כותבים וכותבות, בואו להשתתף בתחרות סיפורים קצרים ולזכות בפרסים כספיים.

האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ומשפחתה של עינת פלג ז"ל מכריזות בזאת על פתיחת תחרות "פרס עינת" לשנת 2015 – תחרות סיפורים קצרים בז'אנר הספרות הספקולטיבית, במטרה לעודד יצירה ישראלית מקורית.

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר באחד מהז'אנרים הספקולטיביים: מדע בדיוני, פנטזיה, היסטוריה חלופית, ראליזם מאגי, אימה על-טבעית ודומיהם. שלושת הסיפורים הזוכים יוכרזו במהלך פסטיבל אייקון, הפסטיבל השנתי למדע בדיוני ולפנטזיה, ויזכו בפרסים כספיים: 1,500 שקל למקום הראשון, 1,000 שקל למקום השני ו-500 שקל למקום השלישי.

במקביל למסלול הרגיל, יתקיים מסלול מיוחד שמיועד לצעירים וצעירות עד גיל 18. הסיפור הזוכה במקום הראשון במסלול הזה יזכה בפרס כספי. בני נוער עד גיל 18 שיגישו סיפורים לתחרות יוכלו לבחור באיזה מסלול ברצונם להתחרות.

המועד האחרון להגשת הסיפורים: 10 באוגוסט 2015.

תנאים:
על הסיפורים להיות באורך של 5,000-1,500 מילה ולעסוק בנושא "הרפתקאות". לא יתקבלו סיפורים שהוגשו לתחרות בעבר או פורסמו בפומבי בכל מדיום שהוא בעבר. את הסיפורים יש להגיש להנהלת התחרות, בדואל בלבד: pras.einat@gmail.com. יש לציין במכתב דרכי התקשרות (דוא"ל וטלפון) ולאיזה מסלול מיועד הסיפור. אם הסיפור מיועד למסלול לצעירים יש לכתוב את תאריך הלידה של הכותב.

הגשת הסיפור לתחרות פירושה הסכמה לתקנון התחרות. אנא קראו אותו בעיון.

בתחרות ישפטו:

– ורד טוכטרמן: סופרת ומתרגמת, כלת פרס גפן לשנת 2003 ו-2010. פרסמה את הספרים "לפעמים זה אחרת" ו"דם כחול".

יואב אבני:  סופר ומתרגם, חתן פרס גפן בשנים 2010 ו-2012. בין ספריו: רב המכר "שלושה דברים לאי בודד", "החמישית של צונג' לוי" ו"הרצל אמר". ספרו הבא ייצא לאור בשנה הקרובה בהוצאת כנרת זמורה ביתן.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הפרס, לחצו לייק בפייסבוק, או כתבו להנהלת התחרות.

אז הפשילו שרוולים והתחילו לכתוב. בהצלחה!