פרויקט מועדון הקריאה הוא יוזמה של האגודה, כחלק מפעולתה לקידום ועידוד העיסוק במדע בדיוני ובפנטסיה בישראל. מפגשי מועדון הקריאה מהווים מקום לדיון בספרים, להצגת שאלות ורעיונות מעניינים בהשראתם ובמה להבעת דעות ולמציאת נקודות מבט חדשות.

מועדון הקריאה של חודש מאי יעסוק בספרה זוכה פרס גפן של גבריאלה אביגור-רותם כל סיפור הוא חתול פתאום, הוצאת כנרת זמורה ביתן, 2013.

 מן הכריכה האחורית:

שבע שנים לאחר הרומן שלה אדום עתיק, שהטביע רושם עז על קוראים רבים, מגישה לנו גבריאלה אביגור-רותם את "כל סיפור הוא חתול פתאום" – רומן חכם וממזרי הבוחן מזוויות ראייה לא צפויות, רציניות ומפוכחות אך גם מצחיקות עד דמעות, את היחסים בין גברים ונשים, חיים ומתים.

אביגור-רותם מתמודדת עם שאלות גדולות: מהם החיים? מה חשוב בהם? ממה מורכבים קשרי המשפחה שלנו עם יקירינו החיים והמתים? מהי אהבה, והאם יש לה כוח להחזיר את המתים לקחת חלק בחיים? – כל זאת באמצעות עלילה המתכתבת עם הסיפור המיתי על אריאדנה והמינוטאור, תחילה בשפיעה איטית ואחר כך בזרימה אדירה, המאיימת למחות הכול.

הסיפור מתרחש בישראל ובמרכז אמריקה. הוא מדיף ניחוחות משכרים משני המקומות, שאותם רוקחת אביגור-רותם על-פי מתכון ספרותי שאצור בידיה בלבד.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

המועדון יתקיים ביום חמישי 21/5, ב-19:30, ב"קפה גרג", ויצמן 2, ת"א. מנחה: דפנה קירש.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, יש להירשם מראש דרך הדוא"ל של המנחה. רצוי להביא למפגש עותק של הספר.

הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום או בחברות באגודה, וכן אינה מותנית בהגעה למפגשים קודמים או עתידיים.

תודלו למצוא ביקורות על הספר באתר "הארץ", באתר "אנשי הספר" ובאתר "הכריכה האחורית".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מועדון חודש יוני יעסוק בספרם של ניל גיימן ומייקל ריבס בין עולם. עותקים של הספר יוגרלו בין הנוכחים במועדון הקריאה של חודש מאי.

לקבלת עדכונים שוטפים על מפגשי מועדון הקריאה ברחבי הארץ ניתן להצטרף לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה בדואל, או לעשות "לייק" לדף האגודה בפייסבוק.