שלום לחברי וחברות האגודה,

אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, שמשפיעה גם על חלקת העולם הקטנה שלנו באגודה. כמו שכבר שמעתם, כל האירועים לזמן הקרוב מבוטלים, כולל כמובן כנס עולמות, שכולנו ציפינו לו מאוד. כפי שכתב עפר מתוקי, מנהל הכנס, התקופה הזו היא זמנית, ונעבור אותה יחד, וירטואלית.
אני מאמינה שתמיד צריך לחשוב ולתכנן קדימה, ולא לעצור למרות הכל. דווקא עכשיו, כשכולנו נמצאים בבית, יש לנו זמן להשקיע בנושאים הקרובים לליבנו – גם בשביל השפיות וגם בשביל הנשמה והתרומה לקידום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל.
אנחנו בוועד האגודה ריכזנו כמה פרויקטים שאפשר ורצוי לעבוד עליהם מהבית, כולל כאלו שאפשר להתחיל לקדם כדי להיות מוכנים ליישם אותם ברגע שהתקופה הזו תסתיים. מתעניינים? רוצות מידע נוסף? פנו אלינו, ונשמח לפרט ולהרחיב על כל פרויקט, וכמובן ללוות אתכם לכל אורכו. אנחנו תמיד שמחים למתנדבים לקידום פעילויות האגודה.

בברכת "שתחיו בזמנים משעממים",

ליאת שחר קשתן,
יו"ר האגודה

רשימת הפרוייקטים:

כתיבת תכניות לימודים מד"ב ופנטסיה – כתיבת מערכי שיעור לחוגי מחוננים ולכיתות השונות בנושאי מד"ב ופנטסיה – בריכוזה של רוני קרופניק.
יצירת מאגר הרצאות לגופים חיצוניים–  יצירת מאגר הרצאות שיעברו פיילוט ויוצעו לגופים חיצוניים כמו חברות הייטק ובתי ספר. אם ההרצאה בתשלום, התשלום יועבר ישירות למרצה. בריכוזה של ליאת שחר קשתן.
כתיבת תכנים לאתר האגודה– ביקורות סרטים, ספרים וסדרות, עיבוד של הרצאות שלכם למאמרים וכל דבר אחר.
עורכים\ות לאתר האגודה- עריכה לתכנים הנ"ל – זה הזמן להצטרף לצוות העורכים\ות של אתר האגודה.
רכז\ת פעילים\ות חברתי\ת –  ליצירת קהילת פעילי\ות אגודה, ולריכוז פעילויות והווי לפעילי\ות האגודה (בשלב זה פעילויות וירטואליות, אבל יתוכננו פעילויות נוספות ליישום כאשר נוכל).
רכז\ת כוח אדם פעילי\ות אגודה – עבור גיוס פעילי\ות לתפקידים השונים באגודה: קשר עם הגורמים השונים בוועד להבנת הדרישות מהתפקידים השונים, ניסוח קולות קוראים במידת הצורך ולעיתים גיוסים אקטיביים.
מתכנתים/ות עם ניסיון ב-php לאתרי האגודה והכנסים – תכנות לפרויקטים שונים של האגודה – כמו חנות האגודה, אתרי האגודה וכו'. דרושים מתכנתים\ות עם ניסיון ב-php, בדגש על WP. נשמח במיוחד לבעלי ניסיון בעיצוב web.
מתכנתים לסיוע בניהול מזכירות האגודה- תכנות כלים לאוטומציה של ניהול רשימת חברי האגודה ושיפור יכולות מדפסת כרטיסי החבר.
יצירת כתוביות לתכני כנסים ב-Phantom VOD-  תמלול תכנים ותזמון כתוביות של אירועים שעלו בכנסים, עבור הנגשה לקהל האגודה הרחב.
תמלול– עריכה של קובץ טקסט מקובץ הוידאו.
תזמון– הכנסה ותזמון הכתוביות בקובץ הוידאו. נדרשת היכרות בתכנת סנכרון כתוביות כגון Aegisub\Subtitle workshop
צוות פאנטום סינמה– חברי הצוות מציעים סרטים להקרנה בפסטיבל אייקון, מקבלים סרטים לצפייה וכותבים עליהם ביקורות. בזכות הפידבקים של חברי הצוות, תתגבש תוכנית ההקרנות של כנס עולמות ופסטיבל אייקון. בריכוזו של תומר שלו.

לפרטים נוספים אנא פנו ליו"ר האגודה, ליאת שחר קשתן. להתנדבות מלאו את הטופס