פרוטוקול ישיבת ועד האגודה 12.08.2018

מיקום: תל אביב

זמן: 20:30

נוכחים: ליאת שחר קשתן, נדב אלמוג, יבגני קנטור, הדס משגב וחננאל לבנה.

 

נושאי דיון:

 

דיגטליזציה של המימד העשירי ופנטסיה 2000 – האגודה בוחנת אפשרות לתמוך בפרוייקט הדיגטליזציה של פנטסיה 2000.

אספה כללית ובחירות – להלן נוסח ההכרזה:

האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מכריזה בזאת על אספה כללית בתאריך 27.09.2018, במהלכה ייערכו בחירות לוועד האגודה ולוועדת ביקורת. האספה תתקיים ב"עירוני א"' ברחוב הארבעה בתל אביב, בשעה 20:00.

על סדר היום של האספה:

  1. סיכום פעולות הוועד היוצא.
  2. בחירות לוועד האגודה ולוועדת הביקורת.
  3. אישור הדו"ח הכספי והמילולי של העמותה.

אושר פה אחד.

עדכון קבוע:

 

אייקון (ליאת) – הפסטיבל מתנהל בהתאם ללוח הזמנים. פורסמה תוכניה. יש מספר הופעות מרכזיות. עודכן נוהל 10 דקות – תותר יציאה וחזרה לאולם לכל מי שאושרה כניסתו לאירוע. הכניסה תאושר למי שנכנס עד 10 דקות מהמועד הנקוב בכרטיס. לאחר מכן הכרטיס פג תוקף. במהלך 10 הדקות הראשונות הכניסה היא אחד-אחד, באופן מיידי, (בוטלה הכניסה המרוכזת בתום 10 הדקות).

יש תוכנית נגישות משופרת הכוללת מענה מקיף לתורים מקוצרים למציגי תג נגישות לרבות קופה נגישה, שקיפות לגבי נגישות של אולמות, כניסה מוקדמת לאולמות, עזרה באפסון ציוד ותרופות לבעלי מוגבלות, שיפור תוכנית השילוט ועוד. השנה טקס פרס גפן לא יהיה חלק מאירוע הסיום, הטקס, בו יחולקו פרס גפן ופרס רטרו גפן (חגיגות ה-20 שנה לפרס גפן) יתקיים בשעה 19:00 כאירוע בפני עצמו.

 

 

פרס גפן (ליאת) – בימים הקרובים יפתחו שלב ב' בגפן ורטרו גפן.

 

 

המענק (יבגני) –

  • בסופו של דבר יש השנה בין 11 ל-12 מועמדים (הגשה אחת נמצאת בבירור – אם מדובר בעצם ב-2 הגשות נפרדות של אדם אחד). נשלחו שאלות למועמדים, ויתבצע דירוג בהמשך.
  • תקבע פגישה עם הפיינליסטים במהלך החצי הראשון של חודש ספטמבר וההכרזה הפומבית על הזוכה תתבצע במסגרת אירוע הסיום של פסטיבל אייקון.
  • זוכי המענק לשנת 2016 ו-2017 צפויים להציג את הפרויקטים שלהם בפסטיבל אייקון, ברצועת תוכן מקומי.
  • השנה התחדדה המסקנה כי צריך פעיל שירכז את הטיפול בפרויקט, בכדי שימשיך להתקיים.

שנתון (יבגני) –

  • היה יהיה 2018 – יש כריכה. יש שנתון. צריך לקבל הצעת מחיר מבית הדפוס על מנת להתקדם. חברי האגודה מתבקשים להשתדל לאסוף את השנתון בדוכן האגודה באייקון, כיוון שהמשלוח בדואר ישראל לא תמיד מגיע.
  • אירוע השקה לשנתון – מתוכנן לתקיים על פניו בחנות "תולעת ספרים", בסניף ברחוב מאז"ה בתל אביב.
  • המרת שנתוני עבר לדיגיטלי – עומדים לסיים עבודה על 2015 ו-2016, נשאר רק לצמד ברקודי ISBN.

 

 

מחשוב – בדוכן האגודה באייקון מתוכננת להיות מדפסת שתדפיס כרטיסי חבר בדוכן עצמו, כך שלא יהיה צורך לשלוח אותם בדואר. חברי האגודה מתבקשים להשתדל לאסוף את הכרטיס בדוכן האגודה באייקון, כיוון שהמשלוח בדואר ישראל לא תמיד מגיע.