מסיים את פעילותו לתקופה הקרובה.

תודה רבה לכל המרצות והמרצים שנתנו מזמן וממרצם למען הפרויקט. תודה רבה לצוות שעבד מאחורי הקלעים על התוכן, הפרסום והקלטת ההרצאות, והכי חשוב – תודה לכן ולכם על ההשתתפות.

כל ההרצאות שהוקלטו עלו ליוטיוב וניתן לצפות בהן כאן.

רצינו לתת כמה רגעי נשימה בתקופה הקשה הזאת שעוברת על כולנו, ואנחנו מקוות לתקופה רגועה וטובה יותר.

להתראות בעולמות!

הודעה חשובה! למרות הפסקת הפעילות של מקלט ההרצאות, הסדרה "המשחק הגדול של אלבוס דמלבדור" של אלכס דשבסקי, תמשיך לעוד 2 הרצאות, בימי שני ב 21:00 בקישור הקבוע

ימי שני ב21:00 אלכס דשבסקי: המשחק הגדול של אלבוס דמבלדור.

רבות דובר על טעויות וחורים בעלילה בספרי "הארי פוטר". אפשר כמובן לתרץ אותם בכך שרולינג לא מושלמת (הו, כן), אבל תיאוריית מעריצים רוסית טוענת שאפשר להסביר את כל החורים והבעיות אם מניחים שמאחורי כל המתרחש בספרים עומד אלבוס דמבלדור…

השבוע – הרצאה מספר 5. ++++++ניתן לצפות בהרצאה הראשונה בקישור הבא ואת הרצאות 2 ו3 כאן

אין צורך לצפות בהרצאות קודמות כדי להצטרף להרצאה.

על המרצה: אלכס דשבסקי מתכנת ביום וישן בלילה. מתי הוא כותב הרצאות אפילו הוא לא מבין.