פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון הקריאה של חודש אפריל יעסוק בספרו של דריל גרגורי האלף בית של השטן, הוצאת גרף, 2013.

מן הכריכה האחורית
מגפה מסתורית שמקורה לא ידוע פוגעת בעיירה אמריקאית קטנה, הורגת שליש מהתושבים והופכת את הנותרים לבני אנוש מסוג חדש ושונה. פקסטון היה בן ארבע-עשרה כשהמגפה הרגה את אמו, שינתה את אביו והפכה את חבריו לאחרים. הוא עצמו היה בין הבודדים שלא נפגעו, וזמן קצר לאחר מכן עזב את עיירת הולדתו כשהוא נורמלי לגמרי. לפחות כלפי חוץ.

עתה, חמש-עשרה שנים מאוחר יותר, הוא שב למקום שבו נולד. לראשונה זה עשור וחצי ייפגש שוב עם אביו, יגלה מחדש את חבריו ויעלה אל פני השטח מטענים ישנים, תעלומות חדשות ומסתורין גדול אף יותר ממה שחשב.

ביקורת על הספר באתר "בלי פאניקה"; ביקורת על הספר באתר האגודה.


 

המועדון יתקיים במסגרת כנס עולמות, באשכול פיס ברחוב שפרינצק 4, ת"א (הכניסה מרחוב הארבעה, ליד החניון), במתחם "הפונדק", ביום רביעי, 8/4/15, בשעה 12:00.
מנחות: שלי שחף ודפנה קירש.
הכניסה חופשית ואינה כרוכה בהרשמה מוקדמת, בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים קודמים או עתידיים.


 

מועדון חודש מאי יעסוק בזוכה פרס גפן כל סיפור הוא חתול פתאום מאת גבריאלה אביגור-רותם.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.