אסיפה כללית של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה (ע"ר)

מיקום: פיזית באשכול הפיס ת"א.

שעה: 20:00

יום: 12/10/2022

בשעה 20:00 לא היה קוורום. האסיפה נדחתה בחצי שעה לפי תקנון העמותה.

בשעה 20:30 היו 20 חברי עמותה, 1 משקיפים ותינוק. 

מינוי יו"ר האסיפה: לפי התקנון יו"ר העמותה היא יו"ר האסיפה. ליאת שחר קשתן היא יו"ר האסיפה.

מינוי מזכיר האסיפה: ליאת מציעה את חננאל לבנה, אושר פה אחד. 

סיכום שנה מאת היו"ר

השנה עמדה בסימן חזרה איטית לפעילות. קיימנו את כל הכנסים השנתיים שלנו, אייקון, עולמות, דורות, בדיון, מאורות. בנוסף ערכנו אירוע 25 שנה לאגודה באיחור של כשנה וחצי, תודה לרז גרינברג על היוזמה. היו לנו פיקניקי חלוקת שנתונים לאחר אייקון הקודם, זה היה מזמן אבל זה קרה. 

הוצאנו היה יהיה חדש וקיימנו את פרס גפן ועינת. תודה לאהוד מיימון, לארז בר טוב וועדת פרס גפן ולהדס תמר נבנצל ורפאל שריה צרפתי.

יצרנו שיתופי פעולה חדשים: המחלקה לאומנויות המסך בבצלאל, שקיימו כמה אירועים באייקון. בית אריאלה, שם אנחנו מקווים לייסד ערב כתיבה קבוע ביום חמישי האחרון בכל חודש. המפגש הראשון כבר התקיים. אנו מקווים להרחיב את שיתוף הפעולה הזה לאירועים נוספים. חוג נוער למדע בדיוני שמקיימת עיריית ירושלים בשם גייק ספייס (Geek space), שזו פעילות ממש מגניבה. כמו כן אנו מקווים לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם דיזנגוף סנטר ולקיים איתם פעילויות שונות.

מבחינת הגזברות וניהול הכספים עברנו לחשבוניות דיגיטליות לבקשת רואה החשבון, מה שמפשט את ההתנהלות שלנו, תודה לדמיאן הופמן על הסיוע בתחום זה. אנו ממשיכים לחתור לקבלת 46א, במטרה שהשנה זה יקרה.

הגברנו את הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, והתחלנו למכור "היה יהיה" דיגיטלי גם דרך "עברית". 

עבדנו בשיתוף עם הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה על הנגשת הסרט "המוסד הסגור", בתקווה לקיים הקרנה מונגשת בקרוב. 

אתר האגודה עבר שינוי ומתמקד בפרסום סיפורי מקור. התפרסמו השנה כמה וכמה סיפורים מעולים. תודה ללילי דאי על כל ההשקעה. 

מעבר לזה אנחנו ממשיכים לעשות את כל העבודה השוטפת הנדרשת לקיום האגודה שאין מה להרחיב עליה בדיבור אבל היא חשובה מאין כמוה. 

בנוגע לאייקון השנה, נדרשנו לעבור תהליך רישוי עסקים שבשנים קודמות היה לנו פטור ממנו. זה קרה די ברגע האחרון ודרש הרבה עבודה קשה ועלויות לא צפויות. כרגע אנחנו לא יודעים אם אייקון יפסיד או לא, אבל די ברור שמשהו יצטרך להשתנות בהתנהלות שלנו. אנחנו לא יודעים עדיין מה ואיך אבל נעדכן כשהתמונה תהיה ברורה יותר. אנחנו מודים מכל הלב להנהלת וסגל פסטיבל אייקון על כל העבודה הקשה, בכל מקרה אין לנו ספק שנתמודד בהצלחה עם כל האתגרים שצפויים לנו. 

הצבעה על חברי ועד וועדת ביקורת:

דרור הגישה מועמדות באיחור לוועד, נעמה הגישה באיחור מועמדות לוועדת ביקורת.

הצבעה לאשר הגשה מאוחרת לדרור: אושר פה אחד

הצבעה לאשר הגשה מאוחרת לנעמה: אושר פה אחד

מינוי ועדת בחירות: נדב מילר-אלמוג ורונן אברבנל

חברי הוועד וועדת ביקורת הציגו את עצמם.

תוצאות ההצבעה:

ועד

ליאת שחר קשתן

עינת סיטרון

נימרוד סקאל

ליל שינדלר

דרור רייף נשר

חננאל לבנה

בר פישביין

ועדת ביקורת

דמיאן הופמן

נעמה פרידמן

הערות מהקהל: האפליקציה טובה. צריך כפתור חדש חברות באגודה באתר הכנס ואתר התוכניה. יש עלייה בכמות חברי האגודה לאחר הקורונה.

סוף האסיפה הכללית.

ישיבת ועד בשולי האסיפה כללית:

הוועד הנבחר התכנס ובחר בליאת שחר קשתן ליו"ר הוועד.