עמותת אמבר קרן נוסדה בשנת 2014. העמותה שמה לעצמה מטרה לעסוק בכל מה שקשור לקידום החינוך והתרבות לאהבת בעלי החיים. להקים ולהפעיל גן אקולוגי בסמוך לגן הלאומי מגדל צדק שליד ראש העין.

"כפר חי" הוא מקום ייחודי בו יוכלו חיות להמשיך לחיות בסביבתן הטבעית תוך שהוא מאפשר בעזרת טכנולוגיות ובתי גידול מותאמים לעקוב אחריהן ללא הפרעה לאורכות חייהן. בכפר יערכו סיורים מודרכים, וכן יתאפשר לתלמידים, סטודנטים, חוקרים ואוהבי חיות לעקוב אחרי החיות תוך שמירה על כבודן ופרטיותן.

העמותה מייחדת תכניות לימוד בנושא חינוך הומני והיחס כלפי בעלי החיים לבתי ספר יהודים וערביים שבסביבה. העמותה תאפשר טיפול בעזרת בעלי החיים ומתכוונת לשלב בהפעלת הכפר ובהדרכה למבקרים, אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

היוזמה להקמת העמותה היא של גברת עדנה שטי כהמשך למפעל חייה של ביתה קרן אמבר ז"ל. ד"ר קרן הקדישה את חייה למחקר של החיים במדבר בתנאים של חוסר מים, ביצעה מחקרים באתרים שונים בעולם ואף ייצגה את ישראל בכנסים בינלאומיים שונים, שמה הלך לפניה. קרן נפטרה באופן טרגי במהלך מחקרה האחרון בפינלנד כשהיא בת 37 שנים בלבד, לאחר שנדבקה בווירוס מחיות אותן חקרה.

עם הקמת העמותה חברו אליה אנשי חינוך, אנשי ציבור וקבוצות שאימצו את תפיסת עולמה של העמותה הפועלים בכל מרצם לקידום הרעיון ולסייע בהקמה ופיתוח "כפר – חי".

בתאריך 6 באוגוסט 2015 העמותה מקיימת אירוע חשיפה של ה"כפר חי" בהיכל המוזיקה בראש העין במטרה לגייס מתנדבים ותומכים נוספים המוכנים לסייע להגשת החזון של ד"ר קרן אמבר.

השתתפותך באירוע תהיה לנו לכבוד

בברכה

עדנה שטי יו"ר- 0505331931

שימו לב – יש להודיע מראש על הגעה לאירוע.

Haz_3