פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון חודש אוגוסט יעסוק, לכבוד המפגש המאה של מועדון הקריאה, בספר "מאה שנים של בדידות" מאת גבריאל גרסיה מארקס, עם עובד, 1972.

~~~~~~~~~~

מהכריכה האחורית:

קורותיה המופלאות של משפחה המתגוררת בעיירה אגדית בקולומביה מסופרות ברומן זה, שהוא אחד ממופתי הפרוזה של אמריקה הלטינית בימינו. קורות המשפחה, שהיא מעין מיקרוקוסמוס הפועל לפי חוקים פנימיים, שאינם תלויים בעולם ובזמן הריאליים, הן למעשה כרוניקה של האנושות כולה

מאה שנים של אהבה ואמונה ויאוש, שאיפה לאושר ואכזבה ולבסוף חזרה אל בדידותו של היחיד, מקופלות ברומן אפוס בלתי רגיל זה, שסיפור העלילה המרכזי שלו משובץ שלל צבעוני של מעשיות עם מרתקות והוא מלהיב את דמיונם של קוראים בכל העולם.

הסופר הקולומביאני גבריאל גארסיה מארקס נולד בעיירה אראקאטאקה, היא "מקונדו" האגדית העוברת כחוט השני בכל יצירתו והמגיעה לשיא עיצובה ב"מאה שנים של בדידות", שזכה לפרסום בין לאומי.

~~~~~~~~~~

המועדון יתקיים ביום חמישי 13/8, ב-19:30, ב"קפה גרג", ויצמן 2, ת"א. מנחה: דפנה קירש.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל של המנחה. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים קודמים או עתידיים.


 

מועדון חודש ספטמבר יעסוק באסופת הסיפורים "היה יהיה 6" (2014). עותקים של האסופה יוגרלו בין הנוכחים במועדון הקריאה של חודש אוגוסט.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.